Miksi te tahallaan likaatte meidän lattiamme?
Miksi te meidän tollo-tuttavat kävelette eteistä pidemmälle kengät jalassa?
Miksi menette pihapatiollemme sukkasillaan katselemaan omenapuita ja istutuksia? Miten kestopuu on materiaalina puhtaampi ulkona kuin esimerkiksi asfaltti tai pihakivet? Miten ihmeessä kuvittelette, että pihapatiomme, joka on kaiken sään armoilla ja kattamaton, olisi puhdas?
Miksi ette nosta lapsiltanne pudonneita ruokia meidän lattioiltamme, jos syötätte jälkikasvuanne? Luuletteko, että lattia nielee roskat? Luuletteko, että meillä on joku näkymätön eläin, joka vipeltää aterioiden välillä pitkin lattioita syömässä pudonneita viinirypäleitä ja leivänpuolikkaita?
Miksi olette noin ääliöitä? Miksi minun pitää pestä neljä mattoa teidän vierailunne jälkeen ja imuroida ja pestä kaikki lattiat, vaikka matot ja lattiat olivat puhtaita ennen tuloanne.
Arvaa kutsutaanko teitä enää ikinä meille kylään.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:37"]
Älähän nyt siihen synnytä ! En todellakaan ole sottapytty ja siivoan melkoisen hyvin kotonani, MUTTA kyllä toi ap vetää kaiken niin överiksi ettei tosikaan. Mutta tottahan mä tiedän, että tuollaisia helvetin hysteerisiä naisia on olemassa, ikävä kyllä.
AP:lle jotain kriisiapua, hemmetti. ( ei voi ymmärtää)
[/quote]
No enpä tiedä, ei mulle ole koskaan vieraista jäänyt tuollaisia jälkiä kuin ap:lle kuvan perusteella, vaikka ollaan sukkasilteen käyty patiolla yms. Ei tuo ole enää normaalia, enkä olisi iloinen itsekään.
[/quote]
Miten tuosta kuvasta voi päätellä mitään?? Se on zoomattu yhteen pieneen kohtaan lattiassa, joten tuo tahra on oikeasti aika pieni. Tuollainen tahra voi löytyä millaisesta lattiasta tahansa ilman, että se hyppää mitenkään silmille.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:37"]
Älähän nyt siihen synnytä ! En todellakaan ole sottapytty ja siivoan melkoisen hyvin kotonani, MUTTA kyllä toi ap vetää kaiken niin överiksi ettei tosikaan. Mutta tottahan mä tiedän, että tuollaisia helvetin hysteerisiä naisia on olemassa, ikävä kyllä.
AP:lle jotain kriisiapua, hemmetti. ( ei voi ymmärtää)
[/quote]
No enpä tiedä, ei mulle ole koskaan vieraista jäänyt tuollaisia jälkiä kuin ap:lle kuvan perusteella, vaikka ollaan sukkasilteen käyty patiolla yms. Ei tuo ole enää normaalia, enkä olisi iloinen itsekään.