Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäkö liikuntaa harrastava ihminen ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
10.09.2021 |

Mitä mieltä olette? Minusta riippuu iästä ja liikunnasta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikun paljon ja olen reilusti ikäistäni nuoremman näköinen.

M55

Vierailija
42/49 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen negatiivisuutta täällä taas? Jos on ikänsä liikkunut ja pysynyt normaalipainossa, niin kyllä vanhemmiten kroppa ja kasvotkin ovat kuosissa.

Olen 40+ ja käyn sekä salilla että teen aerobista harjoittelua, syön terveellisesti enkä polta/ juo. Totta kai se näkyy ryhdissä, kropassa ja ihokin hehkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Takaa lyseo, edestä museo". Huvittaa aina kyseinen sanonta. 🙂

Vierailija
44/49 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vanhemmalta. Varsinkin raskas liikunta kuluttaa, ja se näkyy. Myös rasvattomuus vanhentaa.

Naiset ei näytä, miehet näyttää.

Paljon liikkuvat naiset ovat luukasoja joiden nahka roikkuu jo 40-vuotiaana. Kun lihasmassa hupenee tilanne pahenee.

50-naismaratoonari näyttää yleensä ruumiilta.

Vierailija
45/49 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välttänyt "pomppivia" lajeja isorintaisena , kivuliasta.

Nyt+40 huomaan että se on ehkä säästänyt kasvojanikin, iho on edelleen kiinteä. Lähipiirini lenkkeilijöillä on jo posket pudonneet ja labiaalijuonteet todella selkeät.

Vierailija
46/49 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaihtelee.

Maratoonarit pääsääntöisesti näyttävät kurttuisilta nälkiintyneiltä vanhuksilta.

Itse harrastan liikuntaa mutta laihtunut en liikoja ole. Olemukseni on kyllä liikunnan ansiosta pirteä ja reipas. Uskon, että täysin liikkumattomana näyttäisin äidiltäni eli vanhemmalta pulleroiselta mummolta.

Vierailija
47/49 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa naapurustossa asuu paljon suunnistajia. Miehet on kuin vinttikoiria ja täysharmaita sekä ryppyisiä jo alle viisikymppisinä. Mielestäni näyttävät vanhemmilta vs normiukot.

Vierailija
48/49 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänmatkanjuoksijat eivät näytä ainakaan ikäistään nuoremmilta.

Muistan omasta kotikunnastani opettajan, joka oli aktiivinen pitkänmatkanjuoksija, ja oli ollut sitä koko ikänsä. Juoksumäärät olivat aivan käsittämättömiä.

Ikääntyessään hän näytti todella surkealta. Hän oli pelkkää ruskeaa kurttuista nahkaa, juoksi jotenkin kumarassa asennossa ja näytti siltä, kuin joku olisi ajanut häntä koko ajan takaa. Oli vaarallinen myös liikenteessä, koska useinkaan ei havainnoinut ympäristöään, vaan juosta hissutti kovin väkinäisen näköisesti koko ajan. 

Hän näytti huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Tukka oli lähtenyt päälaelta, loput hiukset aina hiestä märkänä. Pitkät riippuvat viikset, kuihtuneet posket ja korkeat poskipäät, nääntyneen eläimen katse, huono ryhti, kuihtunut rintakehä, ruskea, ryppyinen nahka. Jalat toki liikkuivat.

Vierailija
49/49 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakaan liikunta ei laihduta, liikunnan myötä ruokahalu kasvaa kolminkertaiseksi ja lihon helposti ellen ole tarkka mitä se ruoka on. Ilman liikuntaa ruokahalu on vähäinen ja voin syödä herkkujakin, kovaa nälkää ei ole koskaan ja nälättömiä ja vähäruokaisia päiviä tulee välillä monta peräkkäin. Liikuntaa harrastavana se ei ole mahdollista eikä järkevää. Tietysti lihakset on paremmat liikkuvana mutta liikkuvat = hoikat ei vaan pidä paikkaansa.

Riippuu ihan lajista. Jos juoksee 70-100 km viikossa ei pysty mitenkään syömään niin paljon, että lihoisi.

Totta. Mulla menisi kaikki valveillaoloaika pelkkään juoksemiseen, niin en ehtisi syömään lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi