Mitä tekisit asemassani?
Mies heittänyt kännipäissään tuhansien eurojen edestä arvotavaraa kuten koruja, laukkuja, vaatteita, sisustuskamaa yms menemään ulos vesisateeseen, siis MINUN tavaraani!
Osa tavaroista lahjoja häneltä, mutta osa minun vuosien varrella ostetuista designer tuotteista. Säästin näihin ajattomiin juttuihin kuukausia, jopa vuosia! Ostin ja huusin huutokaupasta uniikkeja juttuja.
En ole töissä tällä hetkellä enkä omista paljoa. Korut halunnut säästää lapselle perinnöksi, koska tiedän ettei hän minulta paljoa tule edes saamaan. Harmittaa niin ettei sanoja enää löydy.
Ensin olisin halunnut kostaa ja heittää hänen kamojaan menemään, mutta en alennu samalle tasolle.
Kommentit (28)
Ilmoittaako poliisille asiasta vai ei? Olen niin väsynyt siihen ainaiseen känniriehumiseen ja syyhän tietenkin löytyy aina minusta kun miehelle maistuu ja häntä alkaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hakisin ne kamat sisälle kuivumaan, mitä muutakaan?
Osa ei pelastettavissa enää, koska huomasin liian myöhään oltuani nukkumassa. Osaa koruista en löydä mistään.
Ei tarttis miehen toista kertaa tehdä mulle tollasta, ku sais lähtee jemma nimiseen piilopaikkaan, ja parempi olisi että pysyisikin siellä.
Toi käytös vaan kertoo miehestä sen, että hänellä on vakavia ongelmia päässä. Eikö olekin nätisti sanottu.
Sellainen tarina sunnuntaiaamuun. 1/5, tuttu käsiala paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ei pelastettavissa enää, koska huomasin liian myöhään oltuani nukkumassa. Osaa koruista en löydä mistään.
Varmaan piilottanut johonkin, ja myöhemmin myy jossain hyvällä hinnalla. Jos saat siitä todisteita, voit tehdä miehestä asian.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et usko että alkoholisti pystyy tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Hae tavarat pois.
Osa pilalla, osa kadonnut kuten sanoin aiemmalle
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi katselee tuota vierestä?
Kai nyt ap veisi lapsen turvaan, jos tietää mikä meno talossa taas on kun yksi on ottanut alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et usko että alkoholisti pystyy tällaiseen?
Mitä sä sitä alkoholistia lapsen kanssa katselet?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on sen ikäinen että saa päättää missä asuu ja haluaa olla varakkaamman isän kanssa, joka ostaa tälle kaiken. Ei voi väkisin viedä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt ap veisi lapsen turvaan, jos tietää mikä meno talossa taas on kun yksi on ottanut alkoholia.
Ap jankuttaa vaan tavaroistaan joten ei hänelle taida lapsi olla tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jankuttaa vaan tavaroistaan joten ei hänelle taida lapsi olla tärkeä.
Ettekö hyvät ihmiset lue edellisiä kommentteja? Lapsi on sen ikäinen, että saa päättää missä asuu. Käsirysy siitä olisi tullut jos lasta olisin yrittänyt noin vain viedä.
Meneppä vastaan tonne ap.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4230082/kun-sinulle-tapahtuu-jotain-tav…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on sen ikäinen että saa päättää missä asuu ja haluaa olla varakkaamman isän kanssa, joka ostaa tälle kaiken. Ei voi väkisin viedä pois.
Mä kyllä uskon, että teinikin arvostaa rauhaa ja sitä ettei kukaan ole kännissä enemmän kuin kalliita tavaroita. Ainakin mun teinini tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon, että teinikin arvostaa rauhaa ja sitä ettei kukaan ole kännissä enemmän kuin kalliita tavaroita. Ainakin mun teinini tekisi niin.[/quote
12v ja aina ollut enemmän isänsä perään. Harrastavat yhdessä jne. Ymmärtää ja suojelee isäänsä kaikin tavoin. Kun isänsä riehuu, niin yrittää saada sitä loppumaan ja pyytelee minulta anteeksi isänsä puolesta, mutta ei silti halua isän luota pois.
Vierailija kirjoitti:
Meneppä vastaan tonne ap.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4230082/kun-sinulle-tapahtuu-jotain-tav…
Miksi täällä kuritetaan aina ihmisiä? Ymmärrätkö ettei meillä kaikilla ole tukiverkostoa tai ystäviä joille juttelisi asioista? Alkoholistin kanssa itse syvästi masentuneena ja mielenterveysongelmaisena en edes koe ansaitsevani yhtään ystävää, koska elämässä on liikaa asioita joita salailla. Millaiset ihmiset mielestäsi ovat oikeutettuja tänne sitten kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon, että teinikin arvostaa rauhaa ja sitä ettei kukaan ole kännissä enemmän kuin kalliita tavaroita. Ainakin mun teinini tekisi niin.[/quote
12v ja aina ollut enemmän isänsä perään. Harrastavat yhdessä jne. Ymmärtää ja suojelee isäänsä kaikin tavoin. Kun isänsä riehuu, niin yrittää saada sitä loppumaan ja pyytelee minulta anteeksi isänsä puolesta, mutta ei silti halua isän luota pois.
Todella surulliselta kuulostaa. Hae nyt hyvä ihminen apua. Ei lapsen kuulu tuollaisessa ympäristössä kasvaa.