Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyttää nuo yksinäisyydestä valittavat ikisinkut

Vierailija
11.09.2021 |

Täälläkin niitä piisaa pilvin pimein. Parisuhdemarkkinat on raatorehellisimmät markkinat mitä olla saattaa. Siellä on suoraan kysyntä ja tarjonta, ja jokainen on siellä omassa kastissaan. Se on otettava siitä tarjonnasta mitä on, tai sitten voi lopettaa ainaisen ulinan.
Te ikisinkku-valittajat ette itse valtaosin yksinkertaisesti ole niin korkeaa tasoa, mitä kuvittelette. Siksi juuri parisuhdemarkkinat raatorehelliset ovatkin, kuten jo aiemmin tuli todettua. Siellä olet osa tarjontaa ja jos et koskaan löydä ketään, niin kriteerisi ovat omaan tasoosi nähden väärät. Haet parempaa mihin sinulla on oikeasti saumaa ja ne sinulle kelpaavat taas eivät pidä sinua omalla tasollaan ja seurustelevat oman tasoistensa kanssa.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä noinkaan ole. Varsinkin naisista iso osa tyytyy omaa tasoa heikompaan mieheen, koska parempia ei vain yksinkertaisesti ole tarjolla/vapaana.

Vierailija
2/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä miehiä löytyy, mutta niitä ei joko pysty tai halua pitää pidemmän päälle. Tasoteoria ei ole tuonut vastauksia asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä noinkaan ole. Varsinkin naisista iso osa tyytyy omaa tasoa heikompaan mieheen, koska parempia ei vain yksinkertaisesti ole tarjolla/vapaana.

Jep näin on! Terkuin alkoholistin puoliso

Vierailija
4/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan tarkoittaisi, että naisten taso olisi gategorisesti korkeampi kuin miesten. Täytyy olla melkoisen äkkiväärä feministi, että määrittää oman sukupuolensa toisen yläpuolelle.

Vierailija
5/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä näinkään mene. Parempia on tarjolla ja vapaana, mutta jostain syystä osa naisista ottaa heikomman miehen. 

Vierailija
6/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempia ei ole, koska omakaan taso ei ole parempi ja ne paremmat on viety oman tasoisilleen. Näin se kylmänä totuutena menee. Luuletko, että sinua ei joku parempi olisi jo ottanut, jos oikeasti olisit samaa tasoa? Huvittavaa, kuinka totuus tekee joillekin kipeää.

ap

Vierailija
7/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mulla ei oo tasoa, koska mä oon ite tosi erilainen eri aikoina.. En voisi laittaa itteäni kategoriaan (mitä mulle on sanottu ki ettei mua voi kategorisoida), koska mussa vaihtelee niin paljon ulkonäkö ja käytöskin.. En yritä juuri miehiä, joten en tiedä kelle kelpaan ja kelle en

Vierailija
8/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei aina ne halut kohtaa,

tarjolla on loputtomiin kertapanoa mikä on yhtä tyhjän kanssa kun tahtoisi pysyvämmän ratkaisun.

Silloin on parempi olla ilman, nauttia elämästä sellaisena kuin se on

Jatkuvasti jostain asiasta valittajia en jaksa itsekään, jossain vaiheessa pitää tehdä ratkaisu suuntaan tai toiseen eikä hakata päätä seinään loputtomiin

Vierailija
9/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep näin on! Terkuin alkoholistin puoliso

Ja ukko varmaan rupes ihan vain yllättäen ryyppäämään eikä mitään vinkeitä koskaan aiemmin ilmassa ollut. Alkoholistiksi ei todellakaan yhtäkkiä noin vain ruveta, vaan uhanmerkit siitä ovat aina jo entuudestaan olemassa.

Vierailija
10/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan tarkoittaisi, että naisten taso olisi gategorisesti korkeampi kuin miesten. Täytyy olla melkoisen äkkiväärä feministi, että määrittää oman sukupuolensa toisen yläpuolelle.

Luonnonvalinta tapahtuu voimakkaammin miesten kautta. Kautta aikojen miehistä suurempi osa ei ole saanut lapsia kuin naisista. Miehiä kuolee enemmän tapaturmaisesti ja väkivaltaisesti.

Vierailija
11/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta tapahtuu voimakkaammin miesten kautta. Kautta aikojen miehistä suurempi osa ei ole saanut lapsia kuin naisista. Miehiä kuolee enemmän tapaturmaisesti ja väkivaltaisesti.

Moni sellainen nainen, joka ei kelpaa miehille parisuhteeseen, kelpaa kuitenkin seksiin. Ja jos ehkäisystä ei ole huolehdittu, niin lapsiahan siitä syntyy.

Vierailija
12/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarjolla on loputtomiin kertapanoa mikä on yhtä tyhjän kanssa kun tahtoisi pysyvämmän ratkaisun.

Jatkuvasti jostain asiasta valittajia en jaksa itsekään, jossain vaiheessa pitää tehdä ratkaisu suuntaan tai toiseen eikä hakata päätä seinään loputtomiin

Miehet pitävät kertapanoina juuri niitä, jotka eivät täytä heidän parisuhdekriteereitään, mutta pussin tyhjennykseen kelpaavat. Olen mies ja tein tätä sinkkuna aina itsekin. Seksiä sai helpoiten juuri omaa todellista tasoa alemmilta naisilta ja siksi panojutut ja vakavammat kiinnostukset olivat erillään.

Misogyynistä puhetta.

Vierailija
13/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät kertapanoina juuri niitä, jotka eivät täytä heidän parisuhdekriteereitään, mutta pussin tyhjennykseen kelpaavat. Olen mies ja tein tätä sinkkuna aina itsekin. Seksiä sai helpoiten juuri omaa todellista tasoa alemmilta naisilta ja siksi panojutut ja vakavammat kiinnostukset olivat erillään.

Sinusta ihan loogista käytöstä?

Tuollaisella käytöksellä ei ainakaan nosta mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla

Eri asia jos on avoin aikeissaan mutta vilpillä seksiä hakeva on aika epäkypsä. Ehkä ikä opettaa, harmi vaan että siinä matkan varrella kohtelee muita huonosti

Se lopullinen kumppanikin saa sitten aika paatuneen ihmisen kumppanikseen

Oma käsi ja mielikuvitus on kaikille parempi vaihtoehto

Vierailija
14/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaah, akateemisena, töitä tekevänä, hoikkana, kauniiksi kehuttuna tyydyin mieheen joka on elämäntapatyötön ja mielenterveysongelmainen. Ei halua lapsia vaikka itse olisin halunnut.

Nyt on pakko jättää kun alkoi vaatia polyamorista suhdetta. Missä kohtaa kriteerini olivat liian korkealla?

Vierailija
15/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni sellainen nainen, joka ei kelpaa miehille parisuhteeseen, kelpaa kuitenkin seksiin. Ja jos ehkäisystä ei ole huolehdittu, niin lapsiahan siitä syntyy.

Tämän takia parempi pitää ne haarat kiinni.

Vierailija
16/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaah, akateemisena, töitä tekevänä, hoikkana, kauniiksi kehuttuna tyydyin mieheen joka on elämäntapatyötön ja mielenterveysongelmainen. Ei halua lapsia vaikka itse olisin halunnut.

Nyt on pakko jättää kun alkoi vaatia polyamorista suhdetta. Missä kohtaa kriteerini olivat liian korkealla?

Miksi et ottanut akateemista ja työssäkäyvää miestä, jolla on elämänhallinta kunnossa?

Vierailija
17/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut akateemista ja työssäkäyvää miestä, jolla on elämänhallinta kunnossa?

Koska niitä ei ole!!!

Eri

Vierailija
18/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden tunnetta ei poista se, että alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole läheisyyden ja rakkauden tunteita eikä yhteenkuuluvuudentunnetta. Niin kauan joutuu olemaan yksin, kunnes kohtaa ihmisen, jonka kanssa nuo tunteet molemmin puolin syntyvät. Siinä ei ole millään tasoilla ja teorioilla mitään tekemistä. Vaan turha puheenvuoro tämäkin - jankutus jatkuu.

Vierailija
19/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, siksi käytin sanaa "tyytyä". Ei tosiaan ollut parempia tarjolla. :D Tämänkin helmen löysin vasta 30 täytettyäni, sitä ennen ikisinkkuilin ja käytin deittisovelluksia vailla menestystä.

Vierailija
20/122 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä ei ole!!!

Eri

Minun kaveripiirissä on tuollaisia miehiä vaikka kuinka. Useimmat sinkkuna