Mies lainaisi minua kaverilleen
Miesystäväni ehdotti,että harrastaisin seksiä hänen mieskaverinsa kanssa. Mieskaveri asuu yksin ja on poikamies. Olen itse sinkku. Ajatus tuntuu kammottavan kiehtovalta. Pitäisikö olla loukkaantunut vai imarreltu?
Kommentit (34)
Siis seurusteletko vai oletko sinkku? Kaksi täysin eri asiaa. Jos seurustelet ja miesystäväsi tahtoo "lainata" (näillä sanoilla) sinua kaverilleen, niin minusta aika ällöttävää, ihan kuin olisit joku käyttöesine. Jos taas vain ehdottaa, että tarjoaisit seksiä tälle puutteessa olevalle kaverilleen, niin mikäs siinä, jos itse haluat ja päätös on varmasti sinun eikä miesten. Aktin pitäisi kyllä tapahtua jossain ihan muualla kuin miesystäväsi asunnossa eikä hänen pitäisi muutenkaan työntää nokkaansa sen enempää asiaan, jos minulta kysytään. Menee muuten aika friikiksi.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:01"]
Ihan sama. Mies ei ainakaan rakasta sua, joten tee mitä haluat.
[/quote]
No ei se aina näin mene.
On vapaita suhteita (joskin harvinaista) jossa seksiä harrastetaan muidenkin kun oman puolison kanssa. Se ei tarkoita sitä, että ei rakastaisi toista. Seksi ja rakastaminen ei ole kaikille sama asia.
[/quote]
Kyllä sen parisuhteessa pitäisi olla.
Jos olet sinkku, ei sinulla ole miesystävää joka voisi sinua mitenkään lainata kenellekään. Voit toki itse päättää kuinka monen kanssa harrastat seksiä, sinkku kun olet etkä tilivelvollinen kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 05:57"]
Miesystäväni ehdotti,että harrastaisin seksiä hänen mieskaverinsa kanssa. Mieskaveri asuu yksin ja on poikamies. Olen itse sinkku. Ajatus tuntuu kammottavan kiehtovalta. Pitäisikö olla loukkaantunut vai imarreltu?
[/quote]
Eikö miehesi voi itse hoitaa mieskaveriaan?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:07"]
En edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Minusta se on jenkkiläistä höpinää. Meillä on hyvä seksisuhde miesystäväni kanssa.
[/quote]
Seksisuhteet on sellaisia, ei niissä ola tarkoitus toisesta välittää, se on vaan seksiä. Ajatteli, että kaverille kans..
[/quote]
Sinulla on miesystävä, mutta sanot olevasi sinkku? What? Siis oletko suhteessa vai et? Itse en lähtisi tuollaiseen ja jos mieheni vastaavaa ehdottaisi, olisi hän pian ex-mies.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:26"]Olen jäädyttänyt itseni tunnekylmäksi. En halua että minua satutetaan sanoilla Rakastan. Teot kertoo enemmän. Nyt on kysymys mieskaverista,jonka kanssa meillä on sopimuksesta seksisuhde. Ei ole muusta ollut kysymyskään. Ap
[/quote]
No pane menemään, jos kiinnostaa. :D
Kuinka paljon sun miehesi tästä panosta kaveriltaan pyytää rahaa? Eli minkä hintainen huora olet?
Siis en tajua ap. Jos sinulla on miesystävä (seurustelette?) niin miten voit silloin olla sinkku?:D ja jos olet sinkku niin ei sua kenellekkää "lainata"
Yäk. Oletko joku esine, jota lainaillaan toisille?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:06"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:01"]
Ihan sama. Mies ei ainakaan rakasta sua, joten tee mitä haluat.
[/quote]
No ei se aina näin mene.
On vapaita suhteita (joskin harvinaista) jossa seksiä harrastetaan muidenkin kun oman puolison kanssa. Se ei tarkoita sitä, että ei rakastaisi toista. Seksi ja rakastaminen ei ole kaikille sama asia.
[/quote]
Okei... :)
Mä nyt vaan tunnen miehet.
[/quote]
No et tunne
Loukkaantuisin, ja sitten ottaisin ehdottajaan etäisyyttä. Tuo on ihan saamarin outo ellei peräti sairas kysymys, älä lähde tuohon mukaan. Esine sinä vain olisit. Ei omaa arvoaan tuolla tavalla saa nostettua. Tunnet itsesi vaan likaiseksi sen jälkeen.
[/quote]
Jos tämä puutteessa elelevä poloinen on poikamies ja sinäkin oman kertamasi mukaan sinkku, niin mikäs tässä on "ongelmana "? Otsikkosi on outo, "mies lainaisi minua kaverilleen"? Siis onko hän jonkinlaisessa omistussuhteessa sinuun, vaikka sanot olevasi sinkku? Onko teillä jonkinlainen (seksi)suhde vai oletko tosiaan sinkku? Vaikuttaa siltä, ettet edes itse osaa määritellä parisuhdestatustasi.
Miehesi ilmeisesti haluaa aisankannattajaksi tai haaveilee pääsevänsä liukkaille. Alistuvaa sorttia tuntuu olevan.