Aivan onnettomat kulmakarvat :/
Loppuvat siis kesken ja joudun laittamaan kulmakynää häntäpäähän ja silti aivan onnettomat. Voi kun olisikin tuuheat ja paksut kulmakarvat *huokaus*.
Kommentit (11)
Siis nuohan on ihan ok, ei mitenkään erityisen onnettomat. Itse nypin tuuheat ja paksut kulmakarvani tuontyylisiksi ;-) Jos haluaa vähän enemmän muotoa niin kynällä voi tehdä sellaisen siipimäisen muodon, että tulee enemmän kulmaa sisänurkan ja laskevan ulkonurkan välille. Eli laittaa sitä kulmakynää koko kulmien matkalle ja aktiivisesti muotoilla sillä kulmakarvojen kaarta. Itse laitan joka päivä kulmakynää + kulmakarvageeliä.
Eli haluaisit samanlaiset kun hänellä? http://web-images.chacha.com/images/Gallery/4980/what-are-daring-beauty-tips-for-fall-543990058-oct-25-2012-1-600x400.jpg
No vakka tuollaiset. Nyppisin tosin vähän, mutta ei tarvitsisi käyttää kulmakynää ja kulmat näyttäisi aina hyviltä ilman meikkiä :)
-ap-
Onko sulla kilpparin vajaatoiminta?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:27"]
No vakka tuollaiset. Nyppisin tosin vähän, mutta ei tarvitsisi käyttää kulmakynää ja kulmat näyttäisi aina hyviltä ilman meikkiä :)
-ap-
[/quote]
No ei ne välttämättä näytä hyvältä ilman meikkiä silti. Esim. istelläni on kyllä tuuheat kulmakarvat, mutta vaaleat. Ja hiukset on tummat luonnostaan joten näytän tosi tyhmältä ilman kulmakynää + päälle värillistä kulmageeliä. Joillain taas on kyllä tummat ja tuuheat kulmat, mutta ilman kulmageeliä yksittäiset karvat sojottaa minne sattuu joten taas tarvitaan meikkituotetta.
En kyllä ymmärrä miksi se tarve meikata kulmat on jollekin isokin ongelma. Eihän siihen mene kuin max minuutti. Lisäksi jos oikeasti ärsyttää asia, voi ottaa kestopigmentoinnit.
Ei minulla tietääkseni ole kilpparin vajaatoimintaa. Päässä hiuksia on enemmän, kuin laki sallii. Ja muuallakin karvoja karvapeitteeksi asti :D. Olisi nyt jakautunut jotenkin järkevästi nuo. Tummat paksut hiukset ja kulmakarvat mitättömät. Moni luulee, että värjään hiukseni. Ikinä en ole värjännyt.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:37"]
Ei minulla tietääkseni ole kilpparin vajaatoimintaa. Päässä hiuksia on enemmän, kuin laki sallii. Ja muuallakin karvoja karvapeitteeksi asti :D. Olisi nyt jakautunut jotenkin järkevästi nuo. Tummat paksut hiukset ja kulmakarvat mitättömät. Moni luulee, että värjään hiukseni. Ikinä en ole värjännyt.
-ap-
[/quote]
Nuo sun karvat on sentään tummat. Itselläni on luonnostaan tummanruskea tukka, mutta kulmakarvat ja ripset on samanväriset kuin naamassa olevat ihokarvat, eli lähinnä vaaleankeltaiset tai lähes valkoiset. Ilman ripsi- ja kulmameikkiä en poistu kotoa mihinkään...
Minua ei haittaisi, vaikka olisi vaaleat, kunhan olisi niitä karvoja :D ne voisi aina värjätä säännöllisesti sitten. Nyt sitten kun joutuu osittain piirtämään, niin ei ole mielestäni kivannäköistä, mutta en halua puolikkailla kulmakarvoillakaan olla.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:38"]
Ilman ripsi- ja kulmameikkiä en poistu kotoa mihinkään...
[/quote]
Dolly Parton sanoi. Jos tulisi maanjäristys ja talo olisi romahtamassa, jäisin ennemmin sinne taloon kun menisin meikittä ulos.
Nomitävittuanyttaas.. Kaipaat kehuja ja vuolaita ylistyksiä selvästikin, joten oodi ap:n kulmakarvoille.