Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?

Vierailija
11.09.2021 |

Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.

Rakastan sinua Jukka!

Kommentit (308)

Vierailija
161/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep the change.

Vierailija
162/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies sanoi minulle nuorena baarissa: "Mitä sinä täällä teet? Sinä olet niin kaunis että sinun pitäisi lähteä Jenkkeihin iskemään rikkaita miehiä ja olla kaunis, rikas ja kuuluisa". Eikä ollut edes kovin humalassa 😂.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä v_ttu päähäs sanoi yks jannu ravintolajonossa. Muut on ollut luokkaa törkeämpiä kommentteja.

Vierailija
164/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on valmis.

Paras :DDDDDD

Vierailija
165/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on vaikeaa vastata. En ole tähän ikään mennessä kyllä paljon hyvää kuullut miehiltä, en tosin naisiltakaan ei sen puoleen. Jos nyt laajennan nuoriin niin pari tuli mieleen. Ainoat mieleen tulevat ovat se, kun eräs luokkalainen  kysyi. kun oltiin aika nuoria ehkä puoliksi leikillään, kun sattumalta nähtiin, että alatko oleen. En sanonut silloin mitään, hymyilin vaan. Myöhemmin ei koskaan enää puhuttu tästä. Hän oli sellainen rohkea ja hauska poika, joka olisi ansainnut elää pidempään. Oli aina mukava minulle toisin kuin moni muu. Muuten todella vaikeaa kirjoittaa mitään. Joskus kuulin ohi mennen, kun eräs poika kysyi toiselta, että miltä näytän. Toinen vastasi, että olen ihan ok hänestä, mutta liian hiljainen. Harmi vaan, että hän teki päätöksen ihan omasta näkökulmastaan ja ei tuntenut minua tarkemmin, koska en oikeasti ole niin hiljainen. Jäin vaan silloin niin yksin koulussa. Muuten todella vaikeaa kirjoittaa mitään. Ehkä yhden nettitutun sanat, että pidän sinusta ovat jääneet mieleen. Samoin eräs toinen on sanonut, että tykkää seurastani. Toisaalta kumpikaan heistä ei ole koskaan ns kasvokkain tavannut minua "oikeassa elämässä" ja juttelumme on perustunut vaan nettiin. Tässä on kaikki. Ei olisi mitään muuta enää kirjoittaa edes naisten puolelta. Sori, että meni aiheesta vähän ohikin.

Ei tuossa ole mitään anteeksipyydeltävää.

Tekstisi oli kaunista luettavaa.

Vierailija
166/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt sä alat nukkua ja mä hoidan vauvan."

I H A N A <3

T. Mika

Vierailija
167/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiänny!

Vierailija
168/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tavaton.  Onneksi olen saanut asua ulkomailla, jossa miehet osavaat puhua kauniisti.

Honey, darling, my love jne... Kyllä nuo mieltä ylentää,vaikkeivat aina 100% totta olisikaan:).

Vierailija
169/308 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olis nainen, jolle vois sanoa jotain kivaa... On vain tunteeton vaimo.

Sano jotakin kivaa vaimollesi joka päivä seuraavan kuukauden ajan ja palataan sitten siihen tunteettomuus asiaan.

Vierailija
170/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kaikkien maiden missi.

Vierailija
171/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hyvin sanottu, jos tuolla konstilla tilanne ei muutu niin on syytä tehdä siitä johtopäätökset.

Vierailija
172/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olis nainen, jolle vois sanoa jotain kivaa... On vain tunteeton vaimo.

Sano jotakin kivaa vaimollesi joka päivä seuraavan kuukauden ajan ja palataan sitten siihen tunteettomuus asiaan.

Tosin hyvin sanottu, jos tuolla konstilla tilanne ei muutu niin on syytä tehdä siitä johtopäätökset.

Vierailija
173/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisystävälleni tapailun aikana sanoin, etten halua täydellistä vaan aitoa. Kuukausi myöhemmin hänestä tuli virallisesti tyttöystäväni. Meidän parisuhteen motto on "epätäydellisen täydellistä". Hänelle olen sanonut että hänen sydämensä ja mielensä sekä älynsä ovat kauniita, vartalo joka on upea raskauden arpeineen aivan lumoavan upea sekä tajuttoman seksikäs. Että hän on kauneinta mitä mulle on koskaan tapahtunut tällä hetkellä. Hän on toipuva alkoholisti, vaikea elämä takanaan. Hän on sanonut että olen ainoa joka on hänelle tuen ja turvallisuuden tuonut elämään. se on myös kauneinta mitä olen kuullut minulle sanottavan

Vierailija
174/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*nettaa

Vierailija
175/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana poikaystävä sanoi minut tavattuaan "olet maailman kaunein nainen". Myös minulle tuntematon mies tuli sanomaan "harvoin näkee noin kaunista naista". Kerran eräs vanhempi herra kehui, että hiukseni ovat todella kauniit. Nykyään lähemmäs nelikymppisenä ei kuule kehuja 😅

Vierailija
176/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on kun mopon lyhryt.

Vierailija
177/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu palkankorotusta

Vierailija
178/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet hyvä äiti.

Sä olet tosi kaunis (useammankin exän suusta).

Sä olisit kaunis vanhanakin.

Sä teet mut onnelliseksi.

Mä tykkään eniten sun ihanasta luonteesta.

Nämä suht eri miesten suusta tullutta. Nämä samaiset ovat myös laukoneet todella ikäviä ja rumia kommentteja ja ovat niistä syistä exiä.

Vierailija
179/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M: "olenko sanonut että näytät kauniilta?"

N: "et"

M: "nii'in..."

Vierailija
180/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are the most beautiful woman in your family! Your smile, your blue eyes, like an angel! My wife is a bastard, like a hitler, she makes me grazy! Tätä kuulen usein ja vastaan että pitäsköhän hänen mennä taas kerran silmälääkäriin ja mitäs nyt taas.? - On mun siskon mies ja vakirepliikit skypessä. Minäkin kehun häntä ja kuuntelen mistä kiistelevät tällä kertaa. Jo vuodesta 1975...