Sinkkunainen, onko sinua kehotettu "ottamaan" mies?
Tuttavaani kehotettiin sossun toimesta ja toiselle miehen ottamista suositteli gynekologi. No mikä ettei, ehkäpä mies saa naisen alapään priimakuntoon :D
Kommentit (43)
Joo on. Äidin sukulaiset, joita itse en tunne, tokaisivat että koita löytää mies/kyllä sinun täytyy löytää mies.
Aivan kuin mies olisi joku tahdoton olento, joka vaan valitaan ja otetaan omaksi. Onhan niitä vanhanaikaisia ihmisiä oletuksineen.
Kyllä. Työkaverini päättivät, että "Se uusi hammaslääkäri on sinkku, sun kannattaa ottaa se!"
Parisuhteessa olevat naiset haluavat vapaat ja onnelliset sinkut samaan ansaan.
On, mutta mitäs minä semmoisella tekisin. Yksin on ihan kivaa.
Äidillä oli yhteen aikaan pakkomielle kehottaa ottamaan ruma mies. Tämä ei ole edes vitsi.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta mitäs minä semmoisella tekisin. Yksin on ihan kivaa.
No höh. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.
Yksi sukulainen joskus puhuu sellaista. Muut kai pitävät minua niin hulluna etten saisi kuitenkaan/pitäisi ensin "hoitaa itseni kuntoon". Kumpi sitten huonompi...
Ei. On yleistä tietoa, että olen toivoton tapaus.
Eipä ole kukaan tuollaisia ehdotellut
Voisin ottaakin jos löytyisi aseksuaali mies. Seksi tuntuu vaan täysin turhalta - ehkä pitäisi löytää joku ns. järkiavioliittoon.
Joo. Mun sinkkuus tuntuu olevan ongelma kaikille muille paitsi itselleni. Melkein suututaan, kun kieltäydyn lähtemästä treffeille jos joku pyytänyt.
Mulla ei vaan ole aikaa, halua tai kiinnostusta parisuhteelle just nyt. Erosin neljä vuotta sitten, ja nää olleet elämäni parhaimmat neljä vuotta aikuis iällä.
Elätän itse itseni, selviydyn kodinhoidosta yksin (asun ok-talossa) ja vastaan ajan käytöstäni vain ja ainoastaan itselleni.
Eksä tykkäsi sitoa minut kotiin, kaikki muu sosiaalinen elämä oli humpuukia hänen mielestään.
En siis ole vielä valmis ottamaan selvää, riistetäänkö vapauteni uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sukulainen joskus puhuu sellaista. Muut kai pitävät minua niin hulluna etten saisi kuitenkaan/pitäisi ensin "hoitaa itseni kuntoon". Kumpi sitten huonompi...
Sama täällä! :D
Ap
Lukuisia kertoja. Naimisissa oleville vastaan, että ota sinä ero. Oikeasti olen sanonut näin ja nähnyt nolostuneita naamoja.
Niin että sinun toimestasi saatiin taas tällainen toimesta-trollaus palstalle.
Voisitko omasta toimestasi kehittää jonkun systeemin, missä kuminauhan toimesta vaikka räpsäytettäisiin sinua sormille aina kun kirjoitat peräkkäin kirjaimet t, o, i, m, e, s, t ja a?
No voi kamalaa! Siis ihan hirveetä. Kuinka te naiset jaksatte?
Ja iha vaa tiedoks, et meit miehii kehotetaa iha samalla tavalla ottaa nainen riesakseen. Et turha teijä on uhriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni sukulaisnainen suositteli RIKASTA miestä. Ja nimenomaan sanoilla "Ota rikas mies" :D
Ap
Mulla sama, mutta lisäksi miehen oltava suomenruotsalainen. Ei niitä nyt noin vaan oteta. Varsinkaan jos on tällainen homssuinen tavistyllerö.
Ei ole kehoitettu ottamaan, naiset kyllä tietävät mitä vaivaa ja riesaa miehistä on.
Jos haluaa elää mukavaa ja ongelmatonta elämää, ei kannata ottaa miestä!
Itselleni sukulaisnainen suositteli RIKASTA miestä. Ja nimenomaan sanoilla "Ota rikas mies" :D
Ap