Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..
Kommentit (396)
Hannu... yhden illan huuma, 25 vuotta itseäni vanhempi, varattu mies. Sen yhden illan jälkeen kukaan ei enää ole tuntunut miltään. Vaikea uskoa, että tästä tunteesta pääsee koskaan yli
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:24"]
Voi hyvää päivää. "Kaipaat, mutta et saa"
Siihen on varmasti joku syy,että ette saa. Ja minun oletukseni on että ovat varattuja.
Mikä näitä naisia vaivaa kun pitää vikitellä varattuja miehiä?
Minunkin perässä ties kuinka monta neitiä,mutta vaimoani en petä.
M
[/quote]
Minä kaipaan, mutta en saa, koska itse olen varattu. Olen varmaan ihan paska ihminen, kun himoitsen jotakuta muuta kuin omaa miestäni.
[/quote]
Minäkin kaipaan, varattua miestä. Ja olen itsekin varattu. Ja omatunto soimaa. Kaiken lisäksi saisin tämän varatun kaivatun miehen. Olen pulassa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:26"]
Helena
[/quote]
Mistäpäin
t Helena
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:33"]
ei mitaan nimea tule mieleen. sain kaikki jotka halusin (ja enemmankin). mitaan ei ole jaanyt hampaankoloon.
[/quote]
Ja jos ei ole saanut kaikkia joita on yrittänyt, se ei silti tarkoita, että niitä kaipaisi. Minua on isketty ja itse olen myös tehnyt aloitteita.
Osa oli sellaisia, jotka sanoivat suoraan, ettei kiinnosta / ovat varattuja / joku tekosyy, ja se oli OK ja sillä selvä. Pieni osa taas sellaisia, jotka antoivat ymmärtää, mutta eivät koskaan kysyttäessäkään reilusti suuntaan tai toiseen. Kun heistä pääsin ns. eteenpäin, ne tyypit ovat siitä lähtien olleet mielessäni epäreiluja, epämääräisiä, ja huonoitsetuntoisia. Tuollainen käytös nimittäin kertoo ihmisestä.
Tämä ei tarkoita niitä tilanteita, joissa itsekään ei vielä tiedä, vaan haluaa katsoa ns korttia vähän enemmän, ennenkuin päättää. Sehän on ihan ymmärrettävää. Vaan sellaisia tapauksia, jotka eivät mitään halunneet edes aloittaakaan, kunhan vaan harhaanjohtivat itsetuntoaan pönkittääkseen.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 02:06"]Marko
[/quote] kuka? Sukunimen eka kirjain?
Henkka tai no nykyään toinen nimi hänellä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:24"]Voi hyvää päivää. "Kaipaat, mutta et saa"
Siihen on varmasti joku syy,että ette saa. Ja minun oletukseni on että ovat varattuja.
Mikä näitä naisia vaivaa kun pitää vikitellä varattuja miehiä?
Minunkin perässä ties kuinka monta neitiä,mutta vaimoani en petä.
M
[/quote]
Se, josta minä puhuin ei ole varattu, ja olisin hänet saanut, mutta pakottavista syistä ajauduimme erillemme. Ajattele välillä muultakin kantilta.
Minä kaipaan ketä tahansa kivaa, mutten saa ketään, eikä minulla ole mitään annettavaa kellekään kunnolliselle miehelle, joten en halua särkeä sydäntäni enää todistamalla tätä asiaa jälleen kerran itselleni.
Jos olisin ihastunut johonkuhun pitäisin mieluummin sen illuusioni siitä mitä olisi voinut olla, kuin tuhoaisin itsetuntoani siis taas.
Vesa ..
vielä avioero napsahtaa heidänki liitossa..
Niko