Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te tahallaan likaatte meidän lattiamme?

Vierailija
21.10.2014 |

Miksi te meidän tollo-tuttavat kävelette eteistä pidemmälle kengät jalassa?

Miksi menette pihapatiollemme sukkasillaan katselemaan omenapuita ja istutuksia? Miten kestopuu on materiaalina puhtaampi ulkona kuin esimerkiksi asfaltti tai pihakivet? Miten ihmeessä kuvittelette, että pihapatiomme, joka on kaiken sään armoilla ja kattamaton, olisi puhdas?

Miksi ette nosta lapsiltanne pudonneita ruokia meidän lattioiltamme, jos syötätte jälkikasvuanne? Luuletteko, että lattia nielee roskat? Luuletteko, että meillä on joku näkymätön eläin, joka vipeltää aterioiden välillä pitkin lattioita syömässä pudonneita viinirypäleitä ja leivänpuolikkaita?

Miksi olette noin ääliöitä? Miksi minun pitää pestä neljä mattoa teidän vierailunne jälkeen ja imuroida ja pestä kaikki lattiat, vaikka matot ja lattiat olivat puhtaita ennen tuloanne.

Arvaa kutsutaanko teitä enää ikinä meille kylään. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus AP:lle: seuraavan kerran kun tämä kyseinen perhe tulee kylään, rullaa matot valmiiksi pois ja levitä tilalle muovi (esim. rautakaupoista saa remonttitarkoitukseen hyviä). Näin vältyt siivousurakalta ja kaikilla on hyvä mieli :) 

Vierailija
2/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elele hyvä ihminen yksiksesi, kun vieraat saavat noin kamalasti tuhoa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttele sitten hyvä ihminen yksinäsi, jos elät jossain sisustuslehdessä, joka ei tarkoitettu edes normaaliin elämään!

Vierailija
4/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:57"]

Kiukuttele sitten hyvä ihminen yksinäsi, jos elät jossain sisustuslehdessä, joka ei tarkoitettu edes normaaliin elämään!

[/quote]

On siis normaalia tulla olohuoneeseen saakka kuraisilla kumisaappailla? Normaaliin elämään kuuluu tallustella sukkasillaan ulkona ja tulla sen jälkeen sisälle niillä samoilla sukilla? Normaaleissa perheissä heitellään ruokaa lattialle, eikä kukaan korjaa niitä?

Ahaa. Tämäpä selvensi paljon. Olen siis itse ongelma tässä, en ole normaali ihminen.

ap

Vierailija
5/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt kiireesti pois se tiukka pipo, niin olosi helpottuu huomattavasti.

Vierailija
6/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo kiree, pehmolelu patterin takana ja keinuhevonen naulattu lattiaan kiinni?! 

Vierailija
7/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2, #3, #4 ja #5 ovat kaikki yksi ja sama kirjoittaja.

Eikö kenelläkään oikealla, terveydestään ja ympäristöstään huolehtivalla ihmisellä ole mitään sanottavaa toisten tahalliseen sotkemiseen? Miksi kaikki muut osaavat käyttäytyä vieraassa paikassa siististi, mutta tämä tolloperhe ei?

ap

Vierailija
8/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella meillä on aivan saatanan paskaiset lattiat!

Vierailija
9/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:06"]

#2, #3, #4 ja #5 ovat kaikki yksi ja sama kirjoittaja.

Eikö kenelläkään oikealla, terveydestään ja ympäristöstään huolehtivalla ihmisellä ole mitään sanottavaa toisten tahalliseen sotkemiseen? Miksi kaikki muut osaavat käyttäytyä vieraassa paikassa siististi, mutta tämä tolloperhe ei?

ap

[/quote]

Sama kirjoittaja, kun eivät ole sinun kanssasi samaa mieltä?

Vierailija
10/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikynät onkin oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.

Vierailija
11/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kutsut ihmisiä käymään jos kerran noin ahdistaa miten sinun hienot mattosi ja lattiasi menevät pilalle kun ihmiset niillä kävelevät? Ja mitä se viinirypäle esim. siellä lattialla haittaa? Kaatuneen maitolaisin ymmärtäisin että heti pyyhitään pois (tosin meillä senkin siivoisin minä eli emäntä, meillä ei todellakaan vieraita pistetä jynssämään kuraa sun muuta paskaa toisten kodeista) mutta viinirypäle?

Vierailija
12/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vanha neuvo, jota itse noudatan: järjestä huusholli ennen vieraiden tuloa. Siivoa sitten jälkeenpäin.

Et ole tainnut asua Espanjassa tai Usassa, tai kyläillyt edes paikallisten kodeissa . Siellä on tosi moka ottaa kengät pois kun mennään toisen asuntoon. 

Vierailija
13/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:06"]#2, #3, #4 ja #5 ovat kaikki yksi ja sama kirjoittaja.

ap
[/quote]
Terveysalan ammattilaisena voin sanoa että höllää vähän sitä vannetta pään ympärillä. ;)

Vierailija
14/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:59"]

[/quote]

On siis normaalia tulla olohuoneeseen saakka kuraisilla kumisaappailla? Normaaliin elämään kuuluu tallustella sukkasillaan ulkona ja tulla sen jälkeen sisälle niillä samoilla sukilla? Normaaleissa perheissä heitellään ruokaa lattialle, eikä kukaan korjaa niitä?

Ahaa. Tämäpä selvensi paljon. Olen siis itse ongelma tässä, en ole normaali ihminen.

ap

[/quote]

Äkkiä ne kengät muuttui kurasiksi kumisaappaiksi...

Vierailija
15/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta, jos noin moni oikeasti on sitä mieltä että sotkeminen on ihan normaalia elämää. Huh huh. Älä ap päästä enää tollaisia kotiisi, ei ne opi kun kyseessä on asennevamma.

Vierailija
16/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että teille kukaan haluaisi tulla kylään? Miksi kutsut ihmisiä kylään, jos he vain tahallaan sotkevat paikkoja. Miksi kuvittelet, että omasi on ainoa oikea siisteysstandardi? Miksi olet noin neuroottinen? Luuletko, että kukaan tuleekaan teille vähän päästä kylään kun olet tuollainen saniteettinarttu?

Vierailija
17/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vieraita teillä on ollut, jos neljä mattoa on heidän jäljiltään pitänyt pestä?
Meillä on eteisessäkin matto missä kuljetaan ulkokengillä eikä sitä oo kyllä tarvinnu pestä kuin kerran vuodessa eikä sekään oo kenenkään vierailujen takia.
Kyllä me itsekin kotona tullaan ulkokengät jalassa olohuoneeseen jos esim joku kännykkä on unohtunut pöydälle.
Lapsen ruuat välillä pitkin poikin keittiön ympärillä lattialla. Siitäkin selvitään kahdessa minuutissa roskat lakaisemalla ja kostealla liinalla pyyhkäisemällä.
Ja ei, ei olla kuoltu vielä. ;-P

Vierailija
18/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh senkin tollot te kaikki! Tässä on ihan kuva lattiastamme vierailun jälkeen. Tässä kuva keittiöstä, jonne mentiin likaisilla sukilla. Niillä oli astuttu ulkona johonkin ja ilmeisesti yritetty pyyhkiä keittiön lattiaan. Yläosassa kuvaa on tomaattikastiketahra, jota ei tietenkään noteerattu, vaikka kaikki näkivät, kuinka se putosi 3-vuotiaalta ruokapöydässä. Normaalia siis? MUN MIELESTÄ EI.

http://aijaa.com/7nkL83

ap

Vierailija
19/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:59"]

[/quote]

ap

[/quote]

Äkkiä ne kengät muuttui kurasiksi kumisaappaiksi...

[/quote]

Mun käsityksen mukaan kuraiset kumisaappaat ovat kenkiä. En tiedä, ovatko ne teillä sitten jotkut hanskat tai vaikka lautasia, mutta meillä kumisaappaat ovat kenkiä.

ap

Vierailija
20/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:20"]

Aargh senkin tollot te kaikki! Tässä on ihan kuva lattiastamme vierailun jälkeen. Tässä kuva keittiöstä, jonne mentiin likaisilla sukilla. Niillä oli astuttu ulkona johonkin ja ilmeisesti yritetty pyyhkiä keittiön lattiaan. Yläosassa kuvaa on tomaattikastiketahra, jota ei tietenkään noteerattu, vaikka kaikki näkivät, kuinka se putosi 3-vuotiaalta ruokapöydässä. Normaalia siis? MUN MIELESTÄ EI.

http://aijaa.com/7nkL83

ap

[/quote]

No ei ole normaalia. Itse pesen lattiat ehkä kerran kuussa jos niinkään usein, eikä ikinä ole kerennyt mennä noin paskaiseksi. Et nipota turhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän