Voiko makar00nit keittää paistinpannulla?
Kommentit (31)
Ei voi koska paistinpannun kiehumispiste on eri kuin kattilan.
Onko mikään niin säälittävää kuin AV-mamma, jonka ainoa sisältö elämässä on yrittää keksiä jotain hauskaa ja nokkelaa mukamas-tyhmää aloitusta. Ja toivoa että siitä tulisi uusi jauhenliha- tai sohva haisee-klassikko.
No, tästä nyt ei tullut sellaista. Tämä oli todella huono.
Mä keitän usein spagetin isossa matareunaisessa kasarissa. Vettä menee vähemmän kuin kattilaan, joten valmistuu nopeammin kasarissa. Laitan spagetin kattilaan, kylmää vettä päälle ja levy täysille. Salaisuus on se, ettei yhtään saa hämmentää ennen kuin vesi kiehuu ja spagu on pehmennyt. Tällä konstilla tulee hyvää irtonaista spagettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin jauheliha paistumaan, ruskistus.
Sipulia, valkosipulia halutessa myös kuullotus samalla.
Sitten tomaattimurskaa tölkki pannulle ja 1dl vettä. Kun soosi kiehuu, lisää makaronit, keitä 12 minuuttia. Mausta suolalla ja pippurilla.Saat kastikkeen ja makaronit samalla pannulla.
Makaroonipata!
Toki enemmän nestettä, jos isompi määrä makaroonia.
Mitä tuohon reseptiin pitää tehdä muutoksia, että tulisi nistipataa?
Jauhelihan tilalle laitetaan se nisti.
Täydelliset makaronit saat kun laitat suljettavaan pakastuspussuun sopivan määrän makaronia ja vettä. Pussi kiinni ja kiehumaan kiehuvaan veteen. Tällä tavoin saat makaroneista juuri sellaisia kuin haluat. Ei yhtään liikaa tai liian vähää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään niin säälittävää kuin AV-mamma, jonka ainoa sisältö elämässä on yrittää keksiä jotain hauskaa ja nokkelaa mukamas-tyhmää aloitusta. Ja toivoa että siitä tulisi uusi jauhenliha- tai sohva haisee-klassikko.
No, tästä nyt ei tullut sellaista. Tämä oli todella huono.
On. Se, joka mammaa siitä mollaa.
Hana on mulle liian tiukka oon kokeillu, mut imuri toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta kun makaronit ohjeistetaan keittämään väljässä vedessä, keskimääräiselle paistinpannulle ei kovin paljon makaroneja sovi.
Mistä saa väljää vettä? Meidän hanasta tulee vaan aika tiukkaa tavaraa.
Kattilaan vettä pari litraa ja pari kourallista makaroneja. Veden kiehuessa laitetaan suolaa ja lisätään makaronit. En keittäisi paistinpannulla.
Mitä tuohon reseptiin pitää tehdä muutoksia, että tulisi nistipataa?