Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen, onko sinua kehotettu "ottamaan" mies?

Vierailija
11.09.2021 |

Tuttavaani kehotettiin sossun toimesta ja toiselle miehen ottamista suositteli gynekologi. No mikä ettei, ehkäpä mies saa naisen alapään priimakuntoon :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sukulaisnainen suositteli RIKASTA miestä. Ja nimenomaan sanoilla "Ota rikas mies" :D

Ap

Vierailija
2/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Äidin sukulaiset, joita itse en tunne, tokaisivat että koita löytää mies/kyllä sinun täytyy löytää mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin mies olisi joku tahdoton olento, joka vaan valitaan ja otetaan omaksi. Onhan niitä vanhanaikaisia ihmisiä oletuksineen. 

Vierailija
4/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työkaverini päättivät, että "Se uusi hammaslääkäri on sinkku, sun kannattaa ottaa se!"

Vierailija
5/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olevat naiset haluavat vapaat ja onnelliset sinkut samaan ansaan. 

Vierailija
6/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta mitäs minä semmoisella tekisin. Yksin on ihan kivaa.

Vierailija
7/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli yhteen aikaan pakkomielle kehottaa ottamaan ruma mies. Tämä ei ole edes vitsi. 

8/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta mitäs minä semmoisella tekisin. Yksin on ihan kivaa.

No höh. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. 

Vierailija
9/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen joskus puhuu sellaista. Muut kai pitävät minua niin hulluna etten saisi kuitenkaan/pitäisi ensin "hoitaa itseni kuntoon". Kumpi sitten huonompi...

Vierailija
10/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On yleistä tietoa, että olen toivoton tapaus.

Vierailija
11/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan tuollaisia ehdotellut

Vierailija
12/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaakin jos löytyisi aseksuaali mies. Seksi tuntuu vaan täysin turhalta - ehkä pitäisi löytää joku ns. järkiavioliittoon.

Vierailija
13/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun sinkkuus tuntuu olevan ongelma kaikille muille paitsi itselleni. Melkein suututaan, kun kieltäydyn lähtemästä treffeille jos joku pyytänyt.

Mulla ei vaan ole aikaa, halua tai kiinnostusta parisuhteelle just nyt. Erosin neljä vuotta sitten, ja nää olleet elämäni parhaimmat neljä vuotta aikuis iällä.

Elätän itse itseni, selviydyn kodinhoidosta yksin (asun ok-talossa) ja vastaan ajan käytöstäni vain ja ainoastaan itselleni.

Eksä tykkäsi sitoa minut kotiin, kaikki muu sosiaalinen elämä oli humpuukia hänen mielestään.

En siis ole vielä valmis ottamaan selvää, riistetäänkö vapauteni uudelleen.

Vierailija
14/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulainen joskus puhuu sellaista. Muut kai pitävät minua niin hulluna etten saisi kuitenkaan/pitäisi ensin "hoitaa itseni kuntoon". Kumpi sitten huonompi...

Sama täällä! :D

Ap

Vierailija
15/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia kertoja. Naimisissa oleville vastaan, että ota sinä ero. Oikeasti olen sanonut näin ja nähnyt nolostuneita naamoja.

Vierailija
16/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehenkin voi ottaa.

Vierailija
17/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sinun toimestasi saatiin taas tällainen toimesta-trollaus palstalle.

Voisitko omasta toimestasi kehittää jonkun systeemin, missä kuminauhan toimesta vaikka räpsäytettäisiin sinua sormille aina kun kirjoitat peräkkäin kirjaimet t, o, i, m, e, s, t ja a?

Vierailija
18/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamalaa! Siis ihan hirveetä. Kuinka te naiset jaksatte?

Ja iha vaa tiedoks, et meit miehii kehotetaa iha samalla tavalla ottaa nainen riesakseen. Et turha teijä on uhriutuu.

Vierailija
19/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sukulaisnainen suositteli RIKASTA miestä. Ja nimenomaan sanoilla "Ota rikas mies" :D

Ap

Mulla sama, mutta lisäksi miehen oltava suomenruotsalainen. Ei niitä nyt noin vaan oteta. Varsinkaan jos on tällainen homssuinen tavistyllerö.

Vierailija
20/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kehoitettu ottamaan, naiset kyllä tietävät mitä vaivaa ja riesaa miehistä on.

Jos haluaa elää mukavaa ja ongelmatonta elämää, ei kannata ottaa miestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi