Nyt se alkoi! Tanhupallon oma ohjelma!!!
Kommentit (58)
Miksi munamiehestä ei tehty omaa ohjelmaa?
En ole koskaan ymmärtänyt, mitä hauskaa on siinä, että aikuinen esittää lasta. En tuhlaa aikaani katsoakseni moista, minua kiinnostaa enemmän SM-viestit kakkosella.
Vinkki: vaihtakaa kanavaa, jos ohjelma närästää. Tai menkää ulos sumuiseen syksyilmaan lävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkäsin Tanhupallosta Putouksessa, mutta tää ohjelma on oikeasti todella huono. Ihan kuin Pikku Kakkonen aikuisvierailla. Ketä kiinnostaa?
Luin että Pikku Kakkonen aikuisviihdettä:)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kiti alentuu tuollaiseen?
Laskut pitää hänenkin maksaa ja korona on varmasti vaikuttanut hänen ja miehensä tuloihin.
juu kuuluisi aamuun tai iltapäivään lastenohjelmien aikaan esitettäväksi. kai vieraiden vuoksi laitettiin parhaaseen katseluaikaan. ei oikein toimi.
Oletko tanhupallo itse kun noin innoissasi olet?
En pysty katsomaan hetkeäkään. Putouksessa meni jotenkuten muiden sketsihahmojen seassa.
Mielestäni symppis jakso. Itse en ole noin taitava.
Höpö höpö, tosi mukava ohjelma, kyllä tätä mielummin katsoo kuin esim.Possessa aikuisten miesten älytöntä häsläystä, se on paskin ohjelma ikinä. Tanhupallo on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni symppis jakso. Itse en ole noin taitava.
En epäile hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tosi mukava ohjelma, kyllä tätä mielummin katsoo kuin esim.Possessa aikuisten miesten älytöntä häsläystä, se on paskin ohjelma ikinä. Tanhupallo on ihana!
Tämä!
Ohjelma, jota voi katsoa lasten kanssa. Niin kai on ollut tarkoitus.
Hieman osuutta vanhemmillekin kun Vesku Kitin kummisetä oli vieraana.
Kuvaukset ilmeisesti tehty Kitin ja miehensä ihanan satumaisella mökillä.
Mutta ketä ärsyttää tai ahdistaa jättää vaan katsomatta. Siinä Se.
Loirin takia katsoin. Se Taika- Pasi olis parempi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, mitä hauskaa on siinä, että aikuinen esittää lasta. En tuhlaa aikaani katsoakseni moista, minua kiinnostaa enemmän SM-viestit kakkosella.
Minä en ole koskaan myöskään ymmärtänyt mitään. Minua kiinnostaa vain SM-leikit kakkosella. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Putouskin on ollut viime kaudet lastenohjelma, sen jälkeen kun ydinporukka siitä lähti pois.
Nyt on "hauskaa" kun Markku-Tuulikki esittää jotain hahmoa ja se näytetään lähetyksessä.
Onko tämä aikuisille vai lapsille suunnattu??
Voi hyvänen aika!