Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko suihin?

Vierailija
22.10.2014 |

Onko ihmisiä jotka eivät koskaan ota suihin? Jos taas otat niin nieletkö? Plus perustelut? Kysymys on sekä miehille että naisille. Anaaliseksi on vielä monelle tabu suhteissa, mutta onko suuseksikin?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai otan. Nielen ja sitten nuolen hellästi puhtaaksi. Persettä voi myös nuolla kumpikin jos on sellainen fiilis.

Vierailija
62/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan suihin, nielen joskus, en aina.

Mieheni tykkää myös antaa minulle suuseksiä, nuolee myös minun anuksen, joka on kyllä erittäin kiihottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suihinottamista sekä pepun nuolemista (puolin ja toisin). Nielen. Pidän myös anaaliyhdynnöistä, tuntuu ihanalta. Usein pyydänkin miestä panemaan kakkoseen. Onnekseni hän pitää niistä leikeistä myös:) N39

Vierailija
64/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista porukkaa, suorastaa sikoja, jumalan kuvia pitäs olla ja enempi peukkuja saa mitä LIKAISEMPAA TEKEE!

Vierailija
65/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni suihin ja välillä nielen, välillä en. Mieheltäni tulee välillä valtava satsi, ja siinä on kyllä tekemistä. Välillä taas tulee ihan vähän.

Ja sytyn kyllä siitä, kun minuakin nuollaan.

Vierailija
66/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ja nielen, ei ole koskaan tullut mieleenkään sylkeä. Taisin vasta yli kaksikymppisenä kuulla, että jotkut tekee niin 😆

Mieheni nuolee mua joka puolelta, yleensä pillusta mutta joskus myös perseestä. Ihanan rietasta olla kontillaan pylly pystyssä kun mies levittää pakaroitani... mmm. Itseään ei tahdo sieltä nuoltavan ja ihan hyvä niin. Vaikka nuolisin kyllä jos pyytäisi.

N37

Vierailija
67/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nihkeää on munan imeminen  muijan värkin haju käy nenään jo kun alkaa työntää sisään joten pillun lipominen on out tällä hetkellä hajua voisi kuvailla ylipäivätyn elintarvikkeen hajuksi pesemättömän vulvan eritteiksi yms ei hääviä

Vierailija
68/88 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli oikeasti sormen kokoinen.

Olisi siinä ihmettelemistä.

En jaksanut.

Vierailija
69/88 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli oikeasti sormen kokoinen.

Olisi siinä ihmettelemistä.

En jaksanut.

Siis olet päässyt vain kerran edes kokeilemaan ja senkin skippasit sitten.

Vierailija
70/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan ja nielen, ei ole koskaan tullut mieleenkään sylkeä. Taisin vasta yli kaksikymppisenä kuulla, että jotkut tekee niin 😆

Mieheni nuolee mua joka puolelta, yleensä pillusta mutta joskus myös perseestä. Ihanan rietasta olla kontillaan pylly pystyssä kun mies levittää pakaroitani... mmm. Itseään ei tahdo sieltä nuoltavan ja ihan hyvä niin. Vaikka nuolisin kyllä jos pyytäisi.

N37

Niin kannattaa tehdäkkin että on avoin ja antava suuseksin suhteen. Nämä valittajat jotka valittaa ja on "miten inhottavaa suuseksi on ja hyi kulli ei kauhea säteilyvaara " asenteella tulee kyllä huomaamaan kun miehet lähtee käveleen. Itse en enää ala suuseksittömään suhteeseen missä joskus nuorena olin. Seksi tuntui niin tylsältä verrattuna tähän nykyiseen suhteeseen

Vierailija
71/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ellei pakoteta. Olen joskus ottanut, mutta tuntuu inhottavalta ja öklöttävätä. En oikeastaan edes halua koskea penikseen.

Vierailija
72/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ellei pakoteta. Olen joskus ottanut, mutta tuntuu inhottavalta ja öklöttävätä. En oikeastaan edes halua koskea penikseen.

Haluat kuitenkin, että mies tekee sinulle kaikkea hyvää?

Esim. Nuolee

Vierailija
73/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat kuitenkin, että mies tekee sinulle kaikkea hyvää?

Esim. Nuolee

No en todellakaan halua, inhoan suuseksiä. 

Vierailija
74/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suunnattomasti kiihotti nähdä kun mieheltä alkoi sperma lentämään. Sitten äkkiä otin munan suuhuni ja tunsin kuinka viimeiset syöksyt tulivat suuhuni. Ihanan lämmintä spermaa. Nielin ja jatkoin suihin otolla kuullen kuinka mies voihki nautinnosta.

M31

Vierailija
75/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapset oli pieniä, käytiin joka vuosi Siljalla HKI-Tukholma-Hki reissulla.  Kun promenadi hytissä ei voinut lasten takia naida, tuli tavaksi, että vaimo otti joka kerta suihin loppuun asti.  Kyllä panetti ja kalu oli kovana, kun ensin oli katellut nättejä misuja koko illan, syönyt ja juonut hyvin.  Tiesi aina, että palkinto odottaa nukkumaan mennessä. Verhot pidettiin aina auki pimeässä. Katselin siinä seistessä  vuoroin kävelykadulle ja vuoroin kuinka kaluni upposi polvillaan olevan  vaimon suuhun. Ei siinä kauaa tarvinnut katsella, kun mällit lähti jostain selkäytimestä asti. Hienot muistot ja hieno vaimo.

Vierailija
76/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako miehenne teille suuseksiä mielellään? Yhdellä kaverilla poikaystävä tykkäsi kyllä saamisesta, mutta piti naisen alapäätä ällöttävänä eikä koskaan antanut. Olisin todella loukkaantunut tällaisesta.

ap

Totuus sattuu. Se alapää on ällöttävä

Vierailija
77/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex n kanssa ei harrastettu suusexiä koskaan 🙁 vaikka itse olisin tykännyt antaa ja saada.

Nykyisen naisystävän kanssa ollaan heti alusta lähtien otettu se mukaan seksiin ja voin suositella sitä jokaiselle , ikään katsomatta 👍😊

Vierailija
78/88 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on seksi jotain ihan muutakuin seksiä ilman molemminpuolisia suuleikkejä. Kuullostaa ällöttävän siveelliseltä ja tylsältä jättää suuleikit pois. Kerran tapasin naisen joka sanoi ettei pysty ottamaan suihin, kehtasikin sanoa perään vielä että tykkää kun nuollaan, flirttailut loppui sihen ja ei jatkoon. 

Vierailija
79/88 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta sitten tyttöystäväni otti mielellään

suihin ja vielä nieli kaikki spermat.Vieläkin

joskus kun vedän käteen tulee vanhat muistot

mieleen.Nykyinen vaimoni harvoin edes

Koskee kaluuni.

Vierailija
80/88 |
05.11.2022 |