Onko tinder mies palannut vastaamaan tauon jälkeen viestiisi?
Olit siis ns penkitettynä ja sitten mies palasikin keskustelemaan kanssasi jonkin ajan päästä. Miten suhtauduit
Kommentit (141)
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ei noita "penkityksiä" nyt kannata henkilökohtaisesti ottaa jos ette edes ole vielä tavanneetkaan. Tinderissä nyt pyörii niin paljon mätchejä, että ekoihin treffeihin asti jokainen mätch on yksi monista. Hieman hölmö pitää olla jos luulee että Tinderissä on rakkautta ensisilmäyksellä.
Juurikin näin. Olen ollut Tinderissä kaksi vuotta, ja sinä aikana minut on penkitetty lukuisia kertoja, ja olen penkittänyt varmaan saman verran käyttäjiä itsekin. Tuo vaan kuuluu pelin henkeen.
Tinder ei ole romanttinen paikka, vaan se on ehkä brutaalein, opportunistisin ja ulkonäkökeskeisin foorumi maailmassa. Molemmat sukupuolet ovat siellä todellisia käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ei noita "penkityksiä" nyt kannata henkilökohtaisesti ottaa jos ette edes ole vielä tavanneetkaan. Tinderissä nyt pyörii niin paljon mätchejä, että ekoihin treffeihin asti jokainen mätch on yksi monista. Hieman hölmö pitää olla jos luulee että Tinderissä on rakkautta ensisilmäyksellä.
Ihmiset ovat katsos erilaisia. Jos tiedän että olen jollain vaihtopenkillä odottelemassa yhteydenottoa, ja ihmettelemässä miksi se kestää ja kestää, niin en ole itse enää kiinnostunut tästä miehestä. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti, kun selkeästi et ole yksin jäämässä, sillä on varaa pitää porukkaa vaihtopenkillä. Minä vain olen sellainen että kiinnostuakseni täytyy miehen myös olla minusta kiinnostunut enemmän kuin kenestäkään toisesta.
Asenteesi on mielestäni naiivi. Tinderissä kukaan ei vie keneltäkään jalkoja alta viestitettlyvaiheessa ja jo oletuksena se, että viestien perusteella sinun pitää olla se, josta mies on kiinnostunut kaikista eniten, on hassu. Se todellinen tykästyminen tapahtuu treffeillä mutta siihen asti kaikki on raadollista peliä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En jäisi miettimään. Jos muistaisin joskus hänen kanssaan kommunikoidun, tuskin tauon jälkeen vaivautuisin vastaamaan. Aivan turha ripustautua yhteen. Tinderin idea on nimenomaan runsaus ja rajaton mahdollisuuksien kirjo.
Jutut joiden on tarkoitettu etenevän, etenevät. Ei tapahdu mitään katoamisia, katkoksia tai ole ylipäätään mitään epävarmuuksia.
Tätä minäkin. Jos juttu on katkennut ei se siitä parane myöhemmin. Menneitä turha muistella. Uusi viestittely kuitenkin jo menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miehenä monesti laittanut naisia vaihtopenkillä odottamaan, sillä hetkellä vakaasti päättäneenä että jos sen kiinnostavamman kanssa ei juttu etenekään, niin otan sitten varanaisen penkiltä takaisin viestittelyyn.
Tosiasiassa en kuitenkaan ole kertaakaan saanut aikaiseksi palauttaa niitä penkitettyjä naisia takaisin peliin. Aina kun on aikeissa laittaa tauon jälkeen penkitetylle viestiä, niin tulee jotenkin itseensä pettynyt fiilis, ja mielummin rupeaa vaan svaippaamaan taas ja etsimään parempia mätsejä.
Olet ilkeä ja tuo on tunteetonta touhua. Miksi et vaan sano naisille suoraan, mikä tilanne on?
En aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Enhän mä sillä penkityksen hetkellä voi sanoa naiselle: "penkitän sinut nyt mahdollista myöhempää käyttöä varten". Sehän suuttuisi siitä ja poistaisi mätsin. Koko penkityksen pointtihan on jättää se toinen tilanteeseen jossa hän toivoo että minä vielä palaan keskusteluun kun "kiireiltäni" ehdin.
Sivuhuomautuksena: tämä on aivan normaali ja laajasti käytössä oleva toimintamalli Tinderissä, jota myös naiset aktiivisesti harrastavat. Eli pelaan käytännössä vain peliä kuten sitä kuuluu pelata.
Silti voisit sanoa naiselle suoraan. Miksi vtussa nainen haluaisi roikkua sinussa kerta panet muiden kanssa ja kiireesi ovat vain näennäisiä. Aivan naurettavaa touhua. Kyllä suoraan tulisi puhua
Kun laitan naisen penkille, niin se on minulle aika yhdentekevää haluaako hän "roikkua" minussa eli odotella vaihtopenkillä, vai poistaako minut mätseistään.
Roikkukoon jos haluaa, poistakoon minut jos haluaa. Ei se ole minun tehtäväni alkaa tehdä hänelle jotain selontekoja siitä missä kohtaa prioriteettilistaa hän on mun mätsien joukossa.
Ja ollaanpa nyt ihan rehellisiä, ei ne penkitetyt ole ikinä niitä kiinnostavimpia mätsejä, vaan enemmänkin niitä paremman puutteessa tapauksia.
Ohis: Mitä järkeä on viestitellä viikkoja tai jopa kuukausia ennen tapaamista, mikäli ei toivo toisesta kirjekaveria? Mielestäni hyvä "nyrkkisääntö" on, että viikon sisällä kannattaa mennä tapaamaan mielenkiintoista ihmistä, etenkin jos molemmat ovat samoin ajatuksin liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Juurikin näin. Olen ollut Tinderissä kaksi vuotta, ja sinä aikana minut on penkitetty lukuisia kertoja, ja olen penkittänyt varmaan saman verran käyttäjiä itsekin. Tuo vaan kuuluu pelin henkeen.
Tinder ei ole romanttinen paikka, vaan se on ehkä brutaalein, opportunistisin ja ulkonäkökeskeisin foorumi maailmassa. Molemmat sukupuolet ovat siellä todellisia käärmeitä.
Minä en ole ikinä penkittänyt ketään. Keskustelut nyt hiipuu monien kanssa kuitenkin niin ei ole tarvetta. En näe tarpeelliseksi myöskään vastata jos joku hiipuja laittaa myöhemmin viestiä, ihan sama penkittikö vai ei. Miksi tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Minä en ole ikinä penkittänyt ketään. Keskustelut nyt hiipuu monien kanssa kuitenkin niin ei ole tarvetta. En näe tarpeelliseksi myöskään vastata jos joku hiipuja laittaa myöhemmin viestiä, ihan sama penkittikö vai ei. Miksi tarvitsisi.
Tässä herää kysymys että mitä kukakin edes penkittämisellä tarkoittaa.
Esimerkki: juttelen mätsi X:n kanssa viikon ajan Tinderissä. Sitten saankin kiinnostavan uuden mätsin, mätsi Y.
Lakkaan keskustelemasta X:n kanssa ja rupean viestittelemään Y:n kanssa. En kuitenkaan poista X:ää.
Olenko tällöin penkittänyt X:n?
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Mitä järkeä on viestitellä viikkoja tai jopa kuukausia ennen tapaamista, mikäli ei toivo toisesta kirjekaveria? Mielestäni hyvä "nyrkkisääntö" on, että viikon sisällä kannattaa mennä tapaamaan mielenkiintoista ihmistä, etenkin jos molemmat ovat samoin ajatuksin liikenteessä.
Mitä jos toinen ei ole viikon sisällä osoittautut niin kiinnostavaksi että lähtisi tapaamaan? Poistat vai penkität?
Mä olen halunnut viestitellä aktiivisesti. Mikäli mies on yhtä aktiivinen ja jutut ok, niin pyrin sopimaan tapaamisen mahd pian. Tyypit, joilla vastaaminen kestää päiviä ja joiden viestintä ei vie keskustelua eteenpäin, poistan aika vikkelään. En mä jaksa mitään kivirekeä vetää. Myös tyypit, jotka haluavat kirjoitella, mutta nihkeilevät tapaamisen kanssa, menevät poistoon. Tämä siis mun strategia näin naisena.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Tinderissä kukaan ei vie keneltäkään jalkoja alta viestitettelyvaiheessa ja jo oletuksena se, että viestien perusteella sinun pitää olla se, josta mies on kiinnostunut kaikista eniten, on hassu. Se todellinen tykästyminen tapahtuu treffeillä mutta siihen asti kaikki on raadollista peliä.
Ohis: Tähän raadollisuuteen liittyy hauska muisto. Mätsättiin daamin kanssa Tinderissä, ja keskustelu sujui mukavasti, minkä myötä vaihdettiin yhteystietoja. Nainen halusi jutella puhelimitse ensin, minkä jälkeen olikin tarkoitus tavata. No juteltiin puhelimessa pitkät tovit ja lopussa sovittiin, että sovitaan viesteillä tapaamisaika.
Ei muuten sovittu. Parin tunnin päästä puhelusta naiselta tulikin viesti, että puhelimessa jutellessa hänestä ei tuntunut oikealta, minkä vuoksi hän ei haluakaan tavata minua.
Ei harmittanut jälkeenpäin, lähinnä nauratti ihan hemmetisti. Kaikenlaista sitä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Tinderissä kukaan ei vie keneltäkään jalkoja alta viestitettelyvaiheessa ja jo oletuksena se, että viestien perusteella sinun pitää olla se, josta mies on kiinnostunut kaikista eniten, on hassu. Se todellinen tykästyminen tapahtuu treffeillä mutta siihen asti kaikki on raadollista peliä.
Ohis: Tähän raadollisuuteen liittyy hauska muisto. Mätsättiin daamin kanssa Tinderissä, ja keskustelu sujui mukavasti, minkä myötä vaihdettiin yhteystietoja. Nainen halusi jutella puhelimitse ensin, minkä jälkeen olikin tarkoitus tavata. No juteltiin puhelimessa pitkät tovit ja lopussa sovittiin, että sovitaan viesteillä tapaamisaika.
Ei muuten sovittu. Parin tunnin päästä puhelusta naiselta tulikin viesti, että puhelimessa jutellessa hänestä ei tuntunut oikealta, minkä vuoksi hän ei haluakaan tavata minua.
Ei harmittanut jälkeenpäin, lähinnä nauratti ihan hemmetisti. Kaikenlaista sitä.. :D
Se oli varmaan hänen nyrkkisääntönsä että puhelun pitää tuntua joltain tietyltä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Nainen sai paremman tarjouksen, joten peruutti sinut 😀 näin se deittailu toimii 2020 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukat jää penkille odottamaan?
Itse jään penkille odottelemaan jos se penkittäjä on selkeästi paras sen hetkisistä mätseistäni. Eli siinä tilanteessa olen valmis hieman joustamaan itsekunnioituksestani.
Jos matalatasoisempi mätsi koittaa penkittää, niin minä vaan poistan hänet, no problem.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos toinen ei ole viikon sisällä osoittautut niin kiinnostavaksi että lähtisi tapaamaan? Poistat vai penkität?
Poistan tietysti, en ole koskaan penkittänyt ketään. Ja mikäli mätsi ei vastaa ensimmäiseen viestiin, niin poistan osuman 3 vuorokauden kuluttua. Jännä juttu muuten tuo kiinnostavuus, miettiikö jotkut tosiaan jopa viikon verran, että onko ihminen riittävän kiinnostava tapaamiseen?
Mielestäni suurin kriteeri ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa on juurikin mätsin ulkonäkö ja fyysinen olemus, joten mätsin tullessa se suurin "karikko" on silloin ohitettu. Jos tämän jälkeen on jonkin verran yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan samoin ajatuksin liikenteessä, niin en ainakaan itse koe yhtään enempää tarvetta keskustelulle. Suht nopeasti vaan tapaamaan mielenkiintoista ihmistä, koska kasvotusten sen vaan tietää parhaiten, ja keskustelukin on paljon mukavampaa.
Minä odotan yleensä "penkillä" (edellisen viestin kirjoittaja ollut minä) noin viikon. Sen jälkeen poistoon, aiemmin tein sitä että saatoin laittaa uuden kysymyksen muutaman päivän hiljaiselon jälkeen, mutta nykyään jos ei toinen laita viestiä viikon kuluessa niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlaisessa tilanteessa ja kyllä mä ystävällisesti voin vastailla mutta en enää vie keskustelua eteenpäin, pidän pitkiä taukoja vastaamisessa itsekin jne. Ei maksa vaivaa ruveta draamailemaan tuollaisen juntin käytöksen takia mutta ei mulla mitään yhteisiä tulevaisuudenhaaveita enää ole.
Mutta kulta pieni käytöksesihän on ihan yhtä junttia. Sinun hiekkalinnasi kaadettiin, joten sinun täytyy kaataa tuon pahan tyypin hiekkalinna ja ehkä vähän vielä heittää hiekkaa silmille ohimennen. Introspektio -> reflektointi -> skeemojen muuttaminen. Siinä sinulle työkaluja elämään. Kaikkea hyvää t. Tinder-penkittäjä
Vierailija kirjoitti:
Aina ei ole kyse mistään penkittämisestä.
Oma esimerkki: olin jutellut naisen A) kanssa monia kuukausia. Jossakin vaiheessa huomasin tinderissä uuden tykkäyksen naiselta B) ja hän vaikutti todella lupaavalta mutta koska olin jutellut jo A) kanssa jo niin pitkään niin ei pystynyt keskittymään kahteen samaan aikaan. Kävikin sitten niin että A) kanssa meni sukset ristiin ja B) nainen ei enää vastannut, luuli varmaankin olevansa penkitetty kun juteltiin parin viestin verran.
Olin siis jopa kiinnostuneempi B) naisesta, mutta ajattelin että parempi keskittyä vain yhteen. Ei olisi kannattanut.
>> olin jutellut naisen A) kanssa monia kuukausia. >>
Oh hoh! Jos olen oikeasti kiinnostunut tutustumaan, pyrin tapaamaan ihmisen livenä viimeistään muutaman viikon jälkeen, riippuen asuinpaikasta.
"Muutaman kuukauden" ehdin jutella netissä vain yhden tyypin kanssa: Australiaan oli sen verran matkaa ja täytyi järjestellä kuukausi vapaata tapaamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan tietysti, en ole koskaan penkittänyt ketään. Ja mikäli mätsi ei vastaa ensimmäiseen viestiin, niin poistan osuman 3 vuorokauden kuluttua. Jännä juttu muuten tuo kiinnostavuus, miettiikö jotkut tosiaan jopa viikon verran, että onko ihminen riittävän kiinnostava tapaamiseen?
Mielestäni suurin kriteeri ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa on juurikin mätsin ulkonäkö ja fyysinen olemus, joten mätsin tullessa se suurin "karikko" on silloin ohitettu. Jos tämän jälkeen on jonkin verran yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan samoin ajatuksin liikenteessä, niin en ainakaan itse koe yhtään enempää tarvetta keskustelulle. Suht nopeasti vaan tapaamaan mielenkiintoista ihmistä, koska kasvotusten sen vaan tietää parhaiten, ja keskustelukin on paljon mukavampaa.
Aika sama juttu mullakin. Kunhan toisen ulkonäkö miellyttää, niin aika pitkälti saman tien treffeille, ei siinä montaa viestiä tarvitse vaihtaa. Se viestittely on oikeasti aivan järkyttävää ajan ja energian haaskausta.
Ihmiset ovat katsos erilaisia. Jos tiedän että olen jollain vaihtopenkillä odottelemassa yhteydenottoa, ja ihmettelemässä miksi se kestää ja kestää, niin en ole itse enää kiinnostunut tästä miehestä. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti, kun selkeästi et ole yksin jäämässä, sillä on varaa pitää porukkaa vaihtopenkillä. Minä vain olen sellainen että kiinnostuakseni täytyy miehen myös olla minusta kiinnostunut enemmän kuin kenestäkään toisesta.