Otatko suihin?
Onko ihmisiä jotka eivät koskaan ota suihin? Jos taas otat niin nieletkö? Plus perustelut? Kysymys on sekä miehille että naisille. Anaaliseksi on vielä monelle tabu suhteissa, mutta onko suuseksikin?
Kommentit (88)
Entä mitä mieltä olette anaalin nuolemisesta? Oletteko tehneet tai kokeneet?
ap
Otan ja nielen. Vaikea oikeastaan kuvitella miten voisi monta vuotta harrastaa seksiä puolison kanssa ilman että ikinä hyväilee suulla. Eihän suuhun ole pakko PANNA eikä lauetakaan, jos se tuntuu raa'alta, mutta jos ei mitään nuolaisuja tai suudelmiakaan, niin en vain ymmärrä miten se onnistuu... Joskus päätän että vaihtelun vuoksi pidättäydyn kaikenlaisesta suuseksistä kunnes mies pyytää sitä.. Päätös pitää enintään pari päivää, viimeksi ei edes 24h.
En liiemmin tykännyt ottaa suihin alkuvuosina (harvoin otin, en niellyt), mutta tänä vuonna olen löytänyt jostain sisäisen suihinottajani ja teen sitä harva se päivä ja nielen :) en yhtään tiedä mitä tapahtui. Mies antaa suuseksiä välillä pyydettäessä, mutta o-vaikeuksieni takia en kovin usein pyydä. Tykkään tyydyttää miestä. Sängyn ulkopuolella mies taas taipuu enemmän minun tahtooni ;D
Anaalin nuolentaa tapahtuu vain silloin, kun nuolee takaapäin. Yksi aiemmista kumppaneista tykkäsi kun nuolin häntä takaa. Kerran uskalsi pyytää nuolemaananaalia ja huomasin tykkääväni. Nykyinen puolisoni ei siitä niin välitä. Tykkää kyllä anaaliseksistä. -m-
Otan suihin ja nielen myös... saatanpa joskus jopa vähän leikitellä spermalla suussani.
Mieheni tykkää myös nuolla minua.
Anaali ei kiinnosta meitä kumpaakaan.
Mieheni nuolee joskus pyllyänikin. Se on hänestä kuulemma todella kiihottavaa, koska on niin tuhmaa. Omasta mielestäni se on aika outoa, mutta annan silti hänen tehdä sitä, vaikka se vähän hävettääkin niin hyvältähän se kuitenkin loppujenlopuksi tuntuu, niin miksei. Onneksi mieheni ei kuitenkaan oleta, että tekisin sitä vastavuoroisesti hänelle.
Tietenkin otan ja kiihotun siitä.
Kaksikymppisenä, kun otin silloiselta miesystävältä suihin, en kiihottunut. En tiedä, missä vaiheessa se muuttui kiihottavaksi.
Otan suihin mutta en todellakaan niele yök!! ja miks kukaan nuolis kakkaista reikää!!!!? Menee taas samaan kastiin kuin silmämunan nuoleminen.
Otan, mies saa lauta suuhun mutta en niele. Ja en kyllä juokse samantien vessaan sylkemään, kyllä sitä jonkun aikaa kestää suussa pitää ;)
Otan ja nielen. Perusteluna on se, että minä pidän siitä, suihinotosta ja spermasta. Spermaa suklaakeksillä on herkkua, mutta harvemmin sitä nyt kuitenkaan tehdään. Se liittyy erityisiin juttuihin. Mutta minulle on normaalia ottaa suihin ja välillä loppuun saakka, välillä vain esileikiksi ja joskus lopuksi.
Otan suihin lähinnä esileikinomaisesti. En niele.
Suihinottaminen on kivaa, jos miehellä on puhdas ja kaunis penis. <3
Otan mutta en anna laueta suuhun ollenkaan. Tulisi varmasti oksennus. Puolin ja toisin tätä harrastetaan. Hyi! Kuka haluaa nuolla jonkun pyllynreikää?? Hyvä ettei tuu oksennus pelkästä ajatuksesta..
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:31"]Mieheni nuolee joskus pyllyänikin. Se on hänestä kuulemma todella kiihottavaa, koska on niin tuhmaa. Omasta mielestäni se on aika outoa, mutta annan silti hänen tehdä sitä, vaikka se vähän hävettääkin niin hyvältähän se kuitenkin loppujenlopuksi tuntuu, niin miksei. Onneksi mieheni ei kuitenkaan oleta, että tekisin sitä vastavuoroisesti hänelle.
[/quote]
Suuteletteko sen jälkeen?
En niele naistani :) nuolen kylläkin. Mistä näitä alapeukuttajia riittää? Jos ette itse pidä suuseksistä, niin eikö muut saa pitää?
Otan suihin ja nielen. Mies nuolee mua mielellään, mut en itse tykkää siitä niin kauheasti. Anaalia nuollaan puolin ja toisin. Ja kyllä sen jälkeen voi suudellakin. :)
Otan mutta en niele. Spermaa tulee vain liikaa ja koostumus on hiukan inhottava. Ei mitään yökkimistä enää tule, suupielestä vain valuttelen miehen karvoille viimeistellessä hommaa. Ekalla kerralla oksensin, joten parannusta on tullut. Ei miestäni haittaa etten niele, ymmärtää kyllä, että tuotos on kohtuu iso. Ja on maistanut omaa eritettään ja sitä mieltä ettei pystyisi itsekään sitä kerralla suuhun läväytettynä nielemään.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:31"]Mieheni nuolee joskus pyllyänikin. Se on hänestä kuulemma todella kiihottavaa, koska on niin tuhmaa. Omasta mielestäni se on aika outoa, mutta annan silti hänen tehdä sitä, vaikka se vähän hävettääkin niin hyvältähän se kuitenkin loppujenlopuksi tuntuu, niin miksei. Onneksi mieheni ei kuitenkaan oleta, että tekisin sitä vastavuoroisesti hänelle. [/quote] Suuteletteko sen jälkeen?
[/quote]
Suudellaan, himoissaan en oo pysähtyny tuota ajattelemaan, ehe..
Nautin suuseksin antamisesta naiselle ja pidän kun nainen ottaa minulta suihin, mutta pidän silti tärkeämpänä nautinnon antamista naiselle. Oman orgasmin hoidan yleensä yhdynnällä. Kerran olen saanut suuseksiä alusta loppuun. Sen kokemuksen sain toiselta mieheltä. -m-