Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheestä jossa on viisi poikaa?

Vierailija
21.10.2014 |

Rehellisesti. Käykö mielessäsi mitään? Vai herättääkö viiden pojan perhe sinussa jotain ajatuksia? 

Kerro myös oletko itse lapseton vai perheellinen ja onko sinulla tyttöjä vai poikia?

Yritän tässä todistella siskolleni erästä teoriaa :)

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoa! isän serkulla oli 7 veljen veljessarja ja apellani oli 8 setää,´eli perheessä oli 9 poikaa, eikä yhtään tyttöä

Vierailija
22/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eivät ole näköjään tyttöä saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:32"]

Mä ajattelen, että wau, onpas komea veljessarja. Ja että siinä perheessä on elämää: vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja että perheenäitikin on varmaan vuosien mittaan hioutunut melko rempseäksi äidiksi, siis positiivisessa mielessä.

Olen lapseton.

[/quote]

Oi ihana! Miksi en törmää koskaan sinunlaisiisi ihmisiin? Aina joku säälittelijä tulee aukomaan päätään :(

T. neljän söpön pojan äiti

Vierailija
24/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:35"]

Että eivät ole näköjään tyttöä saaneet.

[/quote]

Oletko lapseton? Perheellinen? Tyttöjä vai poikia lapsina?

ap

Vierailija
25/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinähän on kohta kokonainen jääkiekkojoukkue.

Vierailija
26/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että huhheijaa mä en kyllä jaksais.. Hatunnosto vaan heidän äidilleen. Mulla yksi poika, joka on villi!

2 lasta poika ja tyttö

Vierailija
27/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 5, mutta peukutin sitä. Itse olen yhden 4kk pojan äiti, itselläni on vain veljiä. Toiveissa joskus saada tyttö, jonka kanssa tehdä yhdessä tyttöjen juttuja ja ostella rimpsuhameita. :)

Vierailija
28/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:40"]

[/quote]

Toi on muuten ärsyttävin kommentti ikinä. Meillä on viisi poikaa ja inhoan tuota kommenttia. Kukaan pojistamme ei pelaa lätkää, eikä laji kiinnosta minua tai miestäni. 

Vierailija
29/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa: tulee myös mieleen että ovatkohan pojat kovin villejä, onko kotona usein hulabaloo päällä? Toki myös tytöt voisivat olla villejä. :)

Vierailija
30/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:41"]

En ole 5, mutta peukutin sitä. Itse olen yhden 4kk pojan äiti, itselläni on vain veljiä. Toiveissa joskus saada tyttö, jonka kanssa tehdä yhdessä tyttöjen juttuja ja ostella rimpsuhameita. :)

[/quote]

Mitäs jos saat tytön ja se ei tykkääkään tyttöjen jutuista? Väkisin "tyttöjen muottiin" vääntämällä voit pahimmillaan pilata koko lapsen :(  Minä leikin lapsena nallipyssyillä ja pikkuautoilla. Onneksi äitini antoi minun olla mitä halusin. 

Vierailija
31/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toi on muuten ärsyttävin kommentti ikinä. Meillä on viisi poikaa ja inhoan tuota kommenttia. Kukaan pojistamme ei pelaa lätkää, eikä laji kiinnosta minua tai miestäni. 

[/quote]

Käviskö jatkossa koripallojoukkue? ;)

Vierailija
32/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousisi hymy korviin, tuntisin sielunkumppanuutta jollakin tasolla. Pojat ovat tosi ihania ja olen itsekin ylpeä  sakistani. Olivat ihanan vilkkaita mutta kilttejä pikkupoikina ja isoina kohteliaita ja komeita, äidin sydänkäpyjä. 5 poikaa

Vierailija
33/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa! Meillä on kolme poikaa ja olemme heistä tosi ylpeitä. Jos roppa ja taloudellinen tilanne olisi kestänyt viisikin olisi ollut tervetulleita! Koskaan en itselleni toivonut tyttöjä, vaikka elämänkatsomukseltani olenkin parantumaton feministi.

Vierailija
34/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:43"]

10 jatkaa: tulee myös mieleen että ovatkohan pojat kovin villejä, onko kotona usein hulabaloo päällä? Toki myös tytöt voisivat olla villejä. :)

[/quote]

Meillä on neljä villiä poikaa, siis todella villiä. Mutta elämämme tuntuu olevan paljon helpompaa kuin monella ystävälläni joilla on tyttöjä tai sekä että. Pojat leikkivät tosi hyvin yhdessä kaikki neljä. Heitä ei tarvitse viihdyttää ja ovat toistensa parhaat kaverit. Villeyskin on sellainen hallittavissa oleva asia, ulos juoksemaan niin villeys ei haittaa. kotona kuitenkin rauhottuvat lukemaan, katsmaan tv:tä tai pelaamaan lautapelejä. Mutta tosiaan ei minulla sen haastavampaa ole kuin muillakaan, päinvastoin, usien tuntuu, että jopa helpompaa. 

Vierailija
35/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:32"]

Mä ajattelen, että wau, onpas komea veljessarja. Ja että siinä perheessä on elämää: vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja että perheenäitikin on varmaan vuosien mittaan hioutunut melko rempseäksi äidiksi, siis positiivisessa mielessä.

Olen lapseton.

[/quote]

Oi ihana! Miksi en törmää koskaan sinunlaisiisi ihmisiin? Aina joku säälittelijä tulee aukomaan päätään :(

T. neljän söpön pojan äiti
[/quote]

Peesi. T. "Vain" kolmen pojan äiti, joka ottaisi vaikka tusinan lisää:) Ap:n kysymys, olisin hiukan kateellinen ja ajattelisin, että olisipa meilläkin.

Vierailija
36/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kyllä mielessäni, että olisivat varmaan ainakin salaa toivoneet edes yhdestä tyttöä. Mutta en missään tapauksessa säälisi tai voivottelisi, en edes kysyisi. Miksi ihmeessä elävistä lapsista ketään säälisi, vain sukupuolen tähden? Suren kahden ystäväni puolesta, jotka ovat menettäneet pienet lapsensa.

Viiden tytön perheestä en osaa sanoa ajatuksiani. En tiedä ajattelisinko heidänkin toivoneen poikaa, ehkä isän ainakin voisin kuvitella toivoneen. Äidin en välttämättä. Tämä johtuu kyllä enimmäkseen varmaan siitä, että itse toivoisin saavani neljä tyttöä :). Olen itse viisilapsisen (kaikki tyttöjä) perheen lapsi ja tottunut tyttömeininkiin. Kaksi ekaa lastani ovat myös tyttöjä. Jos meille vielä suodaan lapsia, ilahdun ikihyviksi jos sattuvat olemaan tyttöjä. Ilahdun kyllä ikihyviksi myös pojista. Muut varmaan silti harmittelevat puolestamme jos saisimmekin vielä tytön/tyttöjä. Eivät varmaan usko ettemme olisi asiasta lainkaan pahoillamme, päinvastoin. Mies toivoo tyttöjä myös. Juuri nuorimmaisen synnyttyä sanoi,että kun näemmä saamme niin ihania, kauniita ja valloittavia tyttäriä, niin mikäs sen parempaa kuin olla monen tyttären ylpeä isä :)

Vierailija
37/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

Käviskö jatkossa koripallojoukkue? ;)

[/quote]

No vaikka mielummin :D vaikka ehkä on parempi, että unohdetaan kaikki joukkueet ;)

Yksi pojistamme ratsastaa, yksi telinevoimistelee, yksi ajaa motocrossia, yksi taitoluistelee ja yksi harrastaa musiikkia. 

Ennakkoasenteet romukoppaan. 

Vierailija
38/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailevasti katselisin. Olen itse vielä lapseton, mutta toivon vielä joskus saavani nimenomaan katraan samaa sukupuolta olevia lapsia. Ei väliä ovatko laupa poikia vai lauma tyttöjä, mutta haluan ,että ovat läheisiä ja samaa sukupuolta kaikki. Ja jotenkin voisin kuvitella, että ovat villejä, niin kuin minäkin :D

Vierailija
39/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:44"]

Ihan mahtavaa! Meillä on kolme poikaa ja olemme heistä tosi ylpeitä. Jos roppa ja taloudellinen tilanne olisi kestänyt viisikin olisi ollut tervetulleita! Koskaan en itselleni toivonut tyttöjä, vaikka elämänkatsomukseltani olenkin parantumaton feministi.

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? Eikö nainen saa toivoa poikia?

Vierailija
40/149 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ilmoittaa ajatustenne perään se, että oletteko lapsettomia vai perheelliisiä ja onko teillä tyttöjä vai poikia? Toistaiseksi teoriani näyttää kyllä olevan tosi :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi