Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko suihin?

Vierailija
22.10.2014 |

Onko ihmisiä jotka eivät koskaan ota suihin? Jos taas otat niin nieletkö? Plus perustelut? Kysymys on sekä miehille että naisille. Anaaliseksi on vielä monelle tabu suhteissa, mutta onko suuseksikin?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottaa suuhun ja nielee...ja minä nuolen vaimon pyllyä antaumuksella! M56 + N45

Vierailija
42/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen vaimoani ja nielen hänen pillumehujaan vaikka eivät aina hyvälle maistu nekään. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa niellä yhtä spermalastia jos sattuu laukeamaan suuhun. Ei nuo pimppimehutkaan mitään makuelämyksiä ole mutta sitä silti aleta yökkimään tai kurlaamaan vedellä suuta puhtaaksi. Ei vaimokaan järin herkullisena spermaani pidä mutta antaa laueta suuhun ja nielee koska haluaa minun nauttivan ja samoin minäkin ajattelen hänestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi olevan kovin vaikeaa niellä yhtä spermalastia jos sattuu laukeamaan suuhun sen sijaan että tekee asiasta numeroa ja lähtee vessaan sylkemään

N34

Vierailija
44/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:56"]Entä mitä mieltä olette anaalin nuolemisesta? Oletteko tehneet tai kokeneet?

ap
[/quote]
Vaimo antaa sopivan harvoin päästä kielen kanssa pepulle, niin että se on aina tajunnan räjäyttävä kokemus ja mällit lentää pian kaaressa. Yleensä istuu naaman päällä kun näin tapahtuu.

Vierailija
45/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalta se pillu maistuu ja tuntuukin kielellä, eli kanahan ei ilman mausteita maistu miltään että tältä sanoisinko pohjalta lähtien :)

Vierailija
46/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen munaa jos on pakko. En niele enkä ota spermoja suuhun. Kun äijällä alkaa tulla runkkaan spermat yleensä äijän mahalle. Näin olen tehny aina.

Enkä myöskään lutkuta sitä munaa kovin kauan. Äijän pitää olla tosi valmis orkun saantiin ennen ku alotan imemisen jotta siihen ei liika tärväänny aikaa.

Perseitä ei kyllä nuolla tai panna. Yök

Vierailija
47/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin mielelläni, usein jo esileikin aikana ja joskus yhdynnän jälkeen kun itse olen jo lauennut. Annan tulla suuhun, mutta en pysty nielemään sitä koska mieheni tupakoi runsaasti ja se sperma maistuu oikeasti aivan järkyttävälle :/ Muutaman kerran olen sen alkuaikoina niellyt ja oksentaminen on ollu lähellä. Sperma maistuu oikeasti sille, kuin se olisi "sulaa tuhkaa" tms. Miehen ollessa joskus liki puoli vuotta tupakkalakossa, maku oli aivan eri! Toisekseen mieheltäni tulee sitä tavaraa niin paljon, että joutuisin nielemään monta suullista... en voi siis juosta minnekään sylkemään, koska silloin miehen tuleminen jäisi ns. kesken... annan tavaran valua suupielistä ulos ja sitten kun kaikki on tullut, lopetan suihin ottamisen ja valutan tavaran suustani paperiin jota on aina lähettyvillä... mies on tuossa vaiheessa puolitajuton, eikä todellakaan kiinnitä huomiota siihen mihin minä sen sperman syljeksin :)

Vierailija
48/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTA SPERMAT SUUHU SAATAN XDXDDDDD

Vierailija
49/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin ja nielen myös, oman mieheni tuotokset maistuvat onnekseni oikein hyvältä! Tiedoksi miehille: elämäntavat ja ruokavalio vaikuttavat sperman makuun ja koostumukseen suuresti, joten kannattaa miettiä myös sitä puolta asiasta, jos harmittelette kumppaninne ällötysreaktioita. Mitä tulee peppuosastoon, nuolen kyllä mieheni välilihan aluetta, mutta anaaliin en laita muuta kuin sormeni:D

Vierailija
50/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti miehen peniksen nuolemisesta ja suutelemisesta, penikset ovat minusta niin kauniita. Sen sijaan toivon kovasti, että mies laukeaa pimppiini, ei suuhun, koska suuhun laukeaminen ei minusta tunnu miltään ja on yhtä omaa orgasmiani vähemmän. Noin teknisesti ottaen, jos spermaa ei ole kovin paljon ja mies laukeaa syvälle kurkkuun, nielen sen enemmän tai vähemmän vahingossa, muuten syljen sen kyllä pois, etten tukehdu. 

Seurustelin joskus hetken miehen kanssa, joka ei pitänyt minun nuolemisestani, ymmärrettävistä syistä suhde ei ollut kovin pitkäikäinen eikä tyydyttävä. Peräaukon nuolemista en ole koskaan kokeillut ja pidän sitä epähygieenisenä tapana.

Vierailija
51/88 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mieheltäni mielelläni suihin ja nielen lähes joka kerta. Pyllynreikää nuolen myös ja peppupanot kuuluvat toki asiaan:))

Vierailija
52/88 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 55 kirjoitti:

Otan mieheltäni mielelläni suihin ja nielen lähes joka kerta. Pyllynreikää nuolen myös ja peppupanot kuuluvat toki asiaan:))

otan suihin kyllä, en ole juonut spermaa enää varmaan 15 vuoteen, joskus nuorempana nielin aina.

Pyllyä en nuole, mies kyllä nuolee minun =)...  ja tykkäänkin siitä, vaikken muuten peppuseksiä sormetusta lukuunottamatta harrasta

N43

Vierailija
53/88 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolen mielelläni ja enkä sylje. Vaimo sen sijaan ei ota suihin kun tosiharvoin eikä silloinkaan loppuun asti. Se harmittaa kyllä.

Vierailija
54/88 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nielen välillä ja välillä en, riippuu sen hetkisestä herkkyydestä tuolla suunpohjalla (oksennusrefleksi on välillä liian paha, toisinaan sen sietää helposti). Saan myös vastavuoroisesti mieheltä suuseksiä.

Vierailija
55/88 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanit suihin enkä ota enkä tykkää että minua nuollaan. Anaali ei myöskään kuulu touhuihin. Haluan säilyttää sen ihan ulostamiseen ja ajatuksena jo etoo. Olen siis varmaan tylsä vaimo. Asentoja kyllä takaa ja näin voin.

Vierailija
56/88 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan. n22

Vierailija
57/88 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suuhun, mutta mies ei halua laueta sinne, eikä ole niin koskaan tehnyt. kysyessä sanoo että siihen menee niin kauan aikaa. Suuseksistä kyllä kiihottuu ja nauttii joten ei ole taitamattomuudesta kyse, päinvastoin tulee nopeasti ja rajusti kun sen jälkeen pääsee touhuamaan.

Vierailija
58/88 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mieheltäni suihin. Mies tykkää suihinotosta. Joskus hän haluaa laueta suuhuni. En niele spermaa, vaan pyyhin sen paperilla pois suustani tai poskiltani.

Vastaavasti mieheni nuolee minun klitoristani ja pimppiä. Nautin paljon suuseksistä. Se on paras tapa virittää nainen kiimaiseksi.

Huolehdin siitä, että pimppi on aina puhdas. Mieheni pesee kalunsa myös joten suihinotto on aina kivaa molemmille.

Vierailija
59/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies 36.

Pidän pillunnuolemisesta ja että minulta otetaan suihin, erityisesti 69 on mieleen. Olen myös kerran kokeillun suihinottoa toiselta mieheltä(en loppuun asti).

En saanut siitä mitään kiksejä, mutta en pitänyt sitä mitenkää ällönäkään homo/bi-testi siis negatiivinen. Anaaliin en toista miestä halua, ohuen vibran olen sinne tunkenutja tykkäsin.

Lisäksi olen maistanut ja niellyt omaa spermaani ja mielestäni aika neutraalin makuista.

En huomannut muilla, mutta minua kiihottaa se jos olen tullut naisen suuhun niin sen jälkeen hän suutelee minua spermat suussa.

Vierailija
60/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin mutten niele, ei niinkään se maku vaan se lämmin koostumus. Ainakin oman miehen sperma maistuu itse asiassa hyvälle, ja nuolenkin usein viimeset tipat mutta itse siemensyöksyn teen lopuksi runkaten.. mies tietää tämän ja varoittaa, ei halua itsekään oksennusta sänkyyn. Kokeiltu on ja monesti, mutta ei vaan luonnistu multa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän