Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen, onko sinua kehotettu "ottamaan" mies?

Vierailija
11.09.2021 |

Tuttavaani kehotettiin sossun toimesta ja toiselle miehen ottamista suositteli gynekologi. No mikä ettei, ehkäpä mies saa naisen alapään priimakuntoon :D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset ihmiset ovat monesti. Ihan kuin miehen voisi tuosta vaan voisi ottaa.

Tai no, oikeastaan kyllä voisi, mutta ei sellaista kuin haluaisin.

Vierailija
22/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä oli yhteen aikaan pakkomielle kehottaa ottamaan ruma mies. Tämä ei ole edes vitsi. 

No jo on outoa! Olisko kyse siitä, ettei ruma mies petä tai jätä niin helposti. Kaikenlaista logiikkaa sitä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehotettu hankkimaan hyväpalkkainen mies. Olen lesbo.

Vierailija
24/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kehotettu. Jos kehotettaisiin, vastaisin, että mitä minä lesbona miehellä tekisin. Oikeasti olen hetero. 

Vierailija
25/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, rikas mies pitäisi kuulemma ottaa. En taida saada näillä spekseillä (ulkonäkö, ikä, pankkitilin saldo). Enkä kaipaa elättäjää (kuten lapsi), vaan olen mieluummin köyhä ja onnellinen.

Vierailija
26/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Helpommin sanottu kun tehty.

N48/172/95

Vierailija
27/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin mies olisi joku tahdoton olento, joka vaan valitaan ja otetaan omaksi. Onhan niitä vanhanaikaisia ihmisiä oletuksineen. 

No, ei se nyt niin kauhean paljon tuosta poikkea. 

Kuten huomaatte tässäkin ketjussa, moni kehottajista on ollut nainen itsekin. Eli osa naisista tietää tuon paremmin. Varmaan ujonaiset eivät luota omiin kykyihinsä sitten yhtä paljon

Vierailija
28/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidillä oli yhteen aikaan pakkomielle kehottaa ottamaan ruma mies. Tämä ei ole edes vitsi. 

No jo on outoa! Olisko kyse siitä, ettei ruma mies petä tai jätä niin helposti. Kaikenlaista logiikkaa sitä onkin.

Juu. Sanoi vielä oikein tuputtamalla, huudahtelemalla ja närkästymällä että "otat ruman miehen sitten ja otat". Makuasia tietenkin mikä on komea tai vähemmän komea. Nuorena oli jo vähemmän komeita, mutta ei se luonne parempi ollut. 

Vierailija
29/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulainen joskus puhuu sellaista. Muut kai pitävät minua niin hulluna etten saisi kuitenkaan/pitäisi ensin "hoitaa itseni kuntoon". Kumpi sitten huonompi...

Sama täällä! :D

Ap

No minusta on kivempaa se että joku ajattelee että voisin noin vaan saada miehen, kuin ne muut jotka ajattelevat ettei kannata edes yrittää, kun en ole tarpeeksi hyvä kellekään.

Vierailija
30/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin mies olisi joku tahdoton olento, joka vaan valitaan ja otetaan omaksi. Onhan niitä vanhanaikaisia ihmisiä oletuksineen. 

No, ei se nyt niin kauhean paljon tuosta poikkea. 

Kuten huomaatte tässäkin ketjussa, moni kehottajista on ollut nainen itsekin. Eli osa naisista tietää tuon paremmin. Varmaan ujonaiset eivät luota omiin kykyihinsä sitten yhtä paljon

Kyllä minäkin tiedän että voisin ottaa miehen tuosta vaan jos haluaisin, siitä huolimatta että olen ujo. Ihan päältäpäin pystyy miehestä aika hyvin sanomaan, kuka olisi heti messissä jos jotain ehdottaisi. Mutta kuka haluaa helpon miehen? Not me.

Vierailija
31/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Isäni käski ottamaan miehen, koska istun rahasammon päällä. Tosi juttu, ikävä kyllä.

Vierailija
32/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suositteli, että alentaisin tasoa seuraavalla kerralla kun haen uutta miestä, koska hänen mielestään en ole enää niin nuori, että minulla on varaa valikoida. Itse kyllä taasen aion nostaa rimaa, jotta en päädy enää yhteen eksäni kaltaisten miesten kanssa...

Vierailija
33/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaakin jos löytyisi aseksuaali mies. Seksi tuntuu vaan täysin turhalta - ehkä pitäisi löytää joku ns. järkiavioliittoon.

Pysy kaukana pilaamasta meidän seksuaalien elämää.

Vierailija
34/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lähinnä on vaan kyselty, että olenko löytänyt ketään. Tietävät kyllä, että en ole sen tasoinen nainen että voisin vaan 'ottaa' kenet haluan....

Vierailija
35/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehotettu. Nuorempana kuulin monta kertaa senkin, että saisin ihan kenet vain haluaisin. Valitettavasti tämä on kahden kauppa ja minä olen nykyään viisikymppinen sinkku.

Vierailija
36/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Helpommin sanottu kun tehty.

N48/172/95

Ota 192/115 mies!

Ap

37/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteletko naisia ​​hyvin?

Vierailija
38/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kehotettu. Kukaan ei ole koskaan edes kysynyt onko minulla miehiä kiikarissa. Johtuu varmaan vammastani. Sukulaiset tietävät, ettei minulla voi mitenkään olla miestä, eivätkä siksi ole koskaan kysyneet.

Vierailija
39/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehdotellut koska kaikista miehistä mitä minulla on ollut, on seurannut pelkkää harmia.

Vierailija
40/43 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja ihmetelty esim. miksi en ottanut miestä, jonka kanssa hetken juttelin. Tämän kommentin sanoi nainen, jolla ei vientiä ollut ja oli sitten lopulta saanut miehen kengitettyä. Ei ymmärtänyt ollenkaan sitä, että minun ei tarvitse ottaa ketä tahansa vaan tarjontaa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän