Käytättekö te hameita ja mekkoja arkena?
Itse en käytä, hameita en edes omista ja muutama mekko juhliin löytyy. Eivät vain sovi minulle, kamalan paksut reidet ja hameiden kanssa ihan korostuu. Farkut on jokapäivä
Kommentit (24)
Maxi hametta tai legginssejä ja ne lempivaatteitani, ihan samantekevää mitä kukin ajattelee jaloistani.
Hamehan se peittää paksut jalat. Minulla on kuulemma jalat niin kuin kyntö ruunalla :D En ole kyntö ruunaa koskaan nähnyt mutta mieheni on ja heillä on sellainen hevonen ollut maaseudulla.
Nuorena se sattui ja loukkasi kun tuntemattomat arvosteli jalkojani liian paksuiksi sillä mitä ihmettä niille muka olisin mahtanut kun en edes ollut ylipainoinen niin että ei laihduttaminenkaan olisi ongelmaa poistanut ja saanut ohkaisemmat riuku jalat.
No ihanaa että jalkani jollekkin kelpasi ja mieheni kun oli kyntö ruuniin tottunut niin oli samanlaisia jalkoja jo nähnyt :D
Vierailija kirjoitti:
Oisko kellään linkata kivaa nettikauppaa, vai mistä yleensä ostatte mekot/hameet?
Olen pitkät puuvillaiset maxi hameet tilannut Ellokselta eikä ole kalliita. Cellbesillä on parhaimmat reilun pitkät tunikat ja ne viskoosiset joissa on 5% joustavaa ainesta niin ovat parhaimpia. Jos on pelkkää viskoosia niin ne eivät jousta yhtään. Parhaimmat ja kestävimmät alushousutkin tilaan Cellbesistä.
Koko mekoista en oikein tykkää vaan että alaosa ja yläosa on erikseen.
Pujeudun goottityylisesti ja rakastan (omaan silmääni, toki myös muidenkin kaltaisteni) kauniita hameita ja mekkoja.
Goottivaatetus on myös niin mukavan laaja-alainen, että sen eri tyylisuunnilla on mukavaa leikitellä.
Paljon siis pukeudun helmoihin, en omista kuin 2 tekonahkaiset leggingsit ja 1 samettihousut.
Pusu sulle..
mies53v