Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras urheilukello

Juanita
10.09.2021 |

Olen aloittanut treenauksen painon sekä terveyden takia. Haluaisin ostaa tsemppariksi kellon. Mikä olisi parhaaksi koettu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar Ignite 2.

Vierailija
2/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garmin Fenix 6 on mulla ja se on tähänastisista paras. Polarin joku Vantage mulla oli ennen ja sitä ennen Suunto. Tämä Garmin oli kallein mutta vikoja ei ole, akku kestää pitkätkin vaellukset ym. ja monipuolisimmin saa dataa. Mikään näistä ei toimi uinnissa, mutta Garminissa esim. altaanvälien määrää saa sentään muokattua jälkikäteen kun kello ei niitä kaikkia tunnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garmin Fenix 6 on mulla ja se on tähänastisista paras. Polarin joku Vantage mulla oli ennen ja sitä ennen Suunto. Tämä Garmin oli kallein mutta vikoja ei ole, akku kestää pitkätkin vaellukset ym. ja monipuolisimmin saa dataa. Mikään näistä ei toimi uinnissa, mutta Garminissa esim. altaanvälien määrää saa sentään muokattua jälkikäteen kun kello ei niitä kaikkia tunnista.

Ja siis Suunnossa oli eniten bugeja, Polar taas oikutteli puhelimeen yhdistämisen kanssa eikä suorituksia voinut kunnolla muokata jälkikäteen. Garminiin saa ladattua parhaiten karttoja ja se on maastossa näistä tarkin.

Vierailija
4/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Samsungin kello. Tykkään, toimii hienosti yhdessä samsung-puhelimen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi