Haluan feministimiehen, eli tasa-arvon kannattajan
Miehen, joka:
- sanoo "iik", "ihana", "höpsö" ja muita naismaisia sanoja, koska hän uskoo tasa-arvoon ja siihen, ettei sukupuoli määritä ihmistä
- on pitkätukkainen, koska hän ei pidä sitä vähemmän miehekkäänä kuin lyhyttä tukkaa
- toivoisi voivansa synnyttää ja imettää joka toisen lapsemme, koska kaikki muu on epätasa-arvoista
- haluaisi kärsiä solidaarisesti kanssani kuukautisista ja voisi synkronoida ne samaan aikaan kanssani, kuten naispuoliset kaverini
- saattaa pukeutua hameeseen ja laittaa huulipunaa ja muuta meikkiä, jos se näyttää hänestä nätiltä ja ihanalta.
- ajattelee naisihanteensa olevan fyysisesti vahva, roteva ja karvainen
- pyytäisi linnanjuhlien kadettina Jani Toivolan tanssimaan
- haluaa aukaista rajat vapaaksi, antaa kaikille tulijoille kansalaisuuden ja toimeentulon
Onneksi miehet vähitellen lähestyvät tätä ihannetta, olisivatpa kaikki jo sellaisia.
Kommentit (46)
Onko jotkut miehet oikeesti näin tyhmiä?? x) saanko arvata etä ootte sinkkuja kaikki? :'D
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:50"]
Palstan femismin helmiä "Oot tyhmä! " , "Lassukka" ja "Hohhoijaa".
Ihania naisia, jotka osaavat keskustella älykkäästi?
[/quote]
Ja te muka osaatte keskustella älykkäästi? Enpä oo sellasta vielä tässä ketjussa nähny.
[/quote]
Nuo ovat hienoja argumentteja, ihan tästä ketjusta poimittuja : ) Palstan älykkäät naiset :)
Miesten haukkuminen, tässäkin ketjussa, on teidän mielestänne tasa-arvon edistämistä? =DDDDDD
Koko palsta on täynnä miesviha-kirjoituksia.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:50"]
Palstan femismin helmiä "Oot tyhmä! " , "Lassukka" ja "Hohhoijaa".
Ihania naisia, jotka osaavat keskustella älykkäästi?
[/quote]
Sä ikävystytät mua.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:04"]
Miesten haukkuminen, tässäkin ketjussa, on teidän mielestänne tasa-arvon edistämistä? =DDDDDD
[/quote]
Ei se ole naisten vika. Jos useampi olisi ap:n kuvaileman ihannemiehen kaltaisia, täällä olisi vähemmän miesvihaa.
Feministimies ei ole sama asia kuin naismainen mies. Onko joku tosiaan niin yksinkertainen että sekoittaa nämä asiat?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:05"]
Feministimies ei ole sama asia kuin naismainen mies. Onko joku tosiaan niin yksinkertainen että sekoittaa nämä asiat?
[/quote]
Mutta feministimies ei pelkää olla oma itsensä. Ap:n feministimies vain sattui olemaan sinut naisellisen puolensa kanssa, kuten hänen tulisikin olla.
Surullista kuinka jopa feministiksi itseään sanovat tulivat tänne lyttäämään sen minkälainen ap:n mainitsena mies oli. Hänen täytyy näköjään pysyä kaapissa, Suomi ei ole valmis.
Naisviha oikein paistaa näitten lassukoiden kirjotuksista. Ja en vihaa miehiä, ainoastaan lassukoita.
Saimme jo naispresidentin, mutta tasa-arvoa ei ole saavutettu ennen kuin saamme naismaisen miespresidentin ja karvaisen sekä rotevan naispresidentin.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:04"]Miesten haukkuminen, tässäkin ketjussa, on teidän mielestänne tasa-arvon edistämistä? =DDDDDD
[/quote]V*ttuakos olette niin perseestä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:38"]
Olen aika lähellä, mutta tahtoisin sitten myös osan naisten kauneudesta. Näyttäisin hameessa tyhmältä enkä seksikkäältä :([/quote]
Etkä! Muista, että olet kaunis!
[/quote]
Kamoon hei, olen kuitenki mies vaikka feminismiin taipuvainen. Nuo vakuuttelut ei toimi kuin oikeille naisille.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:38"] Olen aika lähellä, mutta tahtoisin sitten myös osan naisten kauneudesta. Näyttäisin hameessa tyhmältä enkä seksikkäältä :([/quote] Etkä! Muista, että olet kaunis! [/quote] Kamoon hei, olen kuitenki mies vaikka feminismiin taipuvainen. Nuo vakuuttelut ei toimi kuin oikeille naisille.
[/quote]Olet kaunis omana itsenäsi. Laita hame päälle ja ole ylpeä naisellisesta puolestasi.
Kyllä näitten poikien äitejä hävettäis kun näitä lukis..
Palstan miesviha todistettu taas tässäkin ketjussa ; )
nämä ihanat feministimiehet panevat muiden vaimoja kun nämä ovat töissä. Lisäksi kotona noudatetaan feminismiä siten , että kun naiset pystyvät samaan kuin miehet niin tappelun häviäjä tekee kotityöt.
reilu kilpailu
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:48"]
nämä ihanat feministimiehet panevat muiden vaimoja kun nämä ovat töissä. Lisäksi kotona noudatetaan feminismiä siten , että kun naiset pystyvät samaan kuin miehet niin tappelun häviäjä tekee kotityöt.
reilu kilpailu
[/quote]
Feministimiehen ovat tasa-arvoisia myös rakkaudessa.
Kuulostaa reilulta. Siis, jos molemmat painavatkin saman verran, niin sehän on tasapeli. Näin neuvottiin hätänumerostakin, eli virallisen tahon siunaus.
Tällä sivustolla vihataan ainoastaan lassukoita, ei miehiä.
Mun mies on feministi mutta ei silti onneksi halua olla nainen eikä naisen kaltainen.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:38"]
Olen aika lähellä, mutta tahtoisin sitten myös osan naisten kauneudesta. Näyttäisin hameessa tyhmältä enkä seksikkäältä :([/quote]
Etkä! Muista, että olet kaunis!