Onko tinder mies palannut vastaamaan tauon jälkeen viestiisi?
Olit siis ns penkitettynä ja sitten mies palasikin keskustelemaan kanssasi jonkin ajan päästä. Miten suhtauduit
Kommentit (141)
Pänching miehille potkut munille
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aiemmin pidemmän viestittelyn kannalla, mutta pari kertaa on käynyt niin että vaikka tulimme kirjoittelussa todella hyvin juttuun, kaikki seksuaalinen kemia puuttui sitten kun vihdoin tavattiin. Pettymys oli suuri.
Tämän takia olen alkanut suosimaan vähän nopeampaa tapaamista. Miehen olemus ja tuoksu käy ilmi vain tapaamisessa. Lisäksi jotkut osaa kikkailla kuvilla niin hyvin että mies saattaakin näyttää tosi erilaiselta livenä kuin kuvissaan. Ja pituutensakin jotkut pyöristävät aika reippaasti ylöspäin 😀
Sama. Tosin en edes tiedä mitä teen koko ketjussa, kun en ole eläessäni tinderiä käyttänyt, mutta kyllä sitä "ennen vanhaankin" tuli huteja jos ei tutustuminen tapahtunut livenä. Olen mm. töissä jutellut puhelimitse erään töihin kuuluvan tyypin kanssa useasti, ja siitä sitten päätynyt treffeille, nettikeskustelujen lomasta päätynyt tapaamaan livenä jne. En todellakaan pysty valokuvista tai viesteistä arvaamaan yhtään sopiiko kyseinen tyyppi minulle, ja jos sopii niin millä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aiemmin pidemmän viestittelyn kannalla, mutta pari kertaa on käynyt niin että vaikka tulimme kirjoittelussa todella hyvin juttuun, kaikki seksuaalinen kemia puuttui sitten kun vihdoin tavattiin. Pettymys oli suuri.
Tämän takia olen alkanut suosimaan vähän nopeampaa tapaamista. Miehen olemus ja tuoksu käy ilmi vain tapaamisessa. Lisäksi jotkut osaa kikkailla kuvilla niin hyvin että mies saattaakin näyttää tosi erilaiselta livenä kuin kuvissaan. Ja pituutensakin jotkut pyöristävät aika reippaasti ylöspäin 😀
Tämä on yksi mitä en ole ymmärtänyt että laitetaan kauheasti odotuksia tuntemattomalle ihmiselle. Kaikki nämä deittailukeskustelut vaikuttaa siltä ettei deittaillessa ole kyse toiseen tutustumisesta vaan kirjoittamattomista säännöistä, jotka vaihtelee jokaisella, ja omista haluista.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta pitkästä viestittelystä. Viime vuonna eräässä deittisovelluksessa kirjoitin miehen kanssa kuukauden verran ennen kuin tavattiin. Kesälomien ym. muiden asioiden takia emme päässeet tapaamaan aiemmin. Viestit molemmin puolin olivat pitkiä, hauskoja, pohtivia, leikkisiä ja sen sellaisia ja molemmista tuntui että no nyt natsasi.
Vihdoin tapasimme ja jo kun näin miehen kauempaa, tiesin ettei hän ole se ketä vierelleni etsin. Mies oli aika eri näköinen livenä kuin kuvissa. Siis ei hän ollut kuviaan muokannut tai että olisivat olleet räikeästi vanhoja tms., mutta mm. mies oli hyvin hyvin hoikassa kunnossa (ns. kukkakeppi, äääkss), kun taas kuvissa näytti rotevammalta ja terveemmältä. Minä kun en pidä miehistä jotka ovat "luuta ja nahkaa", niin se olikin heti pitkä miinus. Keskustelut olivat välillämme mainioita tuon n. kahden tunnin tapaamisen aikana, mutta molemmin puolin näytti puuttuvan se kuuluisa kemia. Viestit loppuivat tähän tapaamiseen, kun ei kummallakaan ollut enää mitään sanottavaa. Tiesimme ettei jutusta tulisi yhtään mitään.
Mitä tuohon penkittämiseen tulee, niin en ymmärrä koko asiaa. Olin viime vuonna myös Tinderissä ja jos ei viesteihini vastattu muutamaan päivään - oli kyseessä aloitusviesti tai jatkoviesti - niin poistin matchin. Olen itse aktiivinen ja nopea vastaaja, niin ei minulla ole mielenkiintoa odotella jonkun mietiskelijän ja/tai penkittäjän yhteydenottoa. Jos ei halua ole laittaa viestiä suht nopeaan tahtiin ja siitä edetään tapaamiseen, niin antaa olla. Ja kyllä itse kykenen keskustelemaan useimpien kanssa samaan aikaan, niin ei minun tarvitse penkittää ketään. Siitä sitten yksitellen tapaan henkilöt -jos tapaan- riippuen siitä miten asiat etenevät. Ketään en ikinä odottaisi kuukausia, vaan viikon sisällä poistuu match, jos mikään ei etene.
Itse teet valinnan kuinka reagoit. Jos viestiini ei vastata 2 viikon aikana, poistan mätsin.
Vierailija kirjoitti:
Itse teet valinnan kuinka reagoit. Jos viestiini ei vastata 2 viikon aikana, poistan mätsin.
Varoittanatta?
Säilytän vaan ne mätsit, joden kanssa keskustelen. Jos viikkoon ei kuulu mitään, niin sitten poistan mätsin. En näe mitään syytä pitää tallella mätsejä, joiden kanssa ei ole mitään yhteydenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Säilytän vaan ne mätsit, joden kanssa keskustelen. Jos viikkoon ei kuulu mitään, niin sitten poistan mätsin. En näe mitään syytä pitää tallella mätsejä, joiden kanssa ei ole mitään yhteydenpitoa.
Tuo on järkevää
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ei noita "penkityksiä" nyt kannata henkilökohtaisesti ottaa jos ette edes ole vielä tavanneetkaan. Tinderissä nyt pyörii niin paljon mätchejä, että ekoihin treffeihin asti jokainen mätch on yksi monista. Hieman hölmö pitää olla jos luulee että Tinderissä on rakkautta ensisilmäyksellä.
Ihmiset ovat katsos erilaisia. Jos tiedän että olen jollain vaihtopenkillä odottelemassa yhteydenottoa, ja ihmettelemässä miksi se kestää ja kestää, niin en ole itse enää kiinnostunut tästä miehestä. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti, kun selkeästi et ole yksin jäämässä, sillä on varaa pitää porukkaa vaihtopenkillä. Minä vain olen sellainen että kiinnostuakseni täytyy miehen myös olla minusta kiinnostunut enemmän kuin kenestäkään toisesta.
Asenteesi on mielestäni naiivi. Tinderissä kukaan ei vie keneltäkään jalkoja alta viestitettlyvaiheessa ja jo oletuksena se, että viestien perusteella sinun pitää olla se, josta mies on kiinnostunut kaikista eniten, on hassu. Se todellinen tykästyminen tapahtuu treffeillä mutta siihen asti kaikki on raadollista peliä.
Jollain tavalla sinäkin kuitenkin päätät kenen kanssa juttelet ;) Jalkasi eivät mene alta, eli mikä saa sitten viestittelemään yhdelle ja pitämään toista varalla?
Hyvä kysymys. Kai se johtuu osittain siitä, että jonkun kanssa tuntuu synkkaamaan paremmin. Sitten kun tällainen tapaus on tavattu livenä muutaman kerran jompikumpi tai molemmat huomaavat, ettei homma oikein toimi. Silloin palataan siihen penkille jääneeseen. Penkille jäämisessä ei minusta ole mitään henkilökohtaista eikä sitä kannata sellaisena pitää. Ehkä hauskinta tässä on se, että kolme niistä neljästä tindernaisesta, joiden kanssa olen seurustellut/tapaillut pidempään, ovat olleet niitä, joiden kanssa homma ei toiminut kauhean hyvin viestittelyn aikana mutta livenä sitten synkkasi.
Sitten palaan asiaan reilun kolmen kuukauden päästä viestillä "moi, olis yks juttu, meidän pitäis tavata".
Ihanaa kun miehet kiemurtelevat, kun pelkäävät tulleensa isäksi.
Siitähän saavat, lurjukset!