Näin viime yönä UNTA jossa...
Näin viime yönä unta viehättävästä, tuntemattomattomasta miehestä, jolla oli todella mahtava stondis. Panetti molempia ihan mielettömästi, mutta sovimme miehen kanssa että emme ryhdy pientä lääppimistä lukuunottamatta kummempiin hommiin. Mitähän uni tarkoitti?
Kommentit (3)
Mä nään välillä aivan uskomattoman komeita tuntemattomie miehiä unessa, ja juuri sellaista salaperäistä vetovoimaa ja viestintää elein ja ilmein, unet mulla muutenkin usein seikkailuja ja saatan olla vaikka kuka :-) viimeiseen neljään vuoteen ainoat orgarmit on olleet unessa, joten uni on mulle aika jees asia, harmi kun ehtii nukkua niin vähän arkena että kunnon unet tulee viikonloppuisin :-) ne mysteerimiehet jää kyllä mieleen, keitä ne on, ei oo julkkiksia eikä ketään joita olisi edes olemassa. huokaus. ja juu ikää 32, pari muksua ja epätyydyttävä liitto jolle unet jo pelastus :-)
Mulle tuo uni oli tosiaan mieleenpainuva kokemus. Puutteessa en pahasti ole -mitä nyt jatkuva panetus-, mutta kummallista tuossa unessa oli se mieletön vetovoiman tunne. Yleensä panounet on vaan panounia, joissa saattaa pienet orkut tulla. Mutta tuo oli jotakin ihan erilaista. Heräsin unen jälkeen keskellä yötä ja valvoin aamuun asti.
Tarkoittaa että kohtaat tosielämässä miehen, jolla on löysä puoliheijari ja päätätte ryhtyä panemaan kuin viimeistä päivää.