Itsekäs teko BB Pippalta jättää 8 lastaan isälle
Ja muuttaa pois perheen kodista yksikseen. Jos hän sai tarpeekseen lestaadiolaisesta elämäntyylistä niin eikö hän ymmärtänyt sitä aiemmin ettei se ole hänen juttunsa. Eikö edes siinä vaiheessa, kun 5 lapsen äitinä harrasti seksiä ilman ehkäisyä. Lapsia vaan tuli ja tuli toisensa perään ja lopulta totesi, että en jaksa olla suurperheen äitinä.
Kommentit (153)
Pippulilla on varmaan katsottuna joku gambialaisnuorukainen vanhuuden päiviensä iloksi. Tai jonkun sortin rasta ainakin. On sitten varmaan hyvinkin salliva aate tuo rastafaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä jutusta muistui mieleen karmiva asia: Teininä tykkäsin nukkua lomalla Kuusamossa asuvan sukulaiseni pihalla teltassa. Kesäiltoina/öisin joskus kuului lapsen kirkumista. Siis ei mitään tavallista lasten älämölöä vaan sellaista hirvittävää kauhistunutta kirkumista.
Nyt aikuisena olen ymmärtänyt että se huuto kantautui alle kilometrin päässä olevasta rauhankeskuksta vai miksikö näitä lestadiolaisten kokoontumispaikkoja kutsutaan. ... Mitähän ihmettä siellä on oikein tehty.
Onpa Kuusamossa ollut hyvä kantavuus kesäöinä 🤔
Kesäöinä on kyllä hyvä kantavuus varsinkin jos on vesistöä ympärillä.
Entäs sitten, kun ei ole vesistöä ympärillä? 😅
Kokeile. Hysteerinen kirkuminen kuuluu kauas. Et ole tainnut paljon oleskella luonnossa kesäöinä. Lintujen äänet ja kiimaisen ketun rääkynä kuuluvat kauas.
Tämähän on jo mielenkiintoinen keskustelu. En todellakaan ole kuullut kiimaisen ketun rääkynää kesäöinä luonnossa liikkuessani, koska ketun kiima-aika alkaa vuodenvaihteen jälkeen ja kestää pisimmillään huhtikuuhun. 🥴
Vaikka jättäisi miehen ja haluaisi että lapset jäisivät isänsä kanssa asumaan (esim koska ei halua viedä lapsia pois ystävä-koulu-sukupiiristä), niin kyllähän Suomessa vanhemmalla on kuitenkin tapaamisoikeus.
Jotain outoa tarinassa.
Välillä pitää olla itsekäs, että pää pysyy kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jättäisi miehen ja haluaisi että lapset jäisivät isänsä kanssa asumaan (esim koska ei halua viedä lapsia pois ystävä-koulu-sukupiiristä), niin kyllähän Suomessa vanhemmalla on kuitenkin tapaamisoikeus.
Jotain outoa tarinassa.
Vanhemmalla on tapaamisoikeus mutta lapsilla ei pakko tavata vanhempaansa. Osa on väkisin ollut jo sen ikäistä että he voineet itse päättää. Ehkä jopa täysi-ikäisiäkin siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tarinassa.
Miten niin?
Pippa on kertonut olevansa väleissä eksänsä kanssa kuin myös lastensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naistahan pitää syyttää kun on vaan annettava vaikka ei halua kun ei ole ehkäisyä eikä halua lapsia.
Sanoiko hän, että ilmoitti miehelleen haluttomuudestaan?
Ei lestaperheissä naiset ilmoittele vaan levittävät jalkansa aina kun mies haluaa polkea.
Onko sinulla tästä kokemusta vai mistä tiedät näin sanoa? Vaikka tämä on paremmin yhdenlainen törkypalsta, niin kyllä täälläkin pitää pysyä totuudessa varsinkin, kun muista ihmisistä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Välillä pitää olla itsekäs, että pää pysyy kasassa.
Ai välillä? Toi oli halki, poikki ja pinoon -temppu. Itsekäs ja kylmä, elämänmittainen valinta.
Siis mikä on tässä se fakta? Osa sanoo että tapahtui yli 10 v sitten kun lapset oli pieniä, osa mielestä taas täysikäisiä. Osan mielestä Pippalla on hyvät lapsiin ja tapasi lapsiaan ja oli erosta huolimatta heidän elämässään, osalla tarina ihan päinvastoin.
Ota tästä nyt selvä.
Vierailija kirjoitti:
Pippulilla on varmaan katsottuna joku gambialaisnuorukainen vanhuuden päiviensä iloksi. Tai jonkun sortin rasta ainakin. On sitten varmaan hyvinkin salliva aate tuo rastafaria.
On ulkolaisiin päin kallellaan, ei ole vaikea arvata. Alistetusta suhteesta vielä pahempaan eli islamiin. Seuraavaksi Pippa hiihtelee niqabissaan. Se olisi sille kyllä ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ulkolaisiin päin kallellaan, ei ole vaikea arvata. Alistetusta suhteesta vielä pahempaan eli islamiin. Seuraavaksi Pippa hiihtelee niqabissaan. Se olisi sille kyllä ihan oikein.
Mistä sinä päättelet, että suhde on ollut alistettu vai vetäisitkö taas mutkat suoriksi? Minun korviini ei ainakaan ole tullut tietoa alustamisesta. Luulen, että luulen, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä päättelet, että suhde on ollut alistettu vai vetäisitkö taas mutkat suoriksi? Minun korviini ei ainakaan ole tullut tietoa alustamisesta. Luulen, että luulen, eikö niin?
P.o. alistamisesta
Oikea muoto olisi Pipalta, eikä Pippalta.
Tuollaisessa uskonnossa EI kysytä naiselta haluaako lapsia. Ja jos nainen lähtee on selvää, etteivät aviomies ja yhteisö anna lapsia mukaan!
Ota ap asioista selvää, ennenkuin nolaat itsesi.
Miksi on niin kamalaa että nainen haluaa tehdä kuten itse tahtoo, eikä kuten uskonto sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa uskonnossa EI kysytä naiselta haluaako lapsia. Ja jos nainen lähtee on selvää, etteivät aviomies ja yhteisö anna lapsia mukaan!
Ota ap asioista selvää, ennenkuin nolaat itsesi.
Tuo äitihän väsähti lapsiin, joten oli varmasti onnellinen, kun pääsi niistä eroon ja että mies suostui yksinhuoltajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin kamalaa että nainen haluaa tehdä kuten itse tahtoo, eikä kuten uskonto sanoo?
Itse Pippa oli perheensä perustanut, joten MISSÄ VASTUUNTUNTO ???
Vierailija kirjoitti:
Kiva Pippan lasten katsoa bb.tä ja kuunnella kun äiti kertoo ettei halunnut niitä lapsia ja oli helpottunut kun pääsi asumaan yksikseen. Mies pakotti seksiin ilman ehkäisyä ja pakko oli antaa ja syntyi monta ei toivottua lasta. Miksi ei lähtenyt jo aiemmin?? Nyt lapset saa kuulla telkkarista kuinka äiti halusi panna, mutta ei halunnut raskaaksi ja joutui pakon edessä synnyttämään lapsensa.
Ei hänen lapsensa telkkaria katsele.
Koska nyt puhuttiin naisesta joka jätti lapsensa.