Kun sinulle tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, tuletko ilmoittamaan siitä palstalle?
Kommentit (29)
Kaikkein viimeisemmäksi tänne kertoisin.
En. Trollaan vain muiden ketjuissa.
Kerron juttuja omasta elämästä, jos aihe täsmää johonkin ketjuun. Pari kertaa olen myös avannut ketjun ihan kokemukseni pohjalta, mutta jonkin ajan kuluttua.
Jatkan juttuja jos sopivat omiin tapahtumiini sun muuta . Ehkäpä täältä voi kysyä mielipiteen johonkin tapahtuneeseen ja ehkäpä voi kertoa, jos jotain 'erityistä' sattunut tai tullut mieleen.
Tuo yli 70 % ei kerro omista asioista kuvastaa hyvin sitä, että palsta onkin nykyään aika kuollut ja todella hyvät ja hauskat jutut ja mielipiteet puuttuvat. On jonkin verran äkäistä porukkaa, jotka voisivat sen sijaan olla itse aktiivisempia.
Kummasti täällä kirjoitustaito kehittyy jos vain viitsii vaivautua kirjoittelemaan. Onhan se kiva seurata mitä omille otsikoille tapahtuu.
Kuka niitä omakohtaisia tarinoita (avauksia niistä) kirjottaa? Vai onko ne lähes kaikki keksittyjä?
En, koska kerron tutuille. Tavallisesta poikkeavat jutut saattaisi aiheuttaa tunnistamisen.
Vierailija kirjoitti:
En, koska kerron tutuille. Tavallisesta poikkeavat jutut saattaisi aiheuttaa tunnistamisen.
Tämä. Mulla olis muutama hyvä juttu joita en voi kertoa täällä koska olen kertonut liian monelle irl.
Valivali , valivali, väärä tietokone, valivali.
Vierailija kirjoitti:
Valivali , valivali, väärä tietokone, valivali.
???
En, koska minulla ei ole mitään tarvetta jakaa asioitani täällä eikä somessa.
Aiheeseen liittyvään ketjuun saatan kertoa jotain sitten myöhemmin.
En ymmärrä ihmisiä, joilla on tarve kertoa kaikki omasta elämästään. Toisaalta ihmettelen ihmisiä, jotka eivät halua paljastaa mitään omasta elämästään edes tutuille. Vaikka joku oman elämän tapahtuma tuntuu niin tärkeältä, että se pitää joko kertoa tai salata täysin, se lienee puolitutuille ja täysin tuntemattomille luokkaa, aha.
Suvaitkaa minun ymmärtämättömyyttäni, en usko olevani edes oikeassa mielipiteineni, ovatpahan vain minun ajatuksiani.
Täällä on taas toinen toistaan uskomattomampia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas toinen toistaan uskomattomampia tarinoita.
Niin on ja siksi nostan.
En tule. Sen sijaan kun iltapäivälehdessä julkaistaan uusi juttu niin persu tulee tekemään siitä uuden topikin.
Jaa niin kuin tänään, kun meinasi tulla housupyykkiä kauppareissulla, kun vatsa oli vähän löysällä. Ei passannut pieraista. Pitänee kartella jatkossa keinotekoisilla makeutusaineilla makeutettuja namuja. Tämä lienee ensimmäinen kerta, kun kerron jotain tavallisuudesta poikkeavaa tällä palstalla. Pitäkää hyvänänne!
Jos kuolen niin en varmaan tuu.