Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore suhde ja syntymäpäivä.

Vierailija
11.09.2021 |

Nelisen kuukautta tapailtu/seurusteltu. Käytän tapailusanaa edelleen koska miehen lapsi ja sukulaiset eivät varsinaisesti tiedä suhteesta.
Minulla oli hiljattain syntymäpäivä ja mies toivotti aamupäivästä hyvää syntymäpäivää, kun Facebook oli muistuttanut. Mitenkään muuten ei huomioinut syntymäpäivää. Ei mitään arjesta poikkeavaa elettä. Jossain määrin jäi harmittamaan, kun itse pidän kumppanin ja lasten syntymäpäiviä tärkeänä. Hänen syntymäpäiväksi valitsin ajatuksella lahjan ja tein kortin kauniilla sanoilla sekä vein hänet syömään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kumppania tai kumppanikokelasta jotenkin pitäisi haluta muistaa juhlapäivinä.

Vierailija
2/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin hampain tuli edes kahville luokseni.

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos romanttisen miehen haluat niin unohda se juntti! Näitä riittää! Omaa mies muisti ensimmäiset 10 vuotta, mutta sen jälkeen iski joku keski-iän tuoma pidetään vaimoa itsestäänselvänä aika.. ei puhu, eikä pussaa! Lahjoja turha odottaa juntilta.

Vierailija
4/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon ei laieta pistettä.

Vierailija
5/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä lahjojen perään ulisevia naisihmisiä.

Vierailija
6/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen ymmälläni tästä. Kummilasten lahjat ja vanhempien lahjat hänelle ovat olleet tärkeitä, rippilahjat yms. Minun syntymäpäivä ei sitten aiheuttanut oikein mitään reaktiota, etäisemmältä vaikutti kuin toisena päivänä.

Aloittaja

Vierailija
7/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lämmittää kyllä se, että toinen edes onnittelee. Ihan sama, jos Facebook tai vastaava muistutti.

Vierailija
8/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi kertois vaan sen, etten ole merkityksellinen miehelle.

Vierailija
9/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yliarvostettua puhua sen kumppanin kanssa asioista. Oli suhde sitten tapailuvaiheessa tai ehtinyt pidemmälle.

Vierailija
10/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitse parempaa

Vierailija
11/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon ei laieta pistettä.

En arvosta kaltaisiasi ihmisiä. Keskustelupalstan idea ei ole oikeinkirjoitus vaan keskustelu. Mikäli asia tulee ymmärretyksi niin se riittää.

Vierailija
12/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä paha turn off.

Vierailija
13/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yliarvostettua puhua sen kumppanin kanssa asioista. Oli suhde sitten tapailuvaiheessa tai ehtinyt pidemmälle.

Tyhmää kinuta lahjaa. Tärkeitä ihmisiä haluaa muistaa ilman kinuamista.

Vierailija
14/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät, että olette tuossa asiassa erilaisia. Sinun pitää vain päättää, kuinka suuri merkitys sillä sinulle on.

Vierailija
15/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lämmittää kyllä se, että toinen edes onnittelee. Ihan sama, jos Facebook tai vastaava muistutti.

Kyllä se oli mukava ele. Jäin kuitenkin miettimään, kun muille on ajatuksella miettinyt lahjoja ja oikein minultakin kysynyt ideoita ja mukaan ostoksille.

Aloittaja

Vierailija
16/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sille miehelle kertoa, millaisen syntymäpäivän haluaa? Ei ne miehet osaa ajatuksia lukea, joten olisi reilua kertoa, että toimi näin. Kerro myös toivelahja ja sen hinta.

Ihmissuhteet ovat ensisijaisesti hyötysuhteita.

Vierailija
17/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sille miehelle kertoa, millaisen syntymäpäivän haluaa? Ei ne miehet osaa ajatuksia lukea, joten olisi reilua kertoa, että toimi näin. Kerro myös toivelahja ja sen hinta.

Saahan siitä jo käsityksen, kun on hänet huomioitu syntymäpäivänä.

Vierailija
18/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan siitä jo käsityksen, kun on hänet huomioitu syntymäpäivänä.

Siitä saa sen käsityksen että haluat huomioida toisten syntymäpäivät. Se ei kerro mitään siitä kuinka tärkeänä pidät omaa syntymäpäivääsi. Jos tekee oletuksia voi tietysti joskus osua oikeaankin, mutta harvemmin.

Vierailija
19/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se muuten on lahjoja hommaillut, niin ootko varma ettei sillä ole juuri sattunut jotain sellaista elämässä, joka on vienyt ajatukset aivan muulle? Jos se ei vain ole saanut kerrotuksi, että on kuullut jotain ikävää tai jokin stressaa erityisesti?

Vierailija
20/33 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi kyllä aika lame jos ei muistaisi synttäreitä muuten kuin viestillä. Kyllä yleensä kumppania haluaa lahjoa tai tehdä jotain erityistä, se on tapa näyttää välittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi