Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIlloin antaa periksi raskauspahoinvoinnille ja jäädä kotiin?

Vierailija
22.10.2014 |

Minulla vasta rv6+5, viime viikko ollut kamalaa pahinvointia, kuvotus on jatkuva ja välillä on pakko käydä oksentamassa. Öisin nyt ei saa oikein nukuttuakaan pahoivoinnin takia, eikä päikkäreitäkään pysty nukkumaan vapaapäivinä. 
Heikottaa ja huimaa, verenpaine vähän turhan matala, 95/58. 
OLen töissä kotihoidossa, äitini onneksi asuu samalla alueella missä olen töissä niin olen nyt työaikana välillä joutunut käymään siellä asiakkaiden välissä oksentamassa.
Tyhmänä tässä mietin että olenkohan tarpeeksi kipeä jotta kehtaisin jäädä kotiin, vai meneekö tämä luokkaan "raskaus ei ole sairaus" ja pitäis vain kestää kun itseään on tähän tilaan saattanut.... 

Kokemuksia kaipalisin, mikä ala ja missä vaiheessa oli pakko antaa perikksi ja jäädä kotin lepäämään välittämättä työkavereiden puheista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes oksenna, mutta mua oksettaa, huimaa ja väsyttää niin että en kohta uskalla autonrattiin. Hankalinta on kun pitäisi olla asiakkaan kanssa palaverissa ja tekisi mieli vain yökkiä, ei anna ihan parasta kuvaa firmasta kun yksi on kuin seinästä revitty eikä väsymykseltä pysty keskittymään. Tämä on kolmas raskaus, edellisissä ei ollut näin huono olo.

Vierailija
22/22 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin heti, niin kauhea olo oli molemmissa raiskauksista etten päässyt sängystä ylös. Onneksi loppui siinä ry 16 paikkeilla. Oksensin vain muutamia kertoja ja toivoin että olisi tullut oksennus useammin. Akupunktio ja berocca auttoivat hiukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme