20 vuotta WTC:n 9/11-terrori-iskuista. Mitä muistat siitä päivästä?
Olin iltapäivällä koulutuksessa ja kouluttaja kertoi, että USAssa on ilmatila suljettu ja New Yorkiin on hyökätty.
Kommentit (89)
Muistan, että katsoin vanhempieni kanssa livelähetystä tilanteesta ja jossain vaiheessa toinenkin torni sortui. Musitan senkin, että se oli viimeinen päivänä alaikäisenä, eli täytin seuraavana päivänä 18.
Täytin 2 v muistan kun katsoin tuota televisiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ministerit eivät olleet bilettämässä, vaan hoitivat maamme asioita asiallisesti.
Ei ollut myöskään äärioikeistoa pelaamassa Putinille.
Pikkuveljeni oli ensimmäisellä luokalla ja minä kolmannella. Oltiin vanhempien kanssa keittiössä ja veli tuli sanomaan että lentokone ajoi taloa päin. Kukaan ei uskonut. Isä taisi mennä katsomaan mitä veli oikein telkkarista katselee ja uutisethan ne oli.
Seuraavina päivinä koulussa käsiteltiin asiaa, mutta mulle jäi jotenkin käsitys, että se oli vahinko. En muista miksi. Tajusin vasta myöhemmin, ettei se mikään vahinko ollut.
Tulin töistä. Mieheni oli tullut hieman aiemmin ja katsoi CNN:n suoraa ohjelmaa. Hän sanoi, ettet usko, mitä kauheaa on New Yorkissa tapahtunut (muista kaappauksista ei silloin vielä tiedetty). Muistan, kuinka järkytyin. Katsoimme koko seuraavan yön lähetyksiä.
Olin WTCssä silloin, onneksi Helsingin vastaavassa
The REAL Cause Of The Immigration Border Crisis Nobody Talks About
Kätilönä iltavuorossa lapsivuodeosastolla. Vuoron alkupuolella katsottiin tätä yhden äidin kanssa kakkostorniin törmäystä uutisista. Muistan vieläkin tämän äidin ja millä vuodepaikalla hän oli.
Olisit pysynyt töissä niin eipä olisi tapahtunut...