Mitä ajattelet perheestä jossa on viisi poikaa?
Rehellisesti. Käykö mielessäsi mitään? Vai herättääkö viiden pojan perhe sinussa jotain ajatuksia?
Kerro myös oletko itse lapseton vai perheellinen ja onko sinulla tyttöjä vai poikia?
Yritän tässä todistella siskolleni erästä teoriaa :)
Kommentit (149)
Ajattelen että ehdottomasti parempi noin päin kuin "pelkkiä" tyttöjä. Itsellä kun ihan nuoresta oli haaveena kolme poikaa.
t: poika, poika, tyttö, poika (luettelin nuo siksi järjestyksessä, ettei joku luule meidän yrittämisen jääneen tyttöön) (ja se joka sanoi, että tytön kasvattaminen vastaa 7 poikaa oli ihan oikeassa, meidän tytöstä lähtee eniten liikettä ja melua).
Ajattelen, että varmaan ovat koittaneet saada edes yhden tytön, että jos esim. kolmas olisi ollut tyttö niin lapsilukukin olisi luultavasti jäänyt kolmeen. Tämä tosiaan umpirehellinen (tyly) ajatukseni, mutta kyllä pystyisin näkemään myös hyviä puolia veljessarjasta ja tykkään poikalapsista ihan kauheasti. Me yritämme parhaillaan esikoistamme ja itselleni on täysin sama kumpi tulee. Ihannelapsilukumme on kaksi, tyttö ja poika. Vaikea sanoa tässä vaiheessa alkaisimmeko yrittää kolmatta, jos kaksi ekaa olisi samaa sukupuolta.
Ajattelisin "aha. Noilla on viis poikaa"
mulla ei oo lapsia ja tahdon enintään kaksi lasta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:24"]Rehellisesti. Käykö mielessäsi mitään? Vai herättääkö viiden pojan perhe sinussa jotain ajatuksia? Kerro myös oletko itse lapseton vai perheellinen ja onko sinulla tyttöjä vai poikia? Yritän tässä todistella siskolleni erästä teoriaa :) [/quote] Että sitä tyttöä ei sitten tullut yrityksestä huolimatta. 2 tyttöä löytyy meiltä.
[/quote]
Eikö tullut poikaa yrityksestä huolimatta?
[/quote]
Kaipa sitä vois poikaakin yrittää jos mies haluaisi :)
Että ovat yrittäneet tyttöä ainakin 3 kertaa. = ))
[/quote]
Minulla on kolme poikaa ja olen todella paljon onnellisempi heistä kuin olisin kolmesta tytöstä. Poika tuli - paljon tuli, tyttö tuli - tyhjä tuli. Sanottiin jo ennen vanhaan.
Niin, olen nainen.
[/quote]
Onpa rumasti sanottu. Tytöt ja pojat ovat ihan yhtä arvokkaita.
Ihan sitä samaa kuin mistä muustakin perheetä tahansa. Ihanaa kun on paljon lapsia:) Lasten sukupuolella ei ole väliä.
Itselläni on 4 lasta, kaksi ihanaa tyttöä ja kaksi ihanaa poikaa. (järjestyksellä tyttö,poika,tyttö,poika. kahden ekan jälkeen muutama totesi, et ootte onnellisia, ei tarvi tehdä enenpää lapsia kun on jo kumpaakin yks. Idioottimainen ajatus mun mielestä) Itse olen aina ollut enemmän poikatyttö ja tyttönikään eivät ole koskaan olleet mitään prinsessatyttöjä. Olen onnellinen tytöistäni ja pojistani. Tosin olisin ollut onnellinen vaikka olisi ollut vain tyttöjä tai vain poikia. Olen onnellinen lapsistani.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:05"]parempi kuin viisi tyttöä. Itsellä poika ja tyttö, poika äidille 1000x helpompi vaikka molemmat rakkaita.
[/quote]
Niin samaa mieltä!!!!
Älkää hankkiko enempää lapsia. Huonolla tuurilla voi tulla tyttö.