Onko tinder mies palannut vastaamaan tauon jälkeen viestiisi?
Olit siis ns penkitettynä ja sitten mies palasikin keskustelemaan kanssasi jonkin ajan päästä. Miten suhtauduit
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos toinen ei ole viikon sisällä osoittautut niin kiinnostavaksi että lähtisi tapaamaan? Poistat vai penkität?
Poistan tietysti, en ole koskaan penkittänyt ketään. Ja mikäli mätsi ei vastaa ensimmäiseen viestiin, niin poistan osuman 3 vuorokauden kuluttua. Jännä juttu muuten tuo kiinnostavuus, miettiikö jotkut tosiaan jopa viikon verran, että onko ihminen riittävän kiinnostava tapaamiseen?
Mielestäni suurin kriteeri ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa on juurikin mätsin ulkonäkö ja fyysinen olemus, joten mätsin tullessa se suurin "karikko" on silloin ohitettu. Jos tämän jälkeen on jonkin verran yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan samoin ajatuksin liikenteessä, niin en ainakaan itse koe yhtään enempää tarvetta keskustelulle. Suht nopeasti vaan tapaamaan mielenkiintoista ihmistä, koska kasvotusten sen vaan tietää parhaiten, ja keskustelukin on paljon mukavampaa.
Aika sama juttu mullakin. Kunhan toisen ulkonäkö miellyttää, niin aika pitkälti saman tien treffeille, ei siinä montaa viestiä tarvitse vaihtaa. Se viestittely on oikeasti aivan järkyttävää ajan ja energian haaskausta.
Minulle ei riitä kuva että kiinnostun tapaamaan. Viestittely on se millä se tapahtuu. Jos viestein ei keskustelu suju, ei se suju kasvotustenkaan.
Enemmän menee aikaa ja energiaa tapaamiseen joten sen toisen pitää olla oikeasti kiinnostava ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ei noita "penkityksiä" nyt kannata henkilökohtaisesti ottaa jos ette edes ole vielä tavanneetkaan. Tinderissä nyt pyörii niin paljon mätchejä, että ekoihin treffeihin asti jokainen mätch on yksi monista. Hieman hölmö pitää olla jos luulee että Tinderissä on rakkautta ensisilmäyksellä.
Juurikin näin. Olen ollut Tinderissä kaksi vuotta, ja sinä aikana minut on penkitetty lukuisia kertoja, ja olen penkittänyt varmaan saman verran käyttäjiä itsekin. Tuo vaan kuuluu pelin henkeen.
Tinder ei ole romanttinen paikka, vaan se on ehkä brutaalein, opportunistisin ja ulkonäkökeskeisin foorumi maailmassa. Molemmat sukupuolet ovat siellä todellisia käärmeitä.
Minä en ole ikinä penkittänyt ketään. Keskustelut nyt hiipuu monien kanssa kuitenkin niin ei ole tarvetta. En näe tarpeelliseksi myöskään vastata jos joku hiipuja laittaa myöhemmin viestiä, ihan sama penkittikö vai ei. Miksi tarvitsisi.
Miksi et poista sitä matchia sitten? Miksi pitää siellä roikkumassa?
En minä niitä niin paljoa ajattele että lähtisin selaamaan keitä siellä on ja poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos toinen ei ole viikon sisällä osoittautut niin kiinnostavaksi että lähtisi tapaamaan? Poistat vai penkität?
Poistan tietysti, en ole koskaan penkittänyt ketään. Ja mikäli mätsi ei vastaa ensimmäiseen viestiin, niin poistan osuman 3 vuorokauden kuluttua. Jännä juttu muuten tuo kiinnostavuus, miettiikö jotkut tosiaan jopa viikon verran, että onko ihminen riittävän kiinnostava tapaamiseen?
Mielestäni suurin kriteeri ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa on juurikin mätsin ulkonäkö ja fyysinen olemus, joten mätsin tullessa se suurin "karikko" on silloin ohitettu. Jos tämän jälkeen on jonkin verran yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan samoin ajatuksin liikenteessä, niin en ainakaan itse koe yhtään enempää tarvetta keskustelulle. Suht nopeasti vaan tapaamaan mielenkiintoista ihmistä, koska kasvotusten sen vaan tietää parhaiten, ja keskustelukin on paljon mukavampaa.
Aika sama juttu mullakin. Kunhan toisen ulkonäkö miellyttää, niin aika pitkälti saman tien treffeille, ei siinä montaa viestiä tarvitse vaihtaa. Se viestittely on oikeasti aivan järkyttävää ajan ja energian haaskausta.
Minulle ei riitä kuva että kiinnostun tapaamaan. Viestittely on se millä se tapahtuu. Jos viestein ei keskustelu suju, ei se suju kasvotustenkaan.
Enemmän menee aikaa ja energiaa tapaamiseen joten sen toisen pitää olla oikeasti kiinnostava ennen sitä.
Nämä ovat tottakai makuasioita.
Mutta itse koen että viikkojen viestittely vie merkittävästi enemmän aikaa ja energiaa, kuin muutama viesti yhden illan aikana (pari viestiä kuulumisten vaihtoa ja sitten sovitaan tapaamisen aika ja paikka) jonka jälkeen 60 minuutin kahvila/pub/kävely/tms tapaaminen. Helppoa ja nopeaa, eikä jää ainakaan jossiteltavaa kun on livenä kemiat testattu.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, jokainen tavallaan. Yhtä oikeaa tapaa toimia ei ole olemassa, vaan kaikki edetköön sillä tavalla kuin haluavat. Mutta itselle ei hitaasti etenevä juttu (en tarkoita seksiä!) toimi, koska siitä tulee fiilis, että toista ei kiinnosta. Olen tavannut tinderin kautta noin parikymmentä ihmistä vuosien saatossa, ja kaikki tapaamiset ovat olleet 4 päivän sisällä osumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
Tamperelainen Harri Mutka tekee sen helpommin - hän antaa naisten Italiassa noutaa hänet FB: stä ja IG: stä.
Tamperelainen Harri Mutka tekee sen helpommin - hän antaa naisten Italiassa noutaa hänet FB: stä ja IG: stä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat tottakai makuasioita.
Mutta itse koen että viikkojen viestittely vie merkittävästi enemmän aikaa ja energiaa, kuin muutama viesti yhden illan aikana (pari viestiä kuulumisten vaihtoa ja sitten sovitaan tapaamisen aika ja paikka) jonka jälkeen 60 minuutin kahvila/pub/kävely/tms tapaaminen. Helppoa ja nopeaa, eikä jää ainakaan jossiteltavaa kun on livenä kemiat testattu.
Naulan kantaan, ajattelen tismalleen samalla lailla! Jos olet nainen, niin toivottavast mätsätään joskus. ;)
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ei noita "penkityksiä" nyt kannata henkilökohtaisesti ottaa jos ette edes ole vielä tavanneetkaan. Tinderissä nyt pyörii niin paljon mätchejä, että ekoihin treffeihin asti jokainen mätch on yksi monista. Hieman hölmö pitää olla jos luulee että Tinderissä on rakkautta ensisilmäyksellä.
Ihmiset ovat katsos erilaisia. Jos tiedän että olen jollain vaihtopenkillä odottelemassa yhteydenottoa, ja ihmettelemässä miksi se kestää ja kestää, niin en ole itse enää kiinnostunut tästä miehestä. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti, kun selkeästi et ole yksin jäämässä, sillä on varaa pitää porukkaa vaihtopenkillä. Minä vain olen sellainen että kiinnostuakseni täytyy miehen myös olla minusta kiinnostunut enemmän kuin kenestäkään toisesta.
Asenteesi on mielestäni naiivi. Tinderissä kukaan ei vie keneltäkään jalkoja alta viestitettlyvaiheessa ja jo oletuksena se, että viestien perusteella sinun pitää olla se, josta mies on kiinnostunut kaikista eniten, on hassu. Se todellinen tykästyminen tapahtuu treffeillä mutta siihen asti kaikki on raadollista peliä.
Jollain tavalla sinäkin kuitenkin päätät kenen kanssa juttelet ;) Jalkasi eivät mene alta, eli mikä saa sitten viestittelemään yhdelle ja pitämään toista varalla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukat jää penkille odottamaan?
MITEN penkille jäädään odottelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Juurikin näin. Olen ollut Tinderissä kaksi vuotta, ja sinä aikana minut on penkitetty lukuisia kertoja, ja olen penkittänyt varmaan saman verran käyttäjiä itsekin. Tuo vaan kuuluu pelin henkeen.
Tinder ei ole romanttinen paikka, vaan se on ehkä brutaalein, opportunistisin ja ulkonäkökeskeisin foorumi maailmassa. Molemmat sukupuolet ovat siellä todellisia käärmeitä.
Minä en ole ikinä penkittänyt ketään. Keskustelut nyt hiipuu monien kanssa kuitenkin niin ei ole tarvetta. En näe tarpeelliseksi myöskään vastata jos joku hiipuja laittaa myöhemmin viestiä, ihan sama penkittikö vai ei. Miksi tarvitsisi.
Tässä herää kysymys että mitä kukakin edes penkittämisellä tarkoittaa.
Esimerkki: juttelen mätsi X:n kanssa viikon ajan Tinderissä. Sitten saankin kiinnostavan uuden mätsin, mätsi Y.
Lakkaan keskustelemasta X:n kanssa ja rupean viestittelemään Y:n kanssa. En kuitenkaan poista X:ää.
Olenko tällöin penkittänyt X:n?
Kyllä jos häviät tiiviistä keskusteluyhteydestä, ja palaat siihen vasta sitten kun keskustelut Y:n kanssa menevät mönkään.
Mielestäni et silloin, jos X on samalla aaltopituudella kanssasi, eli vain kevyttä chattailua ilman sen kummempia tapaamistoiveita, olet hänelle kertonut että olet tavannut nyt niin mielenkiintoisen ihmisen että lopetat hänelle viestittelyn siksi aikaa kun katsot mitä tästä tulee, tai edes vastaat rehellisesti jos toinen kysyy mikset laita enää viestiä.
Jos mies ei ole vastannut mitään muutamana päivään, niin laitan seuraavan viestin:
Tuu panee, annan paljaalla.
Niin yleensä ei mene kuin viisi minuuttia max niin jo alkaa lirkutus.
Sitten hoidetaan hommat, mutta sen jälkeen se olen MINÄ joka ghostaa.
Hähää...
Olen ollut aiemmin pidemmän viestittelyn kannalla, mutta pari kertaa on käynyt niin että vaikka tulimme kirjoittelussa todella hyvin juttuun, kaikki seksuaalinen kemia puuttui sitten kun vihdoin tavattiin. Pettymys oli suuri.
Tämän takia olen alkanut suosimaan vähän nopeampaa tapaamista. Miehen olemus ja tuoksu käy ilmi vain tapaamisessa. Lisäksi jotkut osaa kikkailla kuvilla niin hyvin että mies saattaakin näyttää tosi erilaiselta livenä kuin kuvissaan. Ja pituutensakin jotkut pyöristävät aika reippaasti ylöspäin 😀
Marjo44hki kirjoitti:
Jos mies ei ole vastannut mitään muutamana päivään, niin laitan seuraavan viestin:
Tuu panee, annan paljaalla.
Niin yleensä ei mene kuin viisi minuuttia max niin jo alkaa lirkutus.
Sitten hoidetaan hommat, mutta sen jälkeen se olen MINÄ joka ghostaa.
Hähää...
Haha oot nero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlaisessa tilanteessa ja kyllä mä ystävällisesti voin vastailla mutta en enää vie keskustelua eteenpäin, pidän pitkiä taukoja vastaamisessa itsekin jne. Ei maksa vaivaa ruveta draamailemaan tuollaisen juntin käytöksen takia mutta ei mulla mitään yhteisiä tulevaisuudenhaaveita enää ole.
Mutta kulta pieni käytöksesihän on ihan yhtä junttia. Sinun hiekkalinnasi kaadettiin, joten sinun täytyy kaataa tuon pahan tyypin hiekkalinna ja ehkä vähän vielä heittää hiekkaa silmille ohimennen. Introspektio -> reflektointi -> skeemojen muuttaminen. Siinä sinulle työkaluja elämään. Kaikkea hyvää t. Tinder-penkittäjä
Kaikista muista mahdollisista toimintatavoista saa ihan samanlaisen listan, ja jotenkinhan ihmisen on pakko joko tehdä, tai sitten olla tekemättä.
Jos ei vastaa ikinä enää mitään tuollaiselle tyypille, niin siitä voi tehdä tietynlaiset analyysit, ja jos vastaa iloisena ja lähtee ratsaille uudestaan, voi taas tehdä omat analyysinsä. Tuollainen termeillä lätkiminen on ihan höperöiden hommaa, sen ymmärtää sitten kun oppii katsomaan eri kanteilta tilanteita.
Kaikkea hyvää sinullekin oppiurasi alkuun :)
Kun mies palaa panoretkiltään iloisena viestittelemään, poistan hänet
Miksi et poista sitä matchia sitten? Miksi pitää siellä roikkumassa?