Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä pani suututtamaan

Vierailija
11.09.2021 |

Tuo kelan systeemi on täysin häikäilemätön. Mikäli en osaisi vaatia minulle kuuluvia rahoja, olisin elämäni aikana jäänyt paitsi valtavista summista rahaa. Sehän se kelan perimmäinen tarkoitus onkin.

Normaalitilanteessa olen hädin tuskin edes oikeutettu mihinkään kelan tukiin. Minua on verotettu aivan stnasti liikaa ja siihen liittyvät oikaisuvaatimukset ovat käsittelyssä, pian olleet vuoden verran.

Tämän takia olen tavallista huonommassa taloudellisessa tilanteessa, itse asiassa ekaa kertaa ikinä. Olen aina ollut tasaisen hyvässä tilanteessa, yhtäkkiä sen verotushomman takia kaikki meni syöksyen alamäkeen, kun olin maksanut ihan sairaasti liikaa veroja ja rahani ovat olleet ikuisuuden verottajan hallussa.

SIKSI kelan rahat ovat minulle veronpalautuksiin saakka elämää suurempi asia. Käyn myös töissä ja opiskelen, olkaa huoleti.

NIIN, tosiaan olin hakenut tukea, johon tiesin olevani oikeutettu. Siitä ei ollut epäilystäkään. Annoin vaaditut liitteet. Hylätty päätös.

Tein oikaisuvaatimuksen, nyt tuli myönteinen päätös. Kumma juttu kerta kaikkiaan.

Aika käsittämätöntä, että Suomenmaassa on sallittua tuollainen keplottelu. Jätetään ihmiset ihan tarkoituksella ilman rahoja, joihin ovat lain mukaan oikeutettuja. Saat itsellesi kuuluvat rahat ainoastaan, jos olet tarpeeksi fiksu vaatimaan niitä, tekemään lukuisia oikaisuvaatimuksia jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan tätä loputonta rahapas.kaa ainoastaan siksi, että tiedän saavani omat rahani takaisin pian. Näköjään pitää ihmisolion kokea kaikenlaista elämänsä aikana. En ole edes ymmärtänyt kuinka hyvässä tilanteessa olen normaalisti ollut, en ennen kuin tämä järjetön alamäki osui kohdalle verotusjutun takia.

Vierailija
2/6 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottaa ajatella etten ensin edes ymmärtänyt, etteivät jatkuvat tonnien mätkyt ole aiheellisia. Kuvittelin tosissani, että kun on paljon rahaa eikä tee korjauksia verotukseen, tulee myös valtavat mätkyt. Kun sitten löysin erään erittäin tärkeän paperin ja tein laskelmia, tajusin että mätkyjen olisi pitänyt vuosien ajan olla muutamia satasia, jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Aina hakemukset hylätään, se on visiin rutiini?? Sitten valitetaan, välillä menee läpi, välillä ei. Kan t iksilla ainakin, muualta tulleille vissiin myönnetään samantien etuudet?

Vierailija
4/6 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Tapania suu suututtamaan maa.

Vierailija
5/6 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, miekkoshullu.

Vierailija
6/6 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Aina hakemukset hylätään, se on visiin rutiini?? Sitten valitetaan, välillä menee läpi, välillä ei. Kan t iksilla ainakin, muualta tulleille vissiin myönnetään samantien etuudet?

On järkyttävää huomata tuo keplottelu. Sitten pitäisi vielä olla tuollaisille niin maan perusteellisen ystävällinen ja mukava, vaikka he jättävät minut ilman ruoka- yms. rahaa.