Jättäisitkö puolisosi jos hän paljastuisi Trumpin ihailijaksi?
Minulla on tällainen tilanne. Mieheni on fanaattinen Trumpin vihaaja, tai paremminkin toistelee mitä lukee netistä.
En ole uskaltanut kertoa, että itse kannatan Trumppia. Olen aika varma että hän jättäisi minut jos kuulisi.
En tiedä kumpi ärsyttää enemmän, se Trumpin sokea vihaaminen vai se että tajuan hänen olevan niin ahdasmielinen että jättäisi poliittisen mielipiteen takia. Musta se on ala-arvoista.
Kommentit (60)
Itse ymmärrän sen hyvin että eri arvot omaavaan ihmiseen ei voi luottaa eikä sellainen tuo turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän sen hyvin että eri arvot omaavaan ihmiseen ei voi luottaa eikä sellainen tuo turvaa.
Työpaikalla ei ole väliä mutta läheisissä ihmissuhteissa arvojen samaisuus on hyvin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan molemmat
Trumppi saattaa maansa sekasortoon, varaudu siihen
Jättäisin heti. Trump on fasisti raiskari.
Yllättävääet suomessa tolla väliä.
Eikös tuollaiset asiat tarkasteta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole
Et voi tietää :D
AP, ostaisin puolisolleni ISON kimpun ruusuja. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan molemmat
Meillä samoin. Jostain syystä ollaan nykyään molemmat alettu tykkäämään Trumpista. Vaikka ei niin paljon kuin omasta Stubbista, joka on huippupresidentti!
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin heti. Trump on fasisti raiskari.
Trump on pysäyttänyt uusfasistisen wokejärjestelmän ja lähettää jatkuvasti ma muraizkareita ulos maasta. Esimerkillistä toimintaa. Eurostoliitossa on vakava islam- ja kommunistiongelma, joten toivottavasti Eurooppakin kohta puhdistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole
Et voi tietää :D
Meidän parisuhtessa KESKUSTELLAAN
Oma puolisoni äänestää persuja. Olihan se iso pala purtavaksi, mutta päätin pitkän pohdinnan jälkeen kestää. Jos hän ei olisi salannut asiaa seurustelun alussa, en olisi alkanut suhteeseen.
Mä en alkaisi edes seurustella maga-paskan tai persun kanssa koska niillä on matala älykkyysosamäärä. Ja se asia selviää viimeistään ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä edes ole kovin eri arvot. Molemmat ollaan maltillisia oikeistolaisia. Mies on paljon mm vastaisempi kuin minä. Hän vaan on vuosikaudet syönyt kaiken v-median Trumpin demonisoinnin. Sekin ärsyttää kun tuntuu että ei yhtään ajattele omilla aivoillaan.
Minä olen meistä koulutetumpi ja seuraan paljon enemmän maailman tapahtumia, hän lähinnä katsoo jotain tiktok videoita.
-ap
Kannatetaan molemmat