Kerron teille elämän opetukseni. Olin rikas, mutta menetin kaiken. Ihmisten suhtautuminen muuttuu rytinällä.
Ensin omakotitalo meren rannalla pk-seudulla, 3 uutta autoa pihassa, yritys, vene ja kesähuvila.
Ulkomaan matkoja 2-3 kertaa vuodessa.
Sitten kuvioon astui peliongelma ja firma meni konkkaan.
Yhtäkkiä velkoja maksaessani huomasin, ettei mulla ole enää mitään muuta, kuin vaatteeni ja halpisrojua.
Masennuin ja terveyteni petti.
Muutin vuokralle yksiöön ja elin ilman autoa.
Ihme kyllä, mutta kaikki naispuoliset ystävät kaikkosivat ongelmieni alettua ja samoin myös kumppani ehdokkaani joita riitti, kuin hyttysiä.
Kerran menin treffeille ja suoritin testin. Laitoin vanhat hienot vaatteet päälleni ja laittauduin.
Paikalle saapui varsinainen pinnallisuuden palvoja.
Silloin oli rahaa vähän enempi ja maksoin ruuat.
Lähdimme kotiini jatkoille, mutta jo taloni lähestyessä nainen iski jarrut pohjaan ja ihmetteli, että asutko sä oikeesti täällä. Oli hyvin lähellä, etten läpsyä naamaan.
Vanhaan kotiini saapuessa nainen olisi tullut onnessaan sisään ja viipynyt luonani päiviä.
Tämä opettaa vain sen, että miten hirveitä ihmiset ovat.
Kommentit (24)
Aloittaja ei kuitenkaan onneksi ole vielä lähelläkään pohjaa.
Vielä on pitkä matka alaspäin.
Mun vanhemmat keskiluokkaa. Just eilen näin heidän opettajakaveria vapaa-ajalla tuli sattumalta vastaan. Kuin puliakka. Hänelläkin kai on mies. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia.
Olet vain pinnallisen naisten perään.
Sinäkö "vanhassa elämässäsi" tai tilanteen muuttuttua kuitenkin etsit naista ei-pinnallisin kriteerein? Jotenkin epäilen, että et. Onko ihme, että jos etsit pinnallisin arvoin, löydät pinnallisin arvoin varustettuja yksilöitä?
Lisäksi, monen köyhän ongelma parisuhteen löytämisessä ei suinkaan ole köyhyys vaan köyhyyteen johtaneet syyt. Sinun tapauksessasi peliongelma, velat, itse aiheutettu konkurssi, masennus ja terveysongelmat. Onko ihme, että et ole tällä setillä varustettuna tavoiteltu? Varmaan et myöskään etsinyt samanlaisilla ominaisuuksilla varustettua naista? Miksiköhän?
Köyhä, joka hoitaa asiansa hyvin, ei ole huono kumppanivaihtoehto. Henkilö, joka ei hoida, on.
Missä se uutinen oli?
Käyn syömässä usein lounasravintoloissa omalla rahalla. Suurin piirtein kaikki muut syövät työnantajan piikkiin niissä, näyttävät vain sitä työpaikan lätkää koneelle. Minä kun maksan kortilla itse niin tarjoilijat alkavat nopeasti päätellä että olen joku työtön työllistetty harjoittelija ja muuttuvat tylyiksi.
Suurin osa ihmisistä on karmeita. Kostonhimoisia, vallannälkäisiä, alhaisia hirviöitä. Siitä olen näin keski-ikäisenä samaa mieltä. Jos pukeutumisesi poikkeaa keskiluokkaisesta muotista niin eivät naiset edes halua selvittää millainen olet. Kukaan ei halua tutustua, katso silmiin.