Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se alkoi! Tanhupallon oma ohjelma!!!

Vierailija
11.09.2021 |

Hassun hauska ohjelma!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Putouksia ja muita vastaavia ohjelmia, ainoa mitä katsonut pari jaksoa on hauska briteistä pöllätty formaatti jossa annettu mitä hölmömpiä tehtäviä suoritettavaksi, en muista nimeä. Tämä tanhupallo on loistava tyyppi, aito lapsi. Ei ehkä kovin moneen jaksoon mutta joku yhden kesän sarja ok.

Vierailija
42/58 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en tiedä, ei naurattanut ja muutenkin aika paska. Välillä puhui kuin aikuiset kunnes taas muisti että on lapsi..ei vaan toimi.

ehkei sulla vaan riittänyt äly. Tässä kyse jostain muusta kuin sössöttämisestä. Koti on aidosti tätä syvällä sisällä, ymmärrän hyvin. Olen samanlainen. Tanhupallo on jees. Elämä olisi liian raskasta ilman lapsen mielen ymmärrystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa toinen jakso! Taas saa nauraa kippurassa!!

Vierailija
44/58 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernanny tänään vieraana!

Vierailija
45/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on mielestäni hyvä. Televisiossa on paljon sarjoja, joista en pidä itse, mutta ymmärrän senkin että joku pitää. Tapa millä sarjaa tylytätte kertoo enemmän teistä. Onneksi en kuulu tuttavapiirinne.

Vierailija
46/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku vaginatablettimainos mainoskatkon aikana... Selitä taas lapselle näitä asioita...

???

Mitä selittämistä tässä on? Lääkkeissä?

Vierailija
47/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja. Ensin tuntui oudolta, mutta nyt on päässyt mukaan tähän, ikäänkuin sisälle. Arvostan Kitin osaamista. Joonas sivuhahmona on loistava myös, tympääntynyt ohjaaja :D

Missähän tuo on kuvattu? Ihastuttava talo.

Vierailija
48/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota viisivuotiasta teeskentelevää aikuista jaksa katsoa viittä minuuttia kauempaa, vaikka Kitistä ihmisenä pidänkin.

Vierailija
49/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitiltä todella taidokasta näyttelijä työtä.

Mutta mikä tämän ohjelman funktio on?

Piilovi***ilua lasten elämästä?

Aikuisille suunnattua yksinkertaista huumoria?

Lapsille suunnattu lastenohjelma?

Olen vähän hämilläni kun en saa kiinni ideasta.

Vierailija
50/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki voi olla varma, mitä he itse ajavat takaa, mutta mulle ohjelma on sellaista lämmintä huumoria siitä, kuinka lapsi näkee aikuisen maailman. Tanhupallon sanomisista kyllä huomaa perheen asioista yhtä sun toista enemmänkin :)

Vierailija
51/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki voi olla varma, mitä he itse ajavat takaa, mutta mulle ohjelma on sellaista lämmintä huumoria siitä, kuinka lapsi näkee aikuisen maailman. Tanhupallon sanomisista kyllä huomaa perheen asioista yhtä sun toista enemmänkin :)

Missä kohtaa siinä ajettiin takaa?

Vierailija
52/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku vaginatablettimainos mainoskatkon aikana... Selitä taas lapselle näitä asioita...

???

Mitä selittämistä tässä on? Lääkkeissä?

Ihmettelin aivan samaa. Miksi kaikki televisiossa esitetyt margariini, elektroniikka ja sisustus maali mainokset pitäisi analysoida ja selittää lapselle?

Vierailija
53/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä myötähäpeän määrää! Olis ny jumalauta ees ollu lastenohjelmaksi suunnattu päiväohjelma. Mutta että aikuset ihmiset siellä kans nolaamas itteensä. Hitto ku ottaa ohimoon. On niin helvetin noloa että väkisin katoin vähän, mutta oli pakko vaihtaa kanavaa. Niin järkyttävän noloa!

Vierailija
54/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sarja. Ensin tuntui oudolta, mutta nyt on päässyt mukaan tähän, ikäänkuin sisälle. Arvostan Kitin osaamista. Joonas sivuhahmona on loistava myös, tympääntynyt ohjaaja :D

Missähän tuo on kuvattu? Ihastuttava talo.

Talo lienee Kitin ja miehensä. Satumaisesta puutarhasta ja talostaan oli joskus juttua lehdessä.

Huomatkaa haukkujat, että ei ole pakko katsoa jos ärsyttää. Huomatkaa sekin, että kyse on näyttelemisestä ja äänen muuttamisesta lapsenomaiseksi. Ei onnistu keneltä vaan.

Vierailija
55/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan Huballo on huomattavasti parempi Karvamatonsa kanssa

Vierailija
56/58 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt tanhupallon parista ekasta jaksosta, mutta nyt kun olen katellu enemmän jaksoja niin tykkään:) Ihan parasta aina nuo kun kertoilee" sukulaisistaan ".

Vierailija
57/58 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana karvainen kamelinvarvas näkyy, kun Tanhupallo levittelee kameralle haaroväliään.

Vierailija
58/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tanhupallon oma ohjelma tuntuu siltä kuin olisi käynyt lobotomiassa"

-Hesarin arvostelusta-

Nykyän suurin osa tv-ohjelmista vaikuttaa vastaavilta, suomalaisia tunnutaan tyhmennettävän urakalla tv:n kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän