Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit asemassani?

Vierailija
12.09.2021 |

Mies heittänyt kännipäissään tuhansien eurojen edestä arvotavaraa kuten koruja, laukkuja, vaatteita, sisustuskamaa yms menemään ulos vesisateeseen, siis MINUN tavaraani!

Osa tavaroista lahjoja häneltä, mutta osa minun vuosien varrella ostetuista designer tuotteista. Säästin näihin ajattomiin juttuihin kuukausia, jopa vuosia! Ostin ja huusin huutokaupasta uniikkeja juttuja.
En ole töissä tällä hetkellä enkä omista paljoa. Korut halunnut säästää lapselle perinnöksi, koska tiedän ettei hän minulta paljoa tule edes saamaan. Harmittaa niin ettei sanoja enää löydy.

Ensin olisin halunnut kostaa ja heittää hänen kamojaan menemään, mutta en alennu samalle tasolle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin turhien provojen rustaamisen.

Vierailija
22/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneppä vastaan tonne ap.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4230082/kun-sinulle-tapahtuu-jotain-tav…

Miksi täällä kuritetaan aina ihmisiä? Ymmärrätkö ettei meillä kaikilla ole tukiverkostoa tai ystäviä joille juttelisi asioista? Alkoholistin kanssa itse syvästi masentuneena ja mielenterveysongelmaisena en edes koe ansaitsevani yhtään ystävää, koska elämässä on liikaa asioita joita salailla. Millaiset ihmiset mielestäsi ovat oikeutettuja tänne sitten kirjoittamaan?

En ole se kenelle vastasit, mutta hae apua itsesi sekä lapsenne takia.

Ymmärsin, että lapsenne on vasta 12v ja 12v ei ehkä vielä tajua, että mitä haittaa tuosta hänelle voi olla isompana. Jos hän yhtään pidempään joutuu tuollaista katsomaan, hän tavallaan tottuu ja pitää sitä normaalina, ja saattaa itse käyttäytyä aikuisena tulevaisuudessa samalla tavalla. Malli lähtee kotoa, ja sano mun sanoneen, että tosta ei seuraa yhtään hyvää kun ikää hänelle tulee lisää. Vaikuttaa negatiivisesti kehitykseen.

Mun entisen kaverin isä oli tuon tapainen kännissä, ja lapsi oli teininä todella masentuneen oloinen eikä kehdannut isänsä takia kavereita kutsua kylään, eikä olisi millään halunnut mennä kotiin koska isänsä oli mikä oli. Ja sanon, että kaverina ei ollut kivaa katsoa, kuinka itkuinen tää tyyppi oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette eronneet, lapsi asuu isällään. Mutta isä tulee silti kännissä sun kämpälle paasaamaan kamat pihalle?

Vierailija
24/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette eronneet, lapsi asuu isällään. Mutta isä tulee silti kännissä sun kämpälle paasaamaan kamat pihalle?

😂

Kännissä ei kannattaisi provoa väsätä.

Vierailija
25/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisen kaverin isä ei sentään heitellyt tavaroita, mutta oli kännissä mikä oli. Ei kehdannut pyytää kavereita kylään, koska hävetti. Oli selvästi masentunut, tyhjä katse naamallaan. Oli iloinen, yhtäkkiä oli vain hiljaa ja istui vaan yksin.

Hänen äiti, koitti välillä jutella sille, mutta ei oikeastaan kunnon vastauksia tullut.

Sitä se teettää kun vuosikausia joutuu sietämään tuollaista.

Mieti siis haluatko suojella tavaroitasi, vai itseäsi ja lastasi. 12v:n tehtävä ei ole paimentaa omaa isäänsä, ja katsoa tämän perään. 12 vuotiaan tehtävä on olla ulkona kavereiden kanssa, ja pitää niiden kanssa hauskaa. 12 vuotiaan niinkuin muidenkin ikäisten oikeuksiin kuuluu myös se, että kotonaan täytyy saada olla rauhassa ja hyvällä mielellä. Sinne ei kuulu kännisen vanhemman sekoilut, ja pelko siitä mitä seuraavaksi tapahtuu.

Laitan tämän eri tavalla, koska en tiedä mihin edellinen viestini upposi.

Vierailija
26/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sun keskustelusta ilmoituksen ylläpidolle. En sen takia, että epäilisin tän olevan valetta, vaan sen takia että mahdollisesti saisitte apua.

Hyvää huomenta ja sunnuntain jatkoa! Ja toivottavasti tilanne helpottuu jollain tavalla ❤️❤️

Vierailija
27/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
28/28 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein sun keskustelusta ilmoituksen ylläpidolle. En sen takia, että epäilisin tän olevan valetta, vaan sen takia että mahdollisesti saisitte apua.

Hyvää huomenta ja sunnuntain jatkoa! Ja toivottavasti tilanne helpottuu jollain tavalla ❤️❤️

Olet epäreilu, koska haluat poistattaa ketjun. Miehessäni on narsistisia piirteitä ja hän on lyönyt minut täysin pohjalle käyttämällä mm. taloudellista väkivaltaa. Tottakai ajattelen lasta, mutta mies on vaikutusvaltainen ja supliikki mies kodin ulkopuolella. Hän vie lapsen minulta keinoja kaihtamatta. Minua ei enää mikään pelasta, koska olen vajonnut todella alas.

Ainoa lohtu minulla usein on tämä palsta. Silti täällä ihmiset tekee päivittäin samaa minulle kuin mieheni, eli syyllistää ja painaa minua pohjamutiin jos yritän keskustella aiheesta. Mistä ammennan yhtään voiman hippusta jos ihmisiin ei ole luottaminen?