Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos vanhempi miespuolinen kollega sanoo..

Vierailija
10.09.2021 |

Mulle että 'hyvä tyttö', jos teen työjutun mallikkaasti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok

Vierailija
2/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvä tyttö, niin on ok. Jos et, niin ei tietenkään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi se mietityttämään, vaikka siinä tilanteessa hymyilytti. Kuulosti jotenkin häiriintyneeltä..

Vierailija
4/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiusaan nuorempia naispuoleisia kollegojani huomattavasti ronskimmin…tosin hyvän maun rajoissa…en tosin uskalla tytötellä heitä….yritän kyllä kannustaa heitä heitä…

Vierailija
5/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa, että kiitos, pappa. 

Vierailija
6/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten suhtautuisit, jos kollegasi olisi ikäisesi nainen. Jos hyväksyisit kommentin häneltä, sitten se on ihan ok.

Vierailija
7/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiusaan nuorempia naispuoleisia kollegojani huomattavasti ronskimmin…tosin hyvän maun rajoissa…en tosin uskalla tytötellä heitä….yritän kyllä kannustaa heitä heitä…

Alapeukku…mitä ihmettä…eikö kollegoja saa kiusata 😁

Vierailija
8/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene joskus itsekin vaikka kysymään neuvoa johonkin työasiaan, ja sano että tarvitsisi isällistä mielipidettä, ja vanhemman työkaverin elämänkokemusta. Eiköhän papparainen tajua lopettaa tytöttelyn.

Vierailija
9/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut itseäni 30 vuotta vanhemmalle kollegalle "Hyvä poika". Hän nauroi asialle ja jatkettiin töitä.

Vierailija
10/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku…mitä ihmettä…eikö kollegoja saa kiusata 😁

Alapeukku termistä "kiusata". Kiusoittelukin ehkä vielä menisi, jos selvästi näkyy, että naiset eivät ole vaivautuneita, eivätkä joudu jotain typeriä puujalkavitsejä tai henkilökohtaisuuksiin kohdistuvaa vihjailua kestämään. Ymmärrän kyllä mitä on hyvä huumori ja ihmissuhteet työpaikalla, moni ei.

Vierailija
11/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut itseäni 30 vuotta vanhemmalle kollegalle "Hyvä poika". Hän nauroi asialle ja jatkettiin töitä.

Terveellinen ja mukava työilmapiiri siis😀👍

Vierailija
12/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene joskus itsekin vaikka kysymään neuvoa johonkin työasiaan, ja sano että tarvitsisi isällistä mielipidettä, ja vanhemman työkaverin elämänkokemusta. Eiköhän papparainen tajua lopettaa tytöttelyn.

Ei mitään isällistä mielipidettä vaan isoisällistä. Sitten kun sen kuulee, voi sanoa, että vanhuksissa ei asukaan viisaus vaan sinäkin alat jo houria. Samalla voi kysyä, että miten monta yli eläkeiän sinä oletkaan ollut täällä.

Vierailija
13/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa, hyvä henkilö.

Vierailija
14/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielkää äijät likaiset mällinne ihan itse :p 

Vierailija
15/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö hiuksista kiinni kun määräsi tahdin?

Vierailija
16/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään isällistä mielipidettä vaan isoisällistä. Sitten kun sen kuulee, voi sanoa, että vanhuksissa ei asukaan viisaus vaan sinäkin alat jo houria. Samalla voi kysyä, että miten monta yli eläkeiän sinä oletkaan ollut täällä.

No joo, paukut kovenee ja bileet paranee ;D Tuosta vois kyllä jo loukkaantua, selvää työpaikkakiusaamista. Tytöttely on inhottavaa, mutta sitäkin on kahdenlaista. On miehiä, jotka eivät todellakaan tarkoita sillä mitään, vaan ihan vain platonisessa mielessä ihailevat nuorten naisten elinvoimaa ja haluavat kenties olla pelkästään suojelevia.  Nuorilla naisilla on kova tehtävä todistella ammattitaitoaan vanhojen jäärien edessä. Vie aikaa, mutta on vaivan arvoista. Tytöttelykin loppuu siihen.

Ja sitten tietenkin se toinen irstas, vähättelevä ja alistava tytöttely, mikä ainakin itseäni raivostuttaa. Yleensä tähän kuuluu vielä jonkinasteinen "hipaisu tai kosketus". Olen kokenut molempia.

Vierailija
17/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies on taputtanut mua olkapäälle, mutta se tuntui ihan kivalta kyllä eikä ahdistelevalta. Ollaan jo aikuisia, minä 38 ja mies 50+. Ehkä hän on vain ystävällinen. -ap

Vierailija
18/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta aika ihanasti sanottu! Maailmassa on liian vähän hellittelyä.

Vierailija
19/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mies on taputtanut mua olkapäälle, mutta se tuntui ihan kivalta kyllä eikä ahdistelevalta. Ollaan jo aikuisia, minä 38 ja mies 50+. Ehkä hän on vain ystävällinen. -ap

No oishan se jo jotain epämiellyttävää sanonut tai ehdotellut, jos ei ois puhtoiset ryynit paketissa. Taitaa olla vaan ihan ystävällinen, eikä kenties tajua, että jotkut ei tykkää ja pitävät tungettelevana ja loukkaavanakin. Ei kaikki miehet mitään saalistajia ole.

Tuo kuulostaa mun korviin/silmiin ihan viattomalta. Ei kaikesta tarvitse ottaa millintarkasti pulttia, kunhan pysyy tuolla tasolla, eikä ala voimistua. Jos alkaa tulla "tyttö hei, menes keittään kaffet", niin sitten on jo eri juttu, puhumattakaan jostain muunlaisesta koskettelusta.

Kannataa pitää hyvät välit, ja olla välittämättä, niin sopu säilyy. Jos siis ei itseä kiusaa tuo tilanne.

Vierailija
20/24 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä ihan suoraan että kiitos mutta ihan aikuinen nainen jo olen" tms. jatkossa jos tapahtuu uudelleen ja et pidä tytöttelystä. Kyllä se on loukkaavaa työpaikalla. Jos ei 100% tiedä että toinen ottaa asian lupsakammin. Nykyainana luulis jo ihmisten oppineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä