Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tinder mies palannut vastaamaan tauon jälkeen viestiisi?

Vierailija
11.09.2021 |

Olit siis ns penkitettynä ja sitten mies palasikin keskustelemaan kanssasi jonkin ajan päästä. Miten suhtauduit

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole kyse mistään penkittämisestä.

Oma esimerkki: olin jutellut naisen A) kanssa monia kuukausia. Jossakin vaiheessa huomasin tinderissä uuden tykkäyksen naiselta B) ja hän vaikutti todella lupaavalta mutta koska olin jutellut jo A) kanssa jo niin pitkään niin ei pystynyt keskittymään kahteen samaan aikaan. Kävikin sitten niin että A) kanssa meni sukset ristiin ja B) nainen ei enää vastannut, luuli varmaankin olevansa penkitetty kun juteltiin parin viestin verran.

Olin siis jopa kiinnostuneempi B) naisesta, mutta ajattelin että parempi keskittyä vain yhteen. Ei olisi kannattanut.

Mulla tilanne oli kutakuinkin sama, tosin ei tinder vaan nettideitti. Onneksi B kuitenkin vastasi penkityksen jälkeen ja ymmärsi etten voinut pyörittää useampaa samanaikaisesti. Eipä mitään, nyt ollaan seurusteltu viisi vuotta ja olipa hyvä että A:n kanssa ei onnistuttu. Mies44

Kerroit siis B:lle avoimesti käyneesi toisen naisen luona panemassa?

Hyvä yritys. En käynyt panemassa, A asui vähän liian kaukana ja hommasta ei vain tullut mitään. Tuntui kuin kivirekeä olisi yrittänyt vetää. A oli kyllä innokas keskustelija ja valmis tekemään kaikkea yhteistä, mutta kun aika koitti niin johan oli kaikki vaikeaa ja peruutuksia peruutuksien perään. Vihelsin pelin poikki ja laitoin viestiä B:lle. Siitä se sitten lähti.

Kai poistit A:n matseista etkä jättänyt roikkumaan?

Ei ollut match koska kyseessä ei ollut tinder, mutta kait toi nettideitti on aika vastaavaa. Poistin kaikki A:n yhteystiedot sekä keskusteluhistorian netistä ja puhelimesta.

kai jätit hönelle hyvästit ja kerroit päätöksestä?

Vierailija
42/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en pahemmin haikaile parisuhteen perään.

En jaksaisi tätä tämän päivän meininkiä, jossa odotellaan tinderissä viestiä, pidetään varalla jne.

Ihanaa olisi sattumalta tavata joku ja ihastua puolin ja toisin.

Naiselle tämä saattaa joskus toteutua, miehelle ei koskaan. Jokainen kiinnostava nainen on poikkeuksetta varattu tai ei kiinnostu meikäläisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tilanne oli kutakuinkin sama, tosin ei tinder vaan nettideitti. Onneksi B kuitenkin vastasi penkityksen jälkeen ja ymmärsi etten voinut pyörittää useampaa samanaikaisesti. Eipä mitään, nyt ollaan seurusteltu viisi vuotta ja olipa hyvä että A:n kanssa ei onnistuttu. Mies44

Sinulle on tullut tosi outoja kommentteja. Itse ymmärrän ikäisenäsi naisena täysin ja onneksi myös puolisosi. Ehkä on ikäkysymys.

On paljon kunnioittavampaa tutustua yhteen kumppaniehdokkaat kerrallaan. Vastaukset eivät tule kaikki yhtä aikaa eikä ensimmäisistä viesteistä vielä voi vetää suuria johtopäätöksiä.

En itse pitänyt nettideittaillessani ollenkaan pahana, jos mukavanoloinen uusi mies vastasi ekaan viestiini, että hänellä on mielenkiintoinen tutustumisvaihe kesken ja haluaa nyt keskittyä tähän. Ja että hän tarvittaessa mielellään on yhteydessä myöhemmin, jos se vain minulle sopii. Ja katsotaan sitten.

Minä ilman muuta toivotin iloisesti kaikkea hyvää heidän tulevaisuuteensa. Eihän se minulta ole pois. Eihän tämä mies edes sopisi minulle, jos hän tulee onnelliseksi toisen kanssa.

Aika nopeasti löysin erinomaista ja pysyvää seuraa itsekin, joten ei tullut eteen sellaista, että joku mies olisi myöhemmin palannut asiaan. En ollut siellä enää. Mutta jos olisin ollut vapaa, olisin tietysti suhtautunut uuteen yritykseen myönteisesti.

En ymmärrä, miksi tästä ilmiöstä puhutaan jonain panemisena, varapimppinä jne. Ei ole välttämättä lainkaan sellaisesta kysymys. On kyse aikuisista ihmisistä, jotka eivät pelaa ihmisten tunteilla.

Sinulle ja puolisollesi toivon kaikkea hyvää jatkoonkin :)

No asiahan on silloin eri jos jo muutaman viestib jälkeen kertoo, että on tutusrumisvaihe toisen kanssa kesken. Mutta jos antaa tilanteen lipua viikkokausia kestäväksi viestittelyksi ja samaan aikaan on muitakin kiikarissa, tilanne on tökeröä käytöstä ja just tälläiseen törmää usein tinderissä. Pidetään varalla ja puolilämpimänä ilman suoraan puhumista

Vierailija
44/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma esimerkki: olin jutellut naisen A) kanssa monia kuukausia. Jossakin vaiheessa huomasin tinderissä uuden tykkäyksen naiselta B) ja hän vaikutti todella lupaavalta mutta koska olin jutellut jo A) kanssa jo niin pitkään niin ei pystynyt keskittymään kahteen samaan aikaan. Kävikin sitten niin että A) kanssa meni sukset ristiin ja B) nainen ei enää vastannut, luuli varmaankin olevansa penkitetty kun juteltiin parin viestin verran.

Olin siis jopa kiinnostuneempi B) naisesta, mutta ajattelin että parempi keskittyä vain yhteen. Ei olisi kannattanut.

Ne on niitä elämän riskejä nämä. En ikinäkoskaan olisi enää uudestaan "tarjolla" mikäli syystä mistä tahansa olisi joku toinen nainen ollut minua kiinnostavampi. Oma kiinnostukseni kun tarvitsee ehdottomasti miehen eksklusiivisen kiinnostuksen itseäni kohtaan, ja mikäli tätä ei hänen puoleltaan kohtaani ole, ei ole myöskään paluuta enää entiseen. En näe sitä minää uutena tai toisena mahdollisuutena, enkä edes viimeisenä. ELämä on opettanut ettei kannata alkaa kynnysmatoksi kenellekään, vain siten voi saada toimivan ja hyvän parsiuhteen.

Ennen tinderiähän tämä tapahtui jollain tsättipalstalla, tai ihan livenä niin että viestien puheluiden vaihto loppui yllättäen, mutta jopa vuosien päästä alkaa tulemaan kello 3 viikonloppuyönä viestiä että mitäs kuuluu, olisi kiva nähdä pitkästä aikaa! :D :D 

Usealle olen jättänyt vastaamatta kokonaan, joillekin vastannut ihan oikeasti ilahtuneena että mitäs tässä mitäs sinulle kuuluu, mutta vastaus onkin ollut anna pildeä!?!?!? 

Viimeisimmälle vastailin useaankin kertaan kertoilemalla miten onnellinen olen nykyisen mieheni kanssa, että olemme talon ostaneet ja viihdymme todella hyvin siinä, ja että miten mukavaa on kun löytyi se täydellinen mätsi. Pyyteli kaljalle moneen kertaan, mutta sanoin että en usko sen olevan oikein hyvä idea, ja että mitä sitä vanhoja kaveruuksia enää lämmittelemään kun on elämässä niin paljon kaikkea muutakin tekemistä.

Kyseinen mies lopetti yhteydenpidon aikanaan, "hävisi" joka paikasta, ja sitten kuulin melkein vuosi myöhemmin että naisystävänsä odottaa yhteistä lasta. Kun ero sitten tuli alle vuosi lapsen saamisesta niin alkoi mese laulamaan suuntaani. "kuulumisia tässä vain", kylläkyllä :D

Vierailija
45/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Juuri tällaisesta meiningistä haluan pysyä poissa.

Eli jutellaan/tapaillaan, ja sitten tavataankin joku toinen jota tapaillaan, palataankin tapailemaan sitä ekaa vaihtoehtoa jne.

Kyllä on romanttista ja ihanaa.

Vierailija
46/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehenä monesti laittanut naisia vaihtopenkillä odottamaan, sillä hetkellä vakaasti päättäneenä että jos sen kiinnostavamman kanssa ei juttu etenekään, niin otan sitten varanaisen penkiltä takaisin viestittelyyn.

Tosiasiassa en kuitenkaan ole kertaakaan saanut aikaiseksi palauttaa niitä penkitettyjä naisia takaisin peliin. Aina kun on aikeissa laittaa tauon jälkeen penkitetylle viestiä, niin tulee jotenkin itseensä pettynyt fiilis, ja mielummin rupeaa vaan svaippaamaan taas ja etsimään parempia mätsejä.

Vierailija
47/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on tullut tosi outoja kommentteja. Itse ymmärrän ikäisenäsi naisena täysin ja onneksi myös puolisosi. Ehkä on ikäkysymys.

On paljon kunnioittavampaa tutustua yhteen kumppaniehdokkaat kerrallaan. Vastaukset eivät tule kaikki yhtä aikaa eikä ensimmäisistä viesteistä vielä voi vetää suuria johtopäätöksiä.

En itse pitänyt nettideittaillessani ollenkaan pahana, jos mukavanoloinen uusi mies vastasi ekaan viestiini, että hänellä on mielenkiintoinen tutustumisvaihe kesken ja haluaa nyt keskittyä tähän. Ja että hän tarvittaessa mielellään on yhteydessä myöhemmin, jos se vain minulle sopii. Ja katsotaan sitten.

Minä ilman muuta toivotin iloisesti kaikkea hyvää heidän tulevaisuuteensa. Eihän se minulta ole pois. Eihän tämä mies edes sopisi minulle, jos hän tulee onnelliseksi toisen kanssa.

Aika nopeasti löysin erinomaista ja pysyvää seuraa itsekin, joten ei tullut eteen sellaista, että joku mies olisi myöhemmin palannut asiaan. En ollut siellä enää. Mutta jos olisin ollut vapaa, olisin tietysti suhtautunut uuteen yritykseen myönteisesti.

En ymmärrä, miksi tästä ilmiöstä puhutaan jonain panemisena, varapimppinä jne. Ei ole välttämättä lainkaan sellaisesta kysymys. On kyse aikuisista ihmisistä, jotka eivät pelaa ihmisten tunteilla.

Sinulle ja puolisollesi toivon kaikkea hyvää jatkoonkin :)

Juuri näin. Kiitoksia ja kaikkea hyvää sinulle myös!

Vierailija
48/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miehenä monesti laittanut naisia vaihtopenkillä odottamaan, sillä hetkellä vakaasti päättäneenä että jos sen kiinnostavamman kanssa ei juttu etenekään, niin otan sitten varanaisen penkiltä takaisin viestittelyyn.

Tosiasiassa en kuitenkaan ole kertaakaan saanut aikaiseksi palauttaa niitä penkitettyjä naisia takaisin peliin. Aina kun on aikeissa laittaa tauon jälkeen penkitetylle viestiä, niin tulee jotenkin itseensä pettynyt fiilis, ja mielummin rupeaa vaan svaippaamaan taas ja etsimään parempia mätsejä.

Olet ilkeä ja tuo on tunteetonta touhua. Miksi et vaan sano naisille suoraan, mikä tilanne on?

Vierailija
49/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit siis B:lle avoimesti käyneesi toisen naisen luona panemassa?

Hyvä yritys. En käynyt panemassa, A asui vähän liian kaukana ja hommasta ei vain tullut mitään. Tuntui kuin kivirekeä olisi yrittänyt vetää. A oli kyllä innokas keskustelija ja valmis tekemään kaikkea yhteistä, mutta kun aika koitti niin johan oli kaikki vaikeaa ja peruutuksia peruutuksien perään. Vihelsin pelin poikki ja laitoin viestiä B:lle. Siitä se sitten lähti.

Kai poistit A:n matseista etkä jättänyt roikkumaan?

Ei ollut match koska kyseessä ei ollut tinder, mutta kait toi nettideitti on aika vastaavaa. Poistin kaikki A:n yhteystiedot sekä keskusteluhistorian netistä ja puhelimesta.

kai jätit hönelle hyvästit ja kerroit päätöksestä?

Tietysti. Enhän mä voinut mitään sanotta häipyä. Kerroin ja perustelin oman mielipiteeni tilanteesta, ja A sen hyväksyi. En ole kuullut perästä mitään, eli lienee päätös oli helpotus molemmille.

Vierailija
50/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohuhhuh

Vierailija
51/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä A vaistosi , että olet keräämässä haaremia vai miksi meni sukset ristiin?

Tuli riita, joka alkoi väärinkäsityksestä liittyen matkustamiseen ja nainen otti siitä itseensä.

Se näissä kaukojutuissa on aina vaarana, että vaikka keskustelu olisi 10/10 niin jonkinlainen konflikti voi syntyä siitä, että kumpi matkustaa toisen luokse ja miten se hoidetaan.

Eli siis tässä kuviossa harmittikin se ettei ollut seuraava poimittavaksi odottamassa kun ensimmäisen kanssa meni sukset ristiin? Voi hyvää päivää :D Tee nyt vähän töitä seurasi eteen, äläkä harmittele ettei ole jonoa mistä ottaa aina seuraava. Tais nainen b tehdä nappivalinnan :D

52/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita "penkityksiä" nyt kannata henkilökohtaisesti ottaa jos ette edes ole vielä tavanneetkaan. Tinderissä nyt pyörii niin paljon mätchejä, että ekoihin treffeihin asti jokainen mätch on yksi monista. Hieman hölmö pitää olla jos luulee että Tinderissä on rakkautta ensisilmäyksellä. 

Vierailija
53/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilkeä ja tuo on tunteetonta touhua. Miksi et vaan sano naisille suoraan, mikä tilanne on?

En aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Enhän mä sillä penkityksen hetkellä voi sanoa naiselle: "penkitän sinut nyt mahdollista myöhempää käyttöä varten". Sehän suuttuisi siitä ja poistaisi mätsin. Koko penkityksen pointtihan on jättää se toinen tilanteeseen jossa hän toivoo että minä vielä palaan keskusteluun kun "kiireiltäni" ehdin.

Sivuhuomautuksena: tämä on aivan normaali ja laajasti käytössä oleva toimintamalli Tinderissä, jota myös naiset aktiivisesti harrastavat. Eli pelaan käytännössä vain peliä kuten sitä kuuluu pelata.

Vierailija
54/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko tarkoittaa aina, että viestittelee jonkun kiinnostavan kanssa. Jos tauon jälkeen aloittaa viestittelyn olet plan b tai c.

Vierailija
55/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Juuri tällaisesta meiningistä haluan pysyä poissa.

Eli jutellaan/tapaillaan, ja sitten tavataankin joku toinen jota tapaillaan, palataankin tapailemaan sitä ekaa vaihtoehtoa jne.

Kyllä on romanttista ja ihanaa.

Ymmärsit (tahallaan?) täysin väärin. En tavannut kertaakaan B:tä, juttelin muutaman sanan ja kerroin että valitettavasti en voi B:n kanssa alkaa sen syvemmin juttua eteenpäin viemään, koska olin A:n kanssa näin jo tehty. Tässä kohtaa piilotin profiilin että vältyn vastaavilta yhteydenotoilta, B oli siis se joka avasi ensin keskustelun minun kanssani.

Vierailija
56/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Enhän mä sillä penkityksen hetkellä voi sanoa naiselle: "penkitän sinut nyt mahdollista myöhempää käyttöä varten". Sehän suuttuisi siitä ja poistaisi mätsin. Koko penkityksen pointtihan on jättää se toinen tilanteeseen jossa hän toivoo että minä vielä palaan keskusteluun kun "kiireiltäni" ehdin.

Sivuhuomautuksena: tämä on aivan normaali ja laajasti käytössä oleva toimintamalli Tinderissä, jota myös naiset aktiivisesti harrastavat. Eli pelaan käytännössä vain peliä kuten sitä kuuluu pelata.

Silti voisit sanoa naiselle suoraan. Miksi vtussa nainen haluaisi roikkua sinussa kerta panet muiden kanssa ja kiireesi ovat vain näennäisiä. Aivan naurettavaa touhua. Kyllä suoraan tulisi puhua

Vierailija
57/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Tinder on juuri tuollaista ja sitä harrastavat kaikki. Ihan turha kenenkään on moraaliposeerata. Se vain kirpaisee silloin kun se kohdalle sattuu. 

Vierailija
58/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauko tarkoittaa aina, että viestittelee jonkun kiinnostavan kanssa. Jos tauon jälkeen aloittaa viestittelyn olet plan b tai c.

kannattaa poistaa match eikä jäädä odottelemaan

Vierailija
59/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En jäisi miettimään. Jos muistaisin joskus hänen kanssaan kommunikoidun, tuskin tauon jälkeen vaivautuisin vastaamaan. Aivan turha ripustautua yhteen. Tinderin idea on nimenomaan runsaus ja rajaton mahdollisuuksien kirjo. 

Jutut joiden on tarkoitettu etenevän, etenevät. Ei tapahdu mitään katoamisia, katkoksia tai ole ylipäätään mitään epävarmuuksia. 

Vierailija
60/141 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti voisit sanoa naiselle suoraan. Miksi vtussa nainen haluaisi roikkua sinussa kerta panet muiden kanssa ja kiireesi ovat vain näennäisiä. Aivan naurettavaa touhua. Kyllä suoraan tulisi puhua

Onneksi naisten käytös Tinderissä on niin suoraselkäistä ja sivistynyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme