Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..

Vierailija
21.10.2014 |

Minä kaipaan Teroa ;(

Kommentit (396)

Vierailija
161/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.kukaan ei kaipaa mua.. :(

Vierailija
162/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:42"]

Tyhmä keskustelu. .Ihmiset oikeesti teillä on vaan tää 1 elämä! Varsinkin jos olet itse suhteessa ja haaveilet jatkuvasti jostain exästä tms. Toisesta niin mieti onko sun kumppania kohtaan reilua! Plus et ole itsekään onnellinen! Menneet on menneitä ja jos nyk. Kumppani ei enää kolahda niin EROTKAA! Varmasti sinunkin kumppanillesi on olemassa se oikea joka on onnellinen yhdessä! Sinkut taas avatkaa silmänne, et saa unelmiesi miestä jos itket jonkun Uunon perään joka on naimisissa ja jota ei voisi vähempääkään kiinnostaa! T. Olin yhdessä tommosen haihattelija miehen kanssa joka haaveili jostain exästä. Arvaa vituttaako, luulin että mies oli elämäni rakkaus ja monta vuotta meni hukkaan ennekui totuus valkeni!

[/quote]

Aamen!

Sen lisäksi, että pilaatte oman elämänne haihattelulla, voitte pilata monen muunkin elämän. Ei ole reilua olla parisuhteessa ja kaivata jotain toista (eksää tai muuta ihastusta), eikö sillä teidän nykyisellä kumppanilla ole oikeus olla suhteessa, jossa hän on numero 1? Ja ne jotka haaveilee varatuista, herätkää, jos se varattu ei ole eronnut, niin ei kannata tuhlata elämäänsä odottelemalla eroa tai henkisesti sitoutumalla siihen siinä toivossa että joskus eroaa. Maailma on täynnä sinkkuja miehiä ja naisia ei muuta kuin etsimään sitä mr tai mrs oikeaa!

[/quote]

Entäjos ei vain löydä ketään toista yhtä kiinnostavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 02:06"]Marko [/quote] kuka? Sukunimen eka kirjain?

[/quote]

Marko B

Vierailija
164/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko. :(

Vierailija
165/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:24"]

Tyhmä keskustelu. .Ihmiset oikeesti teillä on vaan tää 1 elämä! Varsinkin jos olet itse suhteessa ja haaveilet jatkuvasti jostain exästä tms. Toisesta niin mieti onko sun kumppania kohtaan reilua! Plus et ole itsekään onnellinen! Menneet on menneitä ja jos nyk. Kumppani ei enää kolahda niin EROTKAA! Varmasti sinunkin kumppanillesi on olemassa se oikea joka on onnellinen yhdessä! Sinkut taas avatkaa silmänne, et saa unelmiesi miestä jos itket jonkun Uunon perään joka on naimisissa ja jota ei voisi vähempääkään kiinnostaa! T. Olin yhdessä tommosen haihattelija miehen kanssa joka haaveili jostain exästä. Arvaa vituttaako, luulin että mies oli elämäni rakkaus ja monta vuotta meni hukkaan ennekui totuus valkeni!

[/quote]

Aamen!

Sen lisäksi, että pilaatte oman elämänne haihattelulla, voitte pilata monen muunkin elämän. Ei ole reilua olla parisuhteessa ja kaivata jotain toista (eksää tai muuta ihastusta), eikö sillä teidän nykyisellä kumppanilla ole oikeus olla suhteessa, jossa hän on numero 1? Ja ne jotka haaveilee varatuista, herätkää, jos se varattu ei ole eronnut, niin ei kannata tuhlata elämäänsä odottelemalla eroa tai henkisesti sitoutumalla siihen siinä toivossa että joskus eroaa. Maailma on täynnä sinkkuja miehiä ja naisia ei muuta kuin etsimään sitä mr tai mrs oikeaa!

[/quote]

[/quote]

Löytää, kun päästää irti siitä haavekuvasta, jonka olet tuosta eksästä luonut. Maailma on täynnä ihmisiä. Jos oikeasti alkaisit eksäsi kanssa uudelleen, "kuherruskuukausi" kestäisi kaksi viikkoa ja sen jälkeen edessä ovat samat ongelmat, joiden takia suhde edelliskerralla kaatui.

Vierailija
166/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:37"]

Höh.kukaan ei kaipaa mua.. :(

[/quote]

Elä huoli ei minnuukaan kukkaan kaipaile :/ Tuskin edes oma mies :(

Vierailija
167/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka kaipasit Markoa, olen täällä:)

Vierailija
168/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirva

Vierailija
169/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari♥

Vierailija
170/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:54"]Sami. Olin vain yhden illan huumaa varatulle miehelle, mutta seksi oli sitäkin parempaa<3 kaipaan häntä, muut eivät tunnu miltään...
[/quote]

Missäpäin tämä sami asustelee?

Vierailija
171/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:54"]Sami. Olin vain yhden illan huumaa varatulle miehelle, mutta seksi oli sitäkin parempaa<3 kaipaan häntä, muut eivät tunnu miltään...
[/quote]

Missäpäin tämä sami asustelee?

Vierailija
172/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:34"]

Kari♥

[/quote]

Kari on heikko ihminen ja moraalisesti kehittymätön, eikä muuksi muutu enää tuossa iässä.

Vierailija
173/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti

Vierailija
174/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti täälläkin, paitsi että hän on jo minun :)

Vierailija
175/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tajusin että mulla on ollut elämäni aikana 8 sänkykumppania, joista neljän nimi on Antti. :D

N32

Vierailija
176/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni Minna... Muistan vieläkin kun kohtasimme mustikkametsässä ja hänen siniset silmänsä tuikkivat auringossa. Illalla jo suudeltiin ja sain isoja rintojakin kosketella. Syötiin mustikoita suoraan sankosta. Minnaseni, mustikkasuu.
-J-

Vierailija
177/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo. Mökillä.

Vierailija
178/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Aamen!

[/quote]

[/quote]

Löytää, kun päästää irti siitä haavekuvasta, jonka olet tuosta eksästä luonut. Maailma on täynnä ihmisiä. Jos oikeasti alkaisit eksäsi kanssa uudelleen, "kuherruskuukausi" kestäisi kaksi viikkoa ja sen jälkeen edessä ovat samat ongelmat, joiden takia suhde edelliskerralla kaatui.

[/quote]

Kiitos tästä, olet viisas ihminen.

Vierailija
179/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandy

Vierailija
180/396 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:32"]