Totuus on se että naiset tekevät ruuaksi jotain ei niin kekseliästä jos ajatellaan absoluuttisesti pelkkä ruoalla
Jos vaikka keksit niin teet lisää keksejä, et voi keksiä kanaa esimerkiksi.
Suomenkieli on aika hullunkurinen.
Minulle tuli vain ajatus että ruoanlaitossa/keittiössä se on mahdotonta että nainen keksii paremmin kuin mies, en pääse irti tästä keksi ajatuksesta, joku maskuliininen ajatus
Kommentit (10)
Nakit ja ranut, miehen innovatiivisen kulinaarisen mielikuvituksen yleisin ilmentymä.
Tukkimiehilläkin oli keksejä. TUC-miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö ihmiset noin keskimäärin, mitä sä yrität sanoa?
Anteeksi, en osaa vastata kysymykseesi, en ymmärrä tuota tekstiä, anteeksi, en ymmärrä myöskään kysymystäsi.
Vauva foorumilla on ehkä hyvät sensorit, puolestapuhujat ja ihmiset, mutta vauva foorumilla ei ole sellaista filtteriä mikä minulla on sisälläni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nakit ja ranut, miehen innovatiivisen kulinaarisen mielikuvituksen yleisin ilmentymä.
Ja niihä mä oroti alanuolittamatta et sukupuolitasapainoinen viesti tulee kaikkie yhteise hyväks
Ap
Mää orota mahtavaa keksiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua pitäisi ymmärtää keskimäärin, joko asiat ymmäretään täysin tai ei ollenkaan, ymmärrätkö ite tämän keskimäärin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua pitäisi ymmärtää keskimäärin, joko asiat ymmäretään täysin tai ei ollenkaan, ymmärrätkö ite tämän keskimäärin?
Ap
Sinua ei kyllä ymmärrä ollenkaan. Mutta ehkä kuitenkin keksimäärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yritän muotoilla tämän tavalla, jonka ehkä ymmärrät paremmin.
Jos ajattelet kymmentä viimeisintä kertaa, kun olet yrittänyt kommunikoida ihmisten kanssa, kuinka moni näistä kymmenestä kerrasta on mielestäsi onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ajattelet kymmentä viimeisintä kertaa, kun olet yrittänyt kommunikoida ihmisten kanssa, kuinka moni näistä kymmenestä kerrasta on mielestäsi onnistunut?
Mitä jos? Mitä jossittelet?
Tuo jossittelu näyttää keskimäärin siltä että siinä tekstissä ei ole yhtään mitään keskimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kannata muotoilla, ehkä sun pitää veistää se kysymys
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mies osti 2 isoa nakkipakettia ja leikkeleitä. Saa itse syödä kaikki. Minä syön jotakin parempaa.