Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roskisdyykkausta, harrastatko?

Vierailija
22.11.2014 |

Mä etsin roskiksista + lavoilta + kierrätyksestä lähes kaiken tarpeellisen ja mitä en löydä en sitten tarttekkaan. :) Ruokaa en ole dyykannut, mutta monesti on käynyt mielessä mitä ilmaisia herkkuja niissä kauppojen jätelooreista löytyisikään. Romanttisena haaveena olisi yksinkertainen elämä vähillä varoilla ja dyykkaaminen ruuankin osalta. Onko sulla kokemuksia dyykkaamisesta? Voisitko kuvitella jättäytyväsi kulutuksen suhteen kokonaan sen varaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin kaupat pistää nämä aarteet lukkojen taakse ja dyykkarit joutuu näkemään enemmän vaivaa. Monesti kaupat myös rikkoo tuotteet ettei voi dyykata

Vierailija
2/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rikon kaikki roskikseen menevät kamat niin tehokkaasti että niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:11"]Itse rikon kaikki roskikseen menevät kamat niin tehokkaasti että niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä.
[/quote]

Päivän hyvä työ on sitten tehty?

Vierailija
4/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on superdyykkari...hänellä on liikkuva työ, tuo kotiin milloin mitäkin roskiksesta löydettyä. Huonekaluja, lähinnä puutarhakalusteita...ehjiä...joista jokin ruuvi repsottanut. Hiljattain täysin sopivat turvakengät, hyväkuntoiset Viimeisin löytö oli hyväkuntoinen laukku, jolla voi kuskata läppäriä matkoilla. Minusta on hienoa, kun viitsii dyykata!

Vierailija
5/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kakkonen. Käsittämätöntä hommaa. Syömäkelpoista ruokaan heitetään menemään jonkin idioottipykälän takia. Löyttykä täältä dyykkaajia? Tai mitä siitä ajatttelette? ap

Vierailija
6/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin dyykata jos ei ois lapsia. Jos nyt alkasin dyykkaamaan ni ihan varmasti joku tekis ilmotuksen lastensuojeluun.

Vierailija
7/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkaan jos näen jotain hyvää ja kiintoisaa, mutta en usko että pelkällä dyykkauksella voisin täyttää materiaaliset tarpeemme. Vaatteita löytyy harvoin. Valaisimia, astioita, polkupyöriä, käsityötarvikkeita, tuoleja, kirjoja yms. on tullut löydettyä, mutta kyllä me tarvitaan paljon muutakin kuin mitä löytyy "tuolta ulkoa". 

Vierailija
8/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt design-tavaraa, merkki vaatteita jne. Arvokkaimmat esineet ovat olleet lähes tonnin luokkaa. Elämä tulee tällä tavalla halvaksi, eikä ole niin suuria paineita hankkia rahaa. Tosin vaivaahan tästäkin on ja mielummin tekisin mielekästä työtä ja ostaisin osan tarvittavista uutena. Mutta onhan tässä jännityksensä, koskaan ei tiedä mitä löytää.

Vierailija
9/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:11"]Itse rikon kaikki roskikseen menevät kamat niin tehokkaasti että niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä.
[/quote]

Päivän hyvä työ on sitten tehty?
[/quote]
Aivan. Jatka vain samaan malliin tai pilko vielä pienemmiksi palasiksi niin saat suuremman nautinnon.

Vierailija
10/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on innokkain jätevaloille kurkkija, eikä minulle ole ikinä tullut mieleen, että se olisi lastensuojelun paikka. Jo kolmivuotiaana lapsi osasi osoittaa lavoja ja sanoa, että katsotaan tuonne, löytyykö tuolta muumitalon tekoon materiaaleja. Ja ainahan me toki käytiin katsomassa. 

t. opettaja

Vierailija
11/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ihmisten poisheittämiä keittiövälineitä esimerkiksi. Olen löytänyt yhdestä ja samasta metalliboksista varmaan 2 mummon keittiönsisällön puukauhoineen päivineen. Kama kelpaa mainiosti vaikka mökille ja osa jokapäiväiseen käyttöön.

Vierailija
12/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:11"]Itse rikon kaikki roskikseen menevät kamat niin tehokkaasti että niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä. [/quote] Päivän hyvä työ on sitten tehty?

[/quote]

Kiitos, on kyllä! :)

Vierailija
13/13 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinna romulavoilta kaikenlaista kivaa.