Mikä on viimeksi oppimasi uusi sana? Mitä se tarkoittaa?
Mun on tepidarium. Tarkoittaa lämmintä lattialämmityksellä lämmitettyä vähän ylemmällä tasolla olevaa lattiaa. Lattia ylempänä kuin lattia, joo.
Kommentit (31)
Ontologia, tuli sosionomiopinnoissa ekalla viikolla. Ei ihan oo selvinny mitä se tarkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Resilienssi, Psyykkinen palautumiskyky stressin ja henkisesti vaikeiden aikojen jälkeen.
Jumalau.... että tätä resilienssiä on jauhettu meillä hallinnossa kaikissa kokouksissa ja kehittämispäivissä.
Paradoksi - en vieläkää oikein käsitä sitä. Jokin epälooginen josta tulee looginen ja toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Pastafari
Uskonto, jossa uskotaan lentävään pastahirviöön.
Ainoa uskonto, joka on oikeassa. Olen itse kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Ontologia, tuli sosionomiopinnoissa ekalla viikolla. Ei ihan oo selvinny mitä se tarkottaa.
Tää on kyllä helppo: Ontologia on olevaisen perimmäistä olemusta tutkiva filosofian osa. Ontologia luetaan usein metafysiikan osa-alueeksi niin sanottuna yleisenä metafysiikkana.
Sanojen keksiminen on kiva juttu... mutta niiden sisältö EI SAA JÄÄDÄ HÄMÄRÄKSI... Jollakin lehdellä pitäisi olla palsta jonne saa kertoa uudet sanat että tulee kaikille tutuiksi... kertovat vain uusista ilmiöistä ja asioiden muuttumisesta yhteiskunnassa...
Toppi=puolikas hihaton t-paita. Tyttäreltä opin kun ihmettelin mitä on pukenut päälleen. Vaimo ei käytä tuollaisia.
pareidolia eli aivot etsii jotain tunnistettavaa esim. kasvoja tai eläimiä pilvistä tai vaikka puunrungoista
Cluttercore, ilmeisesti sisustustyyli, jossa kotona on paljon kaikenlaista tavaraa. Jonkinlainen konmarituksen vastakohta ilmeisesti.
Ethän sinä sitten ole niitä oppinut.