Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko suihin?

Vierailija
22.10.2014 |

Onko ihmisiä jotka eivät koskaan ota suihin? Jos taas otat niin nieletkö? Plus perustelut? Kysymys on sekä miehille että naisille. Anaaliseksi on vielä monelle tabu suhteissa, mutta onko suuseksikin?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo nielee. se on maailman paras tunne, kun hän lutkuttaa isoa ja kovaa kullia, erityisesti siinä loppuvaiheessa, ja sitten tunnen, että kohta lasti lähtee.

Vierailija
82/88 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimo nielee. se on maailman paras tunne, kun hän lutkuttaa isoa ja kovaa kullia, erityisesti siinä loppuvaiheessa, ja sitten tunnen, että kohta lasti lähtee.

Ja se kun saa rauhassa nauttia loppuun saakka eikä tarvi miettiä että tulee jotain epämääräistä negatiivista muminaa kun satsi ruiskuaa suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on aina ottanut suuhun, kun olen pyytänyt. Itse en aio penistä suuhuni laittaa.

Vierailija
84/88 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan 80 luvulla lapsille: muistathan pestä kädet aina ja hyvin kun olet koskenut "sinne".

= sukupuolielimet ovat jotenkin likaisia.

= ei vaan pysty nauttimaan suuseksistä edes 50 vuotiaana.

Nythän kädet pestään ennen kuin koskettaan sukupuolielimiin.

Vierailija
85/88 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan 80 luvulla lapsille: muistathan pestä kädet aina ja hyvin kun olet koskenut "sinne".

= sukupuolielimet ovat jotenkin likaisia.

= ei vaan pysty nauttimaan suuseksistä edes 50 vuotiaana.

Nythän kädet pestään ennen kuin koskettaan sukupuolielimiin.

Vastaus kysymykseen on????

Vierailija
86/88 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota suihin. Miehet ovat sikoja. Olen femihisti.

Vierailija
87/88 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina on lapsen synnyttämiseen tarkoitettu. Suutani käytä hirviömäiseen miessikailuun. Olen feministi ja tämä on tärkeää.

Vierailija
88/88 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, mnäkin rakastan suihinottoa, äsken pyysin miestäni myös  panemaan suuhuni. Ja joo olen feministi suurella Fällä.

Miehet on luotu antamaan nautintoja, ja minä luoto ottamaan ja antamaan. Tällä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Olen hyvätuloinen nainen, mies ei juuri tienaa, joten olen elättäjä. Mutta rakastan mieståni ja himoan hulluna. Jo todella kauan, lapsiakin on, tai eivät enää lapsia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän