Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi parkaa....:(

Vierailija
2/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sai lastensuojelun työntekijä pidettyä hermonsa kurissa, äiti oli kyllä asiaton ja tahallaan hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi rääkyy tuolla tavalla :O

Vierailija
4/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kuulosti vähintäänkin epätasapainoiselta ja riidanhaluiselta. Tuollaisen ihmisen kanssa on varmasti todella raskasta yrittää tehdä yhteistyötä lapsen hyvinvoinnin eteen.

Ihmeellistä raivoamista siitä, että työntekijä kertaa lääkityksen. Jollei olisi kerrannut, olisi varmasti jälkikäteen ujellettu miten lapsen terveys vaarannetaan pimittämällä äidiltä lääkitysohjeita. propsit työntekijälle, että pysyi ammattimaisena ja rauhallisena.

Kyllä minuakin äidin sijassa saattaisi nyppiä, jos odottelen puhelinsoittoa joka ei tule sovittuna aikana. Silloinkin aikuinen ihminen on yhteydessä toiseen päähän ja ottaa pahoittelut vastaan. Pääasia on, että yhteys saadaan, tuli se kummalta puolelta tahansa. Soiton unohtaminen nyt ei kuitenkaan mielestäni ihan ole tulkittavissa miksikään epäpätevyyden merkiksi tai henkilökohtaiseksi kannanotoksi. Luulisi että äidiltä voisi sen verran vaatia motivaatiota lapsensa tapaamiseen, että aktiivisesti yrittää edistää sitä. Tässä äidin yksi ja ainoa motiivi oli päästä räyhäämään ja purkamaan raivoaan. itsensä teki naurunalaiseksi. Jos puhelu kuvasti äidin toimintatapoja laajemminkin, ei tarvinne paljoa ihmetellä miksi lapsi on pitänyt moiselta ihmiskontaktiin kykenemättömältä raivohullulta ottaa huostaan.

Vierailija
5/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaa kunnon wt....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan