Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaan laittaa miehen ihailjalle suoraan viestiä?!

Vierailija
20.10.2014 |

Eli tilanne on seuraavanlainen:

Miehen työpaikalla on aloittanut uusi työntekijä, joka on selvästi ihastunut mieheeni. Tekstaria ja facebookviestiä satelee jatkuvasti, eivätkä asiat liity työhön.

Mies ei ole moksiskaan, ei kuulemma haittaa ja kiva kun on töissä rentoja kavereita. Niitä viestejä tulee jatkuvasti, puhelin piippaa vähintään kymmenen kertaa illassa.

Jos kysyn saanko nähdä viestit, en saa. Nainen kuulemma kertoo hänelle henkilökohtaisiakin juttuja, jotka ei kuulu minulle.

Eilen tuli taas ties mitä krapulaviestejä. Mies naureskelee ja vastailee kai hauskoja takaisin. Mietin onko ihan kamala idea laittaa facebookissa vaan naiselle viesti, että sori, tää on varattu, etsi toinen juttukaveri?

En ole mustasukkainen. Mies ei varmasti petä minua, mutta on niin kiltti ettei osaa itse sanoa että jätä jo rauhaan. Työajalla olkoon kuinka kavereita tahansa, mutta jatkuva chattailu vapaa-ajalla on raivostuttavaa ja naisen puolelta todella läpinäkyvää. Eikä puhelimessa roikkuva mies ole mukavaa seuraa vaimolleen, saati lapsilleen.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mies ikkunasta. Säästä puhelin, voit vaikka myydä sen.

Vierailija
82/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast miehesi ei tekstaile ystäväni kanssa. Heillä nimittäin on salasuhde...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on idiootti. Kuinkakohan se hyväksyisi jos sinulle tulisi viestejä uudelta työkaverilta jonka kanssa kikattelisit makuuhuoneessa. Mikä pässi. Joko luet ne viestit ja maistatat omaa lääkettään, suosittelisin ihan molempia.

Vierailija
84/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ottaa aivoon.. Ottais muakin!
Kummallista käytöstä mieheltäsi, kyllä mun mies näyttää viestejä mitä saa ja jopa kysymättä saattaa tokaista että "jaaha, x siellä viestittelee" eikä mitenkään salaile. Jos naurattaa niin joskus kertoo mitä toinen lähetti. :) Kerro miehelle miltä susta tuntuu! Puhukaa.

Vierailija
85/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:13"]

Eli tilanne on seuraavanlainen:

Mies ei varmasti petä minua, mutta on niin kiltti ettei osaa itse sanoa että jätä jo rauhaan. Työajalla olkoon kuinka kavereita tahansa, mutta jatkuva chattailu vapaa-ajalla on raivostuttavaa ja naisen puolelta todella läpinäkyvää. Eikä puhelimessa roikkuva mies ole mukavaa seuraa vaimolleen, saati lapsilleen.

[/quote]

Mistä tiedät ettei varmasti petä sinua? Siksi että hän on "kiltti"? Voi kuule, kyllä kiltit ja hissukatkin miehet osaa pettää, varsinkin kun töissä joku hempukka lirkuttelee. Satavarmasti on valmis upottamaan vehkeensä tähän "rentoon" kaveriin heti kun tulee ensimmäinen duunin illanvietto. Olen itsekin "kiltti" mies, usko huviksesi että tiedän mistä puhun.

Ja mieheltä tosi törkeää käytöstä ylipäätänsä viestitellä kotona jonkun humpukan kanssa ja hihitellä, ja kertoa että "en näytä sulle näitä mutta tää oli tosi hyvä juttu". Ihan jo siitä syystä voit ottaa itseesi. Mutta älä ota naiseen mitään yhteyttä, vaan kerrot miehellesi että nyt muuten sitten v-u loppuu tämän naikkosen vokottelu. Semmoista ei olekaan että "mies etsii vaan kaveria" jostain uudesta naistuttavasta. Vähintään on ihastunut, ovat voineet jo lähemminkin tutustua.

Eli kerro miehelle että se loppuu nyt. Ja jos ei lopu, niin seuraavan kerran sanot että joko tämä täti tippuu tai sinä lähdet litomaan. Tuleepahan siinä mitattua että miten tärkeä naikkonen siellä onkaan töissä odottamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi