Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 22 ja joka päivä 5km:n lenkki, satoi tai paistoi.

Vierailija
21.10.2014 |

Yleensä juoksen, mutta välillä vaihtelun vuoksi otan kävelysauvat ja reippaasti kävelen. Tätä olen tehnyt joka ainoa päivä myös sen hirveän alkupahoinvoinnin aikana  ja mulle ainakin nimenomaa liikunta on auttanut huonoon oloon ja väsymykseen. Lähtekää lenkille niin vaivat katoaa! 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina juossut. Juoksin edellisen raskauden normaalisti. 12 viikolla sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno. Kaikki sanoivat, etten sitä itse voinut aiheuttaa, mutta mietin kuitenkin.. Juoksen aina kovilla sykkeillä, jos vauva ei sitten saanut happea........ Takana sitä ennen kaksi normaalia raskautta ja lasta. Nyt lopetin heti juoksemisen plussaan. Kävelemässä aion käydä, mutta se vähän jäänyt. Nyt vasta 4+2. Toivottavasti tää syntyis..

Vierailija
22/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein rv 36 asti joka päivä 7 km kävelylenkin liitoskivuista huolimatta. Sen jälkeen meillä oli muutto ja loppuraskaus meni muuttolaatikoitapurkaessa. Ei ehtinyt enää yhtä pitkille lenkkeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh hoh, täällä taas maailman parhaat odottajat kokoontuu. Minäkin lenkkeilin ja kävelin kaikki matkat, ja sitten selvisi vakava raskausmyrkytys ja jouduin vuodelepoon sairaalaan ja vessaan sai vain kävellä. Nuo teidän liikuntalässytykset voi tappaa jonkun, koska rm:n kyseessä ollessa liikunta on vaarallista!

Vierailija
24/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen! T: vuodelevossa kun supistelee liikaa rv24

Vierailija
25/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:47"]

hoh hoh, täällä taas maailman parhaat odottajat kokoontuu. Minäkin lenkkeilin ja kävelin kaikki matkat, ja sitten selvisi vakava raskausmyrkytys ja jouduin vuodelepoon sairaalaan ja vessaan sai vain kävellä. Nuo teidän liikuntalässytykset voi tappaa jonkun, koska rm:n kyseessä ollessa liikunta on vaarallista!

[/quote]

No kyllä varmaan jokainen tajuaa (tai ainakin pitäisi) että raskausmyrkytys on sananmukaisesti myrkytys tila, jolloin on syytäkin elää varovaisesti, eikä tällöin normaalikäytäntö toimi monilta muiltakaan osin, mutta normaalissa raskaudessa liikunnasta ei todellakaan ole todettu olevan lapselle haittaa, päinvastoin. 

Vierailija
26/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:47"]hoh hoh, täällä taas maailman parhaat odottajat kokoontuu. Minäkin lenkkeilin ja kävelin kaikki matkat, ja sitten selvisi vakava raskausmyrkytys ja jouduin vuodelepoon sairaalaan ja vessaan sai vain kävellä. Nuo teidän liikuntalässytykset voi tappaa jonkun, koska rm:n kyseessä ollessa liikunta on vaarallista!
[/quote]

Raskausmyrkytyksessä olo on luultavasti sellainen, ettei maalaisjärjellä ajateltunakaan lähde. Jos on niin tyhmä, että lähtee koska av käski, niin oma moka.

Itseähän alkoi supistella rv 25, 100m kävelyä oli liikaa. Nyt helpottanut, olotilan mukaan pieniä kävelyjä. Rv 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, itsekin kuvittelin olevani tuollainen, mutta kiitos masennuksen ja väsymyksen olen laiska paska, rv 23 :) Varmaan olen 30 kg lihonut kun laskettuaika koittaa, nyt tullut 6 kiloa ja neuvolan mukaan liikaa, pitää varmaan vaan lopettaa syöminen.

Vierailija
28/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Älä murehdi, jokainen menee omien voimavarojensa mukaan ja ei tietenkään liikuntaa raskaana pidäkään harrastaa, jos se aiheuttaa vaikkapa kkovia kipuja. Itse en vain tiedä ainoatakaan tapausta jossa liikunnan harrastaminen olisi todettu syyksi keskenmenoon. Itse olen vain aina todennut sen jo ennen raskautta että jos en liiku, esim. unen laatu kärsii ja nukun huonosti. Jo tästäkin syystä haluan liikkua niin pitkälle raskautta kuin vain ikinä kykenen. -ap