Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taloa yritetään myydä: kuva olkkarista

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten väliä mutta kyllä kuvausta varten pitää olla siistiä. Rojut pois. Sanomalehtikin näkyi lattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:29"]Lopettakaa jo. Mautonta arvostella toisten koteja julkisilla palstoilla. Jos arvostelette, olkaa niin hyvät ja laittakaa kuvalinkki omasta läävästänne tänne.
[/quote]

Mä en ole myymässä taloa mutta sitten kun oon, saa arvostella mutta rojut ei näy.

Vierailija
64/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sama mieleen, että mäyttäis sistuksen ja hyllyn kuvien perusteella siltä, että omistaja on vanha. Päätynyt varmaan yllättäen sairaalaan ja siitä palvelutaloon ja joku muu myy nyt tuota ja kaikki on jäänyt just siten, miten se vanhus ne jätti.

Vierailija
65/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana asuntojen ostajia houkutellaan katsomaan asuntoa nettikuvilla. Kuvista saa ensikäsityksen myytävästä asunnosta. Ehdottomasti kannattaisi ensin luopua turhasta tavarasta, sen jälkeen tehdä pientä pintaremonttia esim. tässä tapauksessa maalata keltainen seinä. Enemmän olisi ostajaehdokkaita..

Vierailija
66/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
67/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä haisee varmaan tosi raikkaalta. Vessan haluaisin myös nähdä.

Vierailija
68/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
69/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitteks te kaikki kuvat?

Vierailija
70/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 09:24"]

Keltainen seinä? Sekö todella olisi syy jättää asunto ostamatta, jos talo siis muuten miellyttäisi.

Huh, huh. Itse olen ostanut monia taloja/kerrostalohuoneistoja ja niissä on ollut vaikka mitä hirveyksiä ostohetkellä. Mitä kamalampi sen parempi on ollut mottoni.

Oman maun mukaiseksi haluan kuitenkin asuntoni rempata. Mikään ei ole turhauttavampaa kun se, että asunnossa on vaikka ihan hyvä, uudehko Puustellin keittiö, joka ei miellytä omaa silmää. Purkuunhan se menee. Se tuntuu välillä haaskaukselta. Sama koskee kylppärin laattoja/kalusteita.

[/quote]

Mä en halua ostaa taloa enkä asuntoa mitä pitää heti alkaa remontoimaan. Asunnon pitää olla selainen, että siinä voi aloittaa asumisen heti siivouksen jälkeen eikä ole pakko ensin rempata.

Vierailija
71/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin asukas vielä ihan palvelutalotasoa on, kun on printteri.

Vierailija
72/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan sekaisin? Tuohan on ihan perustavallinen koti. Suuri osa maailman ihmisistä elää vailla pakkomielteistä kodinstailausta. Ja tosiaan, yksinäinen mies, eläkeläispariskunta tms- estetiikan käsitys on täysin erilainen kuin hemmotelluilla, pinnallisilla nykymammoilla. Minusta törkeää väheksyä toisten kotia. Eihän tuo ollut edes sekainen. Keltaiset seinät on äkkiä maalattu. NIinkuin joku järkevä sanoikin, rakenteiden kuntohan se olennainen kysymys on. Kosteusvaurioihin ei kalliit verhot paljoa auta.

Vierailija
73/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten siisteyskäsityksen tietäen tuo asunto voi olla jopa siivottu. 

Vierailija
74/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempiakin on nähty.

Vierailija
75/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu

Vierailija
76/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks kuva ei nosta kiinnostusta. Romut ja romppeet tai seinän väri ei mua haittaa, mutta ihan liian iso temppu mulle, koska mä haluaisin vaihtaa kaikki pinnat, ovenkarmeja myöten.
Ei kaikki halua tehdä hirmuista remonttia.
voi siitä hyvä tulla mutta pikkuisen yritystä myyjältä.

Vierailija
77/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä sisustus. Järkyttävä.

Vierailija
78/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:06"]

Tässähän on nyt sitä av-mammojen peräänkuuluttamaa väriä ja kodikkuutta mitä tällä palstalla on sisustukselta vaadittu, kun on arvosteltu valkoisiksi sisustettuja koteja :D

[/quote]

Juuri näin. Tämä koti ei ainakaan ole hajuton, mauton ja aneeminen toisin kuin valkoiseksi sisustetut kodit.

Vierailija
79/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo katto on kamala, ovet ja karmit pitäis vaihtaa, ja noi paneelit, lattia saattais olla kiva. En menis kuvan perusteella edes katsomaan

Vierailija
80/121 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 08:58"]Mutta jos kämppä näyttää tuolta sisältä, niin kyllä se hieman pistää miettimään, että onko talosta muutenkaan pidetty huolta.

[/quote]

Muutama vaate hujan hajan ja pino kirjoja. Onpa kauheaa.

Mutta kyllähän se tiedetään, että minimalistimammaa järkyttää, jos yksi maton hapsuista on millinkään vinossa.

[/quote]

Itseasiassa on kauheaa. Tuo olisi kamat paikallaankin aivan älytön sillisalaatti. Mulla tulee paha olo katsoakin. Onneksi jokainen saa asua sellaisesa kämpässä kuin haluaa.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän