Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..
Kommentit (396)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"] Tessua kaipaan. [/quote] Ahaa, mun mieheni kaipaa eksäänsä! [/quote] tai sitten siinä oli kirjoitusvirhe ja joku kaipaa vaan tussua?
[/quote]
Täällä Tessu! Kuka kaipaa minua, onko se tosiaan eksäni A? Jos sinä eksäni A:n nyksä tätä luet, voin kertoa, että A on ollut minuun yhteydessä muutenkin, ei hänen tarvitse vauvapalstalla pyöriä ikävissään! Eli sitä sait, mitä tilasit, kun hänet minulta vääryydellä veit!
[/quote]
Älä viitsi valehdella. A kertoo minulle kaiken, mihin sinä hutsu olet yhä ollut valmis alentumaan hänet takaisin saadaksesi. Ei tule onnistumaan, sori vaan. :) Hän rakastaa vain ja ainoastaan minua. Ja mistään vääryydestä ei ollut kysymys, mitäs itse lihoit muodottomaksi ja unohdit pitää A:ta hyvänä. Yritä edes säilyttää itsekunnioituksesi!
[/quote]
Näin ulkopuolisena kyllä sanoisin, ettei Tessu tässä suinkaan ole menettämässä itsekunnioitustaan... :D
[/quote]
Miten niin? Ja Tessuko se itse yrittää taas siellä itseään korokkeelle nostaa? Soita saatanasuoraan puhelimella, äläkä jossain paskapalstalla kirjoittele ilkeyksiäsi!
[/quote]
En ole Tessu.
Suosittelisin sulle samaa kuin Anton vaimolle eli rauhoitupa hieman. Mies ei ole koko elämä.
[/quote]
Minun mieheni on minulle koko elämä. Ikävää, jos sinulle ei ole. Miksi sitten olet hänen kanssaan?
[/quote]
Keskitypä nyt vain omaan pesääsi kun ei sekään tunnu olevan kunnossa :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:31"]
Antto ;-D
[/quote]
Älä! Vaimo raivoaa.
Anton <3 vai oliko se Antto?.. En muista, ei siinä kiihkossaan ehtinyt nimeen kiinnittää huomiota.. :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:48"]Mirva [/quote] mistäpäin?
[/quote]
Pohjoisesta
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:48"]Mirva [/quote] mistäpäin?
[/quote]
Pohjoisesta
[/quote]
Kuka siellä kaipailee
Minä tiedän yhden perheellisen Anton! Ei varmaan sama kenestä täällä puhutaan...?
Oltiin joskus kavereita ja mielelläni menisin kaverina kaljalle edelleenkin. Fiksu kaveri ja kunnianhimoinen. Hän meni jo nuorena naimisiin ja teki lapsen. Heillä ainakin käsittääkseni menee oikein hyvin, mitä viimeksi vuosia sitten kuulin, niin hän elää unelmaansa ja oli erittäin onnellinen lapsesta ja vaimostaan.
Terkkuja sille Antolle jos luet tämän! :)
-M
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:51"]
Minä tiedän yhden perheellisen Anton! Ei varmaan sama kenestä täällä puhutaan...?
Oltiin joskus kavereita ja mielelläni menisin kaverina kaljalle edelleenkin. Fiksu kaveri ja kunnianhimoinen. Hän meni jo nuorena naimisiin ja teki lapsen. Heillä ainakin käsittääkseni menee oikein hyvin, mitä viimeksi vuosia sitten kuulin, niin hän elää unelmaansa ja oli erittäin onnellinen lapsesta ja vaimostaan.
Terkkuja sille Antolle jos luet tämän! :)
-M
[/quote]
Ja siis ei liity otsikkoon toi viestini!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:41"]yhtä malesialaista tyttöä Joensuusta.
t. juliet
[/quote]
Ann? Tosi ihana tyyppi :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:18"]Jonna
[/quote]
Kerro lisää?
Millä sukunimellä alkaa tämä Ilkka?
Mäkin meinaan kaipaan Ilkkaa :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:18"]Ilkka. ♥
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:17"]Oi Laura sua kaipaan..
[/quote] pidätkö sinä varatuissa miehissä epätoivoisesti roikkuvista ja säälittävistä ämmistä vai miksi kaipaat Lauraa? Idiootimpaa lutkaa saa hakee.
Minun kaipaama tero on pohjosesta
Anna, mutta ehkä ihan vain kaveripohjalta. Ehkä.
Toni