Bee "Viimeinen sana" on kyllä hyvä kappale
Kommentit (30)
Miten saat tuon youtube linkin silleen että se video näkyy tällä sivulla, eikä tarvitse linkkiä painaa?
t. Edellinen
Vierailija wrote:
Miten saat tuon youtube linkin silleen että se video näkyy tällä sivulla, eikä tarvitse linkkiä painaa?
t. Edellinen
Kopsaan youtubesta linkin "jaa" painikkeen alta ja kopsaan sen tänne. Kopioinnissa avautuu erillinen "ikkuna" johon se linkki pitää kopsata.
Vierailija wrote:
Siinä on parempi kappale sinulle: https://www.youtube.com/watch?v=pPPEOXvco_Q
No tuo se vasta.....
oli!
Äsken, kun ajoin kotiin, tämä tuli Iskelmältä ja mietin, että pitää kotona sitten Googletella sanoja, että saan selville mikä on.
Unohdin, mutta tässäpä vastaus tuli :)
Vierailija wrote:
Aitoa tusinap a s k a a. 10 sekuntia riitti tuota honostusta.
No et jaksanut kertsiin saakka......
Vierailija wrote:
Voiko turhempaa olla?
Voi toki. Bee taitaa olla tällä hetkellä Suomen kuunnelluimpia, joten oikein hyvää bisnestä on levy-yhtiölle
Ihana biisi ja itselle vielä ajankohtainen. Sanat on niin totta!
Kun tämä on soinut radiossa ja sitten radiojuontaja on sanonut ”Bee: Viimeisiä sanoja”, olen aina kuullut ”Behm”. Olen sitten ihmetellyt, että Behm ei kuulosta tässä yhtään itseltään. Nyt vasta selvisi että se onkin Bee eikä Behm.
Ei ois ensimmäisiä eikä viimeisiä sanoja.. ah niin toivon että näin olisi ollut. Olisi jäänyt eräs ihminen kokonaan pois elämästä.
Vierailija wrote:
Kun tämä on soinut radiossa ja sitten radiojuontaja on sanonut ”Bee: Viimeisiä sanoja”, olen aina kuullut ”Behm”. Olen sitten ihmetellyt, että Behm ei kuulosta tässä yhtään itseltään. Nyt vasta selvisi että se onkin Bee eikä Behm.
Niin mäkin olen luullut, et on Behm. Nyt vasta kuulin, et on Bee, en ole aiemmin kuullutkaan hänestä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin mäkin olen luullut, et on Behm. Nyt vasta kuulin, et on Bee, en ole aiemmin kuullutkaan hänestä.
Minäkin olen etsinyt tätä kappaletta monena iltana. No nyt sitten löysin sen Iskelmän listalta ja samantein täältä.
Bee on nouseva tähti, varmasti vakiinnuttaa paikkansa musamaailmassa, varsinkin "kolmatta linjaa" on todella hieno biisi.
Vierailija wrote:
Voiko turhempaa olla?
Voi, löytyy peilistäsi.
Vierailija wrote:
Eikä Bess.
Muuten hyvä,mutta s vika ja ääni nasaali ja honottava yhtä aikaa??
Ei jatkoon!
Vierailija wrote:
Ääni Kuulosti sannilta ja nimi kuulosti behmiltä ja näyttää vappu pimiältä... Mikä voisi mennä vikaan...
Aitoa tusinap a s k a a. 10 sekuntia riitti tuota honostusta.