Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko suihin?

Vierailija
22.10.2014 |

Onko ihmisiä jotka eivät koskaan ota suihin? Jos taas otat niin nieletkö? Plus perustelut? Kysymys on sekä miehille että naisille. Anaaliseksi on vielä monelle tabu suhteissa, mutta onko suuseksikin?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä, en niele. En näe mitään tarvetta nielemiselle ja kysyin miehenkin mielipidettä asiaan ja hänelle on kuulemma ihan sama mitä sille "tuotokselle" tapahtuu laukeamisen jälkeen.

Vierailija
2/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kakkosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, en niele. Tai joskus oon vahingossa niellyt mut tarkoituksella en ikinä.

Vierailija
4/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä. Nielen. Koen sen kiihottavana,samoin mieheni.

Vierailija
5/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nielen ja miehestä se on kiihottavaa. Olen kuullut että ei tunnu mukavalta jos heti juostaan vessaan tuotoksia sylkemään kuin se olisi jotain todella iljettävää. Itse en kestäisi myöskään henkisesti ällöreagtioita jos minun alapäätäni hiplataan. Rakkaassa kaikki osa-alueet on hyvää :)    

Vierailija
6/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja nielisinkin mutta mies ei halua minkäänlaista seksiä.

Vierailija
7/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin, mutta mieheltäni en saa suuseksiä. :(

Vierailija
8/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluummin niellä, kuin käydä sylkemässä pois, mutta se koostumus on jotenkin kuvottava ja mulla on tosi herkkä oksennusrefleksi... Joten ehkä parempi, että käyn sylkäsemässä, kuin että nielen ja sen jälkeen melkein tukehdun ja juoksen oksentamaan :D t. 4

Vierailija
9/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni, se on kiihottavaa. Nielen myös aina. Noin peri kertaa viikossa otan suihin, mieheni nuolee minulle ihanan orkun joka päivä.

Vierailija
10/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako miehenne teille suuseksiä mielellään? Yhdellä kaverilla poikaystävä tykkäsi kyllä saamisesta, mutta piti naisen alapäätä ällöttävänä eikä koskaan antanut. Olisin todella loukkaantunut tällaisesta.

ap

Vierailija
11/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty <3 Mutta niele en koskaan-

Vierailija
12/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, koska ensinnäkään mies ei halua/toivo tätä, ja toisekseen se on minusta erittäin ällöttävää, joten on vain hyvä ette mieskään halua. En ymmärrä miksi suuhun pitäisi ottaa kenenkään sukupuolielintä, yöks. En myöskään ikinä antaisi miehen antaa minulle suuseksiä. Ajatuskin suorastaan NAURATTAA. Kyllähän näitä suu- ja anaaliseksi juttuja kokeiltiin suhteen alussa, mutta ollaan molemmat(!) tultu siihen tulokseen, ettei ihmiskehon jokaista aukkoa ole tarkoitettu panemiseen :D kas kun ei korvaankin yritetä penistä tunkea.

Vierailija
13/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota suihin . En vain kykene .

Vierailija
14/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette tykkää ottaa suihin, oletteko kokeneet painostusta sen tekemiseen?

ap 

Vierailija
15/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:07"]

En ota, koska ensinnäkään mies ei halua/toivo tätä, ja toisekseen se on minusta erittäin ällöttävää, joten on vain hyvä ette mieskään halua. En ymmärrä miksi suuhun pitäisi ottaa kenenkään sukupuolielintä, yöks. En myöskään ikinä antaisi miehen antaa minulle suuseksiä. Ajatuskin suorastaan NAURATTAA. Kyllähän näitä suu- ja anaaliseksi juttuja kokeiltiin suhteen alussa, mutta ollaan molemmat(!) tultu siihen tulokseen, ettei ihmiskehon jokaista aukkoa ole tarkoitettu panemiseen :D kas kun ei korvaankin yritetä penistä tunkea.

[/quote]Hahaa, olit niin kurja ottamaan suuhun, että miehesi ei enää halunnut moista rääpellystä. Jos miehesi saisi joltakin asiansa osaavalta saman hoidon, niin ei hän siitä enää toipuisi ennalleen ja yhtä reikää jyystämään. Pidäpäs siis kiinni siitä miehestäsi ettei pääse parempiin suihin!

Vierailija
16/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin ♥
Mutta en niele koska se koostumus ja maku on ihan helvetin ällö. *kylmät väreet*
Jos mies jo lauennut niin mitä väliä mitä sille spermalle tapahtuu. ;)
Ja kolmanneksi: En ota suihin jos minuakaan ei nuolla. Pidän suuseksistä myös ja parisuhteessa pitää antaminen ja ottaminen olla tasapainossa. :p

Vierailija
17/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:32"]

Otan suihin ♥ Mutta en niele koska se koostumus ja maku on ihan helvetin ällö. *kylmät väreet* Jos mies jo lauennut niin mitä väliä mitä sille spermalle tapahtuu. ;) Ja kolmanneksi: En ota suihin jos minuakaan ei nuolla. Pidän suuseksistä myös ja parisuhteessa pitää antaminen ja ottaminen olla tasapainossa. :p

[/quote]

Mikä olisi reaktiosi jos miehesi olisi tuota mieltä alapääsi nuolemisen jälkeen tai ei nuolisi nesteitäsi koska koostumus on ällö ja maku paha?? ? Tai vielä parempi jos juoksisi vessaan sylkemään niinkuin jotkut naiset tekee? Näin voi toki ollakkin mutta ei me sitä kumppanille sanota vaikka mastuis pahalle....

Vierailija
18/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut suihin. Tuntuu niin vastenmieliseltä... mieheni kanssa olen ollut 10vuotta yhdessä.

Vierailija
19/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ja nielen. Tai nielen jos laukeaa tarpeeksi syvälle. Sylen ulos jos laukeaa tuohon keskelle suuta.
Mun miehellä sitä tavaraa ei tule aivan vähän, joten siitä syystä näin. Helpompi ja vähempi oksennusrefleksiä aktivoiva tapa laueta suoraan kurkkuun, mun mielestä.
Makukaan ei imartele, mutta en sitä miehelle ole kertonut. Haluan tuottaa miehelleni suurta nautintoa, kuten hänkin minulle!

Vierailija
20/88 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:32"]

Otan suihin ♥ Mutta en niele koska se koostumus ja maku on ihan helvetin ällö. *kylmät väreet* Jos mies jo lauennut niin mitä väliä mitä sille spermalle tapahtuu. ;) Ja kolmanneksi: En ota suihin jos minuakaan ei nuolla. Pidän suuseksistä myös ja parisuhteessa pitää antaminen ja ottaminen olla tasapainossa. :p

[/quote]

Mikä olisi reaktiosi jos miehesi olisi tuota mieltä alapääsi nuolemisen jälkeen tai ei nuolisi nesteitäsi koska koostumus on ällö ja maku paha?? ? Tai vielä parempi jos juoksisi vessaan sylkemään niinkuin jotkut naiset tekee? Näin voi toki ollakkin mutta ei me sitä kumppanille sanota vaikka mastuis pahalle....
[/quote]

Naiset ja miehet maistuu erillaiselle.
Nainen ei laukeamisen jälkeen ruiskua nestettä (paitsi nämä harvinaiset squirttaamis tapaukset).
Puhdas ja terve pillu ei maistu edes miltään koska yleensä nuollaan klitorista ja siitä päältä - ei siis sisältä kun ei se kieli edes sinne kunnolla yllä. :3 Se että ei niele ei tarkoita että ei pitäisi suuseksin antamisesta. Maalaisjärkeä voi käytyää. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan