Kerron teille elämän opetukseni. Olin rikas, mutta menetin kaiken. Ihmisten suhtautuminen muuttuu rytinällä.
Ensin omakotitalo meren rannalla pk-seudulla, 3 uutta autoa pihassa, yritys, vene ja kesähuvila.
Ulkomaan matkoja 2-3 kertaa vuodessa.
Sitten kuvioon astui peliongelma ja firma meni konkkaan.
Yhtäkkiä velkoja maksaessani huomasin, ettei mulla ole enää mitään muuta, kuin vaatteeni ja halpisrojua.
Masennuin ja terveyteni petti.
Muutin vuokralle yksiöön ja elin ilman autoa.
Ihme kyllä, mutta kaikki naispuoliset ystävät kaikkosivat ongelmieni alettua ja samoin myös kumppani ehdokkaani joita riitti, kuin hyttysiä.
Kerran menin treffeille ja suoritin testin. Laitoin vanhat hienot vaatteet päälleni ja laittauduin.
Paikalle saapui varsinainen pinnallisuuden palvoja.
Silloin oli rahaa vähän enempi ja maksoin ruuat.
Lähdimme kotiini jatkoille, mutta jo taloni lähestyessä nainen iski jarrut pohjaan ja ihmetteli, että asutko sä oikeesti täällä. Oli hyvin lähellä, etten läpsyä naamaan.
Vanhaan kotiini saapuessa nainen olisi tullut onnessaan sisään ja viipynyt luonani päiviä.
Tämä opettaa vain sen, että miten hirveitä ihmiset ovat.
Kommentit (24)
Mitä ihmettelet? Ainahan metsien miehiin on suhtauduttu hieman eritavalla kuin lottovoittajiin.
Vaatimattomuus kaunistaa, vai mitä nykynaiset?
Iso osa ihmisistä on oikeasti kamalia persoonia. Onneksi joukossa on myös aidosti hyviä ihmisiä.
Kaikille noille ihmisille (naisille) yhteistä olet sinä. Olet valikoinut tietyn tyyppisiä naisia elämääsi. Kaikki EI ole rahan perässä, mutta sinä olet osannut valita vain sellaisia. Mitä se kertoo sinusta?
Niin, rikkaille ja mahtaville miehille riittää palvojia, samaten kuin kauniille ja pinnallisille naisillekin. Sekä miesten ja naisten kannattaa kiinnittää huomiota siihen kumppanin arvomaailmaan, pintaliitäjät eivät jää tukemaan vaikeuksissa.
Minäpä kerron jotain myös. Maailma on väärällään ihmisiä, jotka ovat onnellisia ja tyytyväisiä somissa pikku kodeissaan ja harrastavat niissä harmittomia pikku juttujaan. Kun sinun kaltaisillasi impulsiivisilla pintaliitäjillä menee matalalentoa, ette ole kovin mukavaa seuraa. Sitä määrää ränttäystä ja märinää ei jaksa kukaan kuunnella eikä sitä sekoilua ja p*rseilyä katsella. Nyt tietysti jonkun tasaisen, ei-pinnallisen, ihanan naisen pitäisi viitsiä pyyteettömästi kiskoa sinut ylös, kunnes taas sinulla alkaa mennä lujaa. Sitten voisitkin kiittämättömästi sanoa heipat. Ei vaan aina jaksa, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron jotain myös. Maailma on väärällään ihmisiä, jotka ovat onnellisia ja tyytyväisiä somissa pikku kodeissaan ja harrastavat niissä harmittomia pikku juttujaan. Kun sinun kaltaisillasi impulsiivisilla pintaliitäjillä menee matalalentoa, ette ole kovin mukavaa seuraa. Sitä määrää ränttäystä ja märinää ei jaksa kukaan kuunnella eikä sitä sekoilua ja p*rseilyä katsella. Nyt tietysti jonkun tasaisen, ei-pinnallisen, ihanan naisen pitäisi viitsiä pyyteettömästi kiskoa sinut ylös, kunnes taas sinulla alkaa mennä lujaa. Sitten voisitkin kiittämättömästi sanoa heipat. Ei vaan aina jaksa, sori siitä.
Hyvä esimerkki kamalasta persoonasta.
Sinä kiinnostut myös tietystä naistyypistä.
Kerran baarissa tapasin kauniin naisen.
Sanoin hälle että mulla on vaatimaton majapaikka merenrannalla helsingissä.
Eipä aikaakaan kun imuttelimme kiihkeästi taksissa matkalla kämpilleni.
Perillä Vuosaaren satamassa odotti louhepenkalla työnantajan omistaman puskutraktorin vieressä Solifer asuntovaununi vuosimallia -86.
Jostain mysteerisyystä sain avokämmenestä ja nainen jatkoi samalla taksilla pois, astumatta ulos autosta.
Noh, punottavan posken lisäksi lämmitti se, ettei tarvinnut taksia maksaa...
Mulla ei oo rahaa, mut on sixbag ja komee kul... takello.
Ihan on kauniit tytöt tykännyt. Pysy tasossasi.
Maksulliselle naiselle kelpaa se mitä annat käteen ennen katia. Ovat rehellisempiä kuin monet muut ”naiset”
Noh, tuttavalleni kävi vähän samoin. Oli yllätys miten hän oli elänyt täysin ilman järkeä ja sitten kun kävi moka, muiden olisi pitänyt auttaa. Yhtäkkiä ja yllättäen. Tietenkin voi auttaa, mutta jos se on luokkaa, että muutan teille ensi viikolla asumaan... Itse lopulta lopetti myös yhteydenpidon. Olisin mielellään jatkanut ystävyyttä.
Oletko verrannut yksiötä ja kaksiota, kummassa vieraillaan mieluummin.
Todella hieno, vaikkakin epäselvä provokaatio ei osoita suuria kirjailijan lahjojasi!
Vierailija kirjoitti:
Noh, tuttavalleni kävi vähän samoin. Oli yllätys miten hän oli elänyt täysin ilman järkeä ja sitten kun kävi moka, muiden olisi pitänyt auttaa. Yhtäkkiä ja yllättäen. Tietenkin voi auttaa, mutta jos se on luokkaa, että muutan teille ensi viikolla asumaan... Itse lopulta lopetti myös yhteydenpidon. Olisin mielellään jatkanut ystävyyttä.
Miten mieleesi tuli kirjoittaa tuo teksti tähän ketjuun? Lokeroitko kaikki ihmiset jotka ovat menestyneet ja sitten pudonneet pohjalle samaan joukkoon? Koin jopa viestissäsi vahingonilon, kun sen tähän ketjuun kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Todella hieno, vaikkakin epäselvä provokaatio ei osoita suuria kirjailijan lahjojasi!
En tiedä onko AP provo vai ei, mutta itse olen kokenut vastaavaa. Kun on heikko, pyritään polkemaan, kun on voittaja, ollaan niin mielin kielin.
Olet saanut maistaa vähän aikaa pinnallista elämää kulissit oli kulissit kunnossa.
On säälittävää että ihmiset tekee pitkää pvä vaan pitääkseen kulisseja yllä; KAIKKI perustuu materiaalin hankkimiseen.
Sait kokeilla sitä elämää tuskin kaipaat siitä mitään, ns ystävätkin lähti romujen mukana.
Toivottavasti löydät ” oikeita ” ihmisiä, saat olla oma itsesi ja löydät sisältöä elämääsi.❤️😀
Ei ihmiset ole hirveitä, sinä' olet vain epäonnistunut elämässä. On luonnollista, että ihmiset tuntevat vetoa hyvään: menestykseen, elämänhallintaan jne. Sinä menetit elämänhallinnan, joten on täysin luonnollista että et ole enää niin suosittu.